dijous, 21 de febrer del 2008

M´HAS TORNAT A DONAR SORT

Tot i alguna decepcio ahir va ser una gran nit,feina,molta!Despres partidaç del Barça tot i que no i eram alla...enveja enveja molta enveja vam pasar ahir mirant els seguidors del Barça alla i nosaltres no,i despres hi ha una noia que sempre que parlo amb ella em porta molta sort en la feina,un dia va ser Sitges,l´altre Terrassa i anit em va tornar a donar sort,despres de parlar amb ella.
Els taxistes del Barça vam guanyar per golejada als del Madrid,el dia abans que jugava el Madrid,la parrilla del aeroport a tope de taxis,merda,una hora casi per sortir,ahir jugava el millor equip del mon i la parrilla tenia aquet aspecte
Clar jo primer vaig treballar per la city pero clar,escoltant en Puyal,pendent del partit jo no veia els clients quan m´aixecaven la ma i m´en vaig anar al aeroport,nomes dos files de taxis,en 20m fora,al centre torno..per el cami parlo amb la noia de la sort i la seguent carrera encotxo a una noia molt maca que anava a Cubelles
La foto una merda pero es que hi ha,anava rapid per tornar ja que estava en ratxat,la resta de la nit a mi em va anar molt be,ja veia que tots els taxistes anaven buits pero jo anava fent tu,l´Isidro durant el sopar em va confirmar el que jo veia que no feien res,inclus va marxar emprenyat,com els cobards pero un que es un persisitent,no va parar i vinga vinga i va anar sortint tot.
Inclus ja anava a plegar a les 5 ja que ja ho tenia tot fet i que va,em vaig obligar a seguir.Ara haig de portar a un al aeroport,voltes i mes voltes i que va,desde que vaig veure la pelicula the secret(recomenada per un altre blocaire que l´hi ha cambiat al vida)ho aplico i ahir no em sortia,ja al final abandono,retirada i a valencia/Sardenya surt un home corrent d´entre els cotxes
-em pot portar al aeroport?
-i tant,fa 35minuts que el busco
-com?
-res coses meves
Pero potser us en foteu pero si confies tot surt,no hi ha res imposible,hi ha coses mes dificils pero no imposibles,veieu si podeu la pelicula The Secret.
I poca cosa mes,al sopar ja l´hi vaig fotre canya al Isidro que no vull mes errades ara que estem a quarts de final de la Champions,vull les entrades si o si,igual que el lsempre te els avions i hotels si o si,veurem.
EL LLORO DEL TAXI
Seguin amb els grups de musica disco que no eran els qui tenien que ser,els campions en aquet estil eran sense cap dubte els Milli i Vanilli,aquets dos paios els hi van arribar a donar un Grammy i tot que mes tard van tindre que tornar per impostors.
Tenien alguna canço que estava be,pero la que mes funcionava per començar a omplir la pista era aquesta;

8 carreres:

Carquinyol ha dit...

A vegades el secret està en l'actitud. I, la veritat, potser només seran impressions, però quan és va amb optimisme i esperit positiu les coses sorten molt millor

Joan Safont ha dit...

Feia dies que visitava el bloc, he estat malalt, i ahir veient el partit - a mi em va semblar un partidàs - i escoltant els crits dels barcelonistes que tan bé se sentien al costat del mestre Puyal, pensava mira allà hi serà l'amic Driver. Osti em sap molt de greu que no hi poguessis anar, ara si ha estat una bona nit, com diuen en castellà "no hay mal que por bien no venga", no?

Sort!!

Anònim ha dit...

Pues enhorabuena,creo que el Barça va a llegar lejos en esta champions.

Joana ha dit...

Quina currada de nit!! ET noto content i això m'alegra molt!
Bon cap de setmana wapo!

Finestreta ha dit...

Apa que els taxistes no us avorriu pas eh!

ddriver ha dit...

JOANA
Gracies i jo et veig cada dia mes maca ;)
FINESTRETA
Benvinguda!!jo he entrat al teu bloc molts cops en silenci per un amic en comu que m´ha parlat molt de vos,;)

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

y esta pelicula esta traducida o solo esta en ingles????? porke tiene buena pinta..un beso grande trabajador

ddriver ha dit...

ANDREA
En ingles,pero subtitulada pero pasa rapido