dimecres, 27 de febrer del 2008

CONTINUA LA SORT

Ahir parlava d´aquella noia que em portava molta sort,doncs avui tambe.
Ahir surto a pencar i el primer viatge una dona em diu d´anar a recollir la seva filla a una guarderia,arribem alla
-esperem
-ok
Mentres espero l´hi envio un misatge explicantli la sort que m´habia donat la nit anterior i em diu que no que l´exit es meu!!
Acabo de llegir el seu misatge i puja la dona i em diu ara continuem fins a sant Feliu..anava jo cap a sant Feliu pensant i encara diu que no..
Arribem a Sant Feliu 30euros i diu
-saps que?esperem que deixo la nena i tornem a Barcelona
El resultat sel viatget
Doncs jo no se si em porta sort pero ho normal o el promitg de cales de cada viatge son uns 7 euros no 51.65
L´envio un altre sms i
15+4 de suplements seguim fora de la mitja.
Anava pensant jo ara com l´hi expliqui aixo no s´ho creuera ja i mentres pensava amb ella..
Tunels i cap a Sant Cugat 40 +,seguim fora la mitja.
Despres ja no em va dir res mes ella i va ser una nit de pena i aixo que prometia molt pero em va costar molt aixecar la fulla.
La nit aixo si va deixar dos frases mitiques dins el meu taxi,em van agradar molt.
La primera un parlant de pisos que nomes podria comprar quan fos ric va deixar anar aquesta frase;
"Quan em toqui la loteria o la meva ex dona es mori"
Fins a quin punt el deu estar sangrant la lagarta de la seva ex,ja se de que em parles,la meva te una torre amb piscina i jo de lloguer i curiosament ella no treballava.
El segon Crak en deixa una mitical sentence al taxi diu aixi
"Vaig a trucar a la Guardia Civil que ja estic al taxi"
Gluuups!!qui es aquet que ha d´avisar a la Guardia Civil quan va en taxi.
Agafa el movil i..
"carinyo,ja estic dins el taxi,ja pujo cap a casa"
Jo mai he parlat a un Guardia Civil aixi..
La resta de la nit?per llogar cadires,com s´esta notant el final de mes.
EL LLORO DEL TAXI.BLOGSPOT.COM



8 carreres:

Carquinyol ha dit...

Crec que si no fos per com està tot el tema encara es separarien moltes més parelles, de fet sé d'unes quantes que aguanten perquè no es poden permetre separar-se.

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Jo tambe en conec un parell i ells m´ho diuen es que veient com t´han pelat...
i al altre l´aviso jo sempre tu mateix,aixo es com un cargol va donant voltes el cercle i es van separant els demes pero quan arribi al final del cercle ets tu el que d´un dia per l´altre esta a una pensio

Mikel ha dit...

jo en conec mases ja que s´han separat i et diuen que ha estat el pitjor negoci de la seva vida...

Anònim ha dit...

Si,la verdad es que esto de las separaciones está muy mal regulado,llegando incluso a impedir al hombre rehacer su vida y tener otras relaciones.

Finestreta ha dit...

Jajajajajaja! M'ha agradat molt la segona!!!

En quant a la primera... què vols que et digui, si va taaaaaaaaaan escurat que no vagi amb taxi, no? No és per treure't feina eh, prou me'n guardaria jo...

Anònim ha dit...

50 euros en una hora, o eren dues hores ... quina ràbia m'estàs fent ara mateix xD

Salut.

Joana ha dit...

VEig que no totes les nits són "perras" i estressants.També en tens d'estimulants i amb estones de bon humor.
Jo també vaig trteballar una temporada de nits i vaig mirar de treure'n el millor .
Que tinguis unes bones nits ! ;)

Rita ha dit...

Jo no treballo de nit, però m'encanta la nit i si no haig de matinar molt apuro tan com puc.

Suposo que tothom explica per com li va. També hi ha dones que s'han quedat molt penjades. I no parlo per mi eh, jo no he passat mai per res de tot això, afortunadament, però tinc amigues que Déu n'hi do.

Continua amb la teva sort, maco!!!
Petonets i més sort :)