divendres, 8 de febrer del 2008

POST DENUNCIA A LA JUSTICIA


Avui un post denuncia,si ahir explicava el que em va pasar a mi amb una borratxa,avui explicare el que l´hi va pasar a un gran amic meu al seu taxi,fets dels que jo vaig ser testig a mes.
Un dia jo estava aturat a la Ronda Universitat,semafor amb pl.Universitat.
Miro per el retrovisor i veig al meu amic que baixa del seu taxi amb els braços en l´aire,obre la porta i estira un client cap a fora del seu taxi.
En el semafor eram com 5 o 6 taxis,surto jo el primer,perque es amic meu i de repent surten tots els taxistes a veure que pasava.
Un client d´uns 50 anys vomitant sense parar dins el taxi del colega,el fem sortir com podem perque estava molt tocat i surt l´altre client del taxi(anaven dos)i s´encara amb tots que quina manera es aquesta de fer baixar un client.
-que vols que el deixem que vomiti gos?
El tio es va fotre farruco mentres l´altre amb la vomitera s´arrosegava cap a la vorera.
L´hi vam dir al tio que no vomitava que pagues el taxi,i el tio dient que no
-com que no?clar que si i a sobre pagaras la neteja de la tapisaria
-i una merda de la manera que ens heu tret res
-pobre de tu
Un petit altercat discutint,el tarnsit parat 3 de la matinada,ni un cotxe de mossos per en lloc ni un cotxe de l´urbana per en lloc i el tio que no paga..clar jo duia clients i vaig tindre marxar.
Resulta que no va cobrar el meu colega al final.
De bon mati mentres dormia,el trucan els mossos perque vagi a declarar perque tenia una denuncia.
-einzzzz??
-si si voste ahir va fer fora de males maneres a un client del taxi
-si perque estava vomitant dins el cotxe,que vol que fagi
-vingui a declarar
Va anar hi pero no tenia advocat,i va tindre que tornar un altre dia,fins a 3 vegades va anar a declarar.
El tema semblava clar,client que no paga,et vomita i no pots treballar la resta de la nit,has de netejar la merda dels demes...doncs suposo que com a minim l´hi faran pagar la carrera i la neteja de la tapiseria.
Va a veure que l´hi costa un advocat,200 euros!!per 6 euros mes 45de netejar tapiseria millor no.
Va anar al judici sense advocat perque no era penal el tema i va sortir la sentencia i segons sembla que ell nomes va declarar pero no va posar denuncia,(quan ell pensava que era el mateix).L´hi ha caigut una multa de 600 euros!!
O sigui a sobre que no et pagan,et fan perdre el temps portantlo,has de perdre el temps i pagar la neteja de la tapiseria a sobre has de pagar 600 euros?
On es la justicia?Estem venuts per aixo ahir al tindre l´alrtecat amb la militronxa,vaig pasar de tot i millor no cobrar,total no m´ha vomitat...Ja tenia rao l´alcalde de Jerez quan parlava de la justicia.
Tot aixo ha pasat al jutjat 33 de Barcelona,al parlar amb una clienta advocada es veu que ja coneixia la jutgessa d´aquell jutjat i va dir que habia tingut mala sort d´anar a para a aquell jutjat,que paraules textuals aquella dona no esta molt be.
Doncs aqui queda feta el post-denuncia a demanda del meu colega.

EL LLORO DEL TAXI

Torna la seccio del lloro del taxi,i per començar un classic,aquesta canço tambe la punxava jo quan hi habia lentes a les discoteques,temps era temps i a mi me les feien posar el diumenge a les 20.00h!!
Dedicada a tu que em vas fer pasar una vetllada marevellosa,tot i que no et vaig dir tot el que sentia


9 carreres:

Carquinyol ha dit...

La justícia només és pels que tenen calers i temps a perdre ( o bé pels advocats ). Pels demés només és una mordassa per a tenir-nos calladets.

Recordat d'aquell dit que diu "tingues judicis i els guanyis".

Anònim ha dit...

Un jutge ha d'estar bé, què és això que la dona no està gaire bé? Malament, és injust el qu li va passar al teu amic, però potser si que s'hauria d'haver assessorat

L'Avi ha dit...

Redéu, redéu, redéu, és que el que passa en aquest país és surrealista de collons!

Anònim ha dit...

Es una pena,pero asi está la justicia,empezendo por el tribunal constitucional,pej,lleno de fachas ahora,y el supremo que ahora sale diciendo que se puede despedir a un trabajador que este de baja,y eso no es nulo.

ddriver ha dit...

cas
GEMMINOLA
Son aixi les coses places vitaliciaes...
L´AVI
Be es mereix una caraquitura
MANGAS
Ya ves,pero tambien tenemos lo que nos merecemos porque de nosotros depende cambiar el pais pero pasamos

Joana ha dit...

Que macaaa la cançó.Jo també la ballava, lenta, lenta,lentament...
Bon cap de setmana Ddriver .
De la justícia avui no diré res...sabent com va...

Rita ha dit...

No seria bo que els taxistes tinguessiu una mena d'assistència jurídica permanent? Potser entre tots, o uns quants de més avinguts, us ho podríeu plantejar i pagar una quota mensual. No, no és gens just, però els jutges també són persones com jo, per exemple, que fins que no t'he començat a llegir no m'havia mirat mai el vostre punt de vista i la vostra problemàtica.

Felicitats novament per la teva felicitat ddriver. Quina cançó més bonica :) !!!

Anònim ha dit...

Aixi va el pais amb una justicia com aquesta. Ja ho diuen la justicia es cega.

Anònim ha dit...

Perdona'm, què és una militronxa?