divendres, 15 de febrer del 2008

DIA DELS ENAMORATS

Acabada la fira ha arribat el dia dels enamorats ,i aixo ha donat molta feina,moltes parelletes ahir a la nit,algunes acabades de concretar ,altres en tramits,algunes que veies que allo no tiraria ni amb rodes...
Flors 70 euros
Sopar 150euros
Taxis 25euros
Copas 25 euros
Segons un cambrer d´un restaurant ahir a la nit a mes d´un el polvo d´ahir l´hi va sortir per uns 400 euros juas juas i a sobre sense garanties d´haberlo fotut,clar.
Hi han uns pisets amb unes noies xines que per 70 euros et tenen una hora bombejant i sense portar flors.
Pero anem per algun dels casos del dia.
A la tarda,sobre les 16.00h(el conductor del dia va fer festa,per gastarse els 300 e )m´atura un avi a Mitre,un avi que pobret estava molt atropellat,molt.Feina va tindre per pujar al taxi al ser un monvolum,semblava un home simpatic.
-Bona tarda
-que tal
-em pot portar a Muntaner/diagonal?
-clar que si,er aixo estem
-doncs sommi que vaig tard
-anem,que va a Luz de gas a ballar?jeje
-Jo no estic per ballar ja...vaig a FOTRE UN POLVO
-Cony,i per fotre un polvo si estem be?
-i tant i dos i tot
-apaaaaaa,ara ens em pasat
-No t´hi jugaras pas una cocacola?
-no no apostes tant grans no entro jo
-Fot 40 anys casi que cada dimecres vaig a fotre un polvo amb la mateixa senyora.
-Doncs ens em despistat,avui es dijous,em sembla que fotarem el mateix polvo que va fotre clavijo,aquesta setmana... ja t´ha pasat el torn
-No no ahir ja vaig anar pero avui haig de tornar que es el dia dels enamorats
-collons quina setmana mes esgotadora no?
-ni que ho diguis pero que em de fer...
-no no es clar,trempar i quedar be es el que em de fer.
-jajaja
-No porta flors?
-ja les comprare per aqui baix
-be be doncs felicitats campio
-eram amants,i encara ho som,ara ens em quedat viduos els dos i seguim igual que quan estavem casats..un cop per setmana
-doncs ja va sent hora de que formalitzem les relacions no?
-calla calla,aquesta nomes val per fotre polvos i res mes
-jajaja pero o ha de fer molt molt be perque 40 anys...
-no creguis cada cop menys..
-aixo potser es voste,que el seu tractor ja no treballa igual
-que va,jo funciono igual encara qu tingui 77 anys!!
-val val felicitats un altre cop.
Collons sorpres em va deixar l´avi,habiam si els demes arribem amb aquet estat de forma,o com a minim hi arribem.
EL LLORO DEL TAXI
Una banda Neoyorkesa que funciona desde finals dels 70 i que han venut millions de discos,aquets tambe em va tocar punxarlos...

1 carreres:

Joana ha dit...

Quina rosa més bonica!!!!!
Bon cap de setmana Wapo!!!