diumenge, 24 de febrer del 2008

ARA JA SI HO SON

Avui he acabat orgullos,content i molt satisfet de com he treballat.Desde que m´he recuperat de tots els mals rotllos que em rodejaven estic treballant molt be,amb molta intensitat i apretant de valent fins ultima hora.
Avui a no ser per una horeta que he perdut al aeroport,hauria fet una fulla(*)de guinnes.
El fet pero que mes m´agardat ha estat l´ultim viatge,un viatge normalet,del Luz de gas a Sant Andreu.
Em pujen una parelleta,em donen l´adressa i som hi.
La parelleta aquesta encara no eran parella,pero flirtejaven molt,i la cosa estava molt a punt perque fosin parella pero jo els veia que no s´acabaven d´atrevir ni un ni l´altre(cosa que em pasa a mi tambe).
No es el mateix esta de festa on hi ha espai entre mitg que juntets dins d´un cotxe,les distancies s´acurten molt i mes si parles molt a prop perque el xofer no ho senti.
Aquet parell podriem haber continuat el viatge fins a Moscu que mai s´haurien donat un peto i aleshores he decidit ajudarlos.
Anavem per Rosello i ja estava impacient fins i tot jo i despres de la Damm quan entres a Freser,em dic s´acabat..entro a sac a la curva i clar no ha fallat,ell de tant a prop que estava d´ella i evidentment sense cinturo..a caigut al damunt d´ella i ja esta tema solucionat,el problema era separalos despres,joder quines ganes tenien!!
Al final al cap d´una estona han parat i ella l´hi ha recriminat que no ho fes abans aixo,que feia dies que ho esperava i ell diu que no estava segur..joder si jo ho he vist en dos minuts de taxi..
Jo que pensava que a les dones els hi agradava anar mes a poc a poc...ai merda que fare salat jo ara per pensar aixi..habiam com ho arreglo ara?
En fi molts cops pasa aixo,pujen parelles que encara no son parelles i surten sent ho,deu ser aixo la reduccio d´espais entre individuos.
Encara recordo el primer cop que va pasar aixo dins el meu taxi,em va fer gracia i em va posar content com avui.
Aquell cop va ser a Gran Via/Aribau,aturats al semafor per pujar Aribau,allo era l´any 1993 potser ells ja ni se´n recorden pero jo si,coses que te un...
(*)La fulla per nosaltres(els taxistes)es la suma de tots els viatges que em fet,osease el total de pasta que em fet.Se´n diu aixi perque antigament cada viatge que feien l´apuntaven a una fulla i al final del dia sumaven,ara ja ho fan els taximetres per nosaltres i despres t´ho imprimeixen.
EL LLORO DEL TAXI
Avui l´autentic so de discoteques.
Aquet ritme,aquesta canço,aquesta melodia..es el que m´agardava mes a mi per una discoteca,per portar la sessio en ordre i be,evidentment a mesure que pasan les hores has d´anar pujant el ritme,pero aquet tipus de musica era el que m´agardava a mi.
Musica per altre part que normalment funcionava millor a la nit que a la tarda,els nens necesiten mes canya i els mes grandets algo mes bacilon i facil de portar.Amb moviments mes sensuals a la pista i mes provocados que els salts dels nens.
Aquet home era en Domenico Troiano,a les meves mans nomes va caure aquet maxisingle seu pero em va tindre prou perque m´enrecordes d´ell per sempre mes.
Avui buscant referencies d´ell internet,no n´hi han casi,l´unica que he trobat es aquesta i desgraciadament per el que he llegit ja no hi es entre nosaltres,doncs desde aqui el meu sincer homenatge per les tadres que he pasat punxant aixo i escoltant-ho.
I en comptes de thank you Funk U.
En fi we all need love i a mes de veritat.

9 carreres:

Carquinyol ha dit...

El Cupido aquell segurament seria taxista a una altra vida.

;)

Anònim ha dit...

Que bonic! Que bonic!

Ara que al pillar la curva a saco t'arriscaves a que es queixessin per ser tant burrot jajaja però mira, ha resultat!

Rita ha dit...

Ohhhhhhhhh, ddriver, com l'havia ballada jo aquesta!!!

Sembles el Michael Landon, en aquella sèrie que feia d'àngel i que anava fent bones obres per les cases. Bé, tu des del taxi ;))

Anònim ha dit...

Bonica la cançó.
M'apunto la tècnica de lligar aquesta. Es necessària alguna propina al conductor del taxi? xD

Salut.

Anònim ha dit...

ei, el Blog molt divertit, molt entretingut en serio !!!

A Vic també tenim un Blog però en plan caxondeo, els creadors el grup d´advocats joves de Vic

es diu pamploneros-vic

una abraçada

Anònim ha dit...

Muy bien,vamos que un taxi es una especie de San Valentín,jeje.

Joana ha dit...

Mira que hi pujo...
Bona setmana wapo!

Rita ha dit...

Eps, passa't per l'Illa, t'he dedicat un post :))

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
O el taxista seria un cupido a un altre vida ;P
GEMMINOLA
Si home,queixarse?jaja pero si no hi habia manera...
RITA
Els dimonis a vegades es vesteixen d´angel..
apocalipshit
menys de 10eur de propina no s acceptem,anar de putes es mes car..
ANONIM
Ja vindrem
MANGAS
Jodeer!1me han dicho de todo en el taxi pero san...
JOANA
Tu mateixa,ja veus el pa que es dona guapisima
RITA
;)