diumenge, 2 de març del 2008

MES TRAVELOS

Avui diumenge tinc festa,per fi,ja en tenia ganes,he pencat molt aquets dos dies i estic petadillo.
I no se que fer avui dia de festa,la veritat.No juguen els cabrons aquells que van de blaugrana i no se que fer.
Pero per si a cas estic preparat

Ara ve el mes dificil buscar una voluntaria que em plagui clar.
Be ahir la nit treballant vaig trobar una(be un),a mi tots els desastres varis se´m enganxant pero dones que jo volgui cap ni una.
Vaig portar un travelo a treballar alla a Trias Fargas..i es va comportar tot el rato,no va dir res,no va insinuar res,no em va atavalar...el deixo alla i em ve un(a) corrent.

-taxista taxista esperame
-ja t´espero
-llevame a...
-molt be
-es que ya he trabajado yo,ya me he hecho 110 eur mas 100 que me habia hecho en casa y ayer 400 con varios clientes en casa y eso que ni ayer ni hoy tenia anuncio.A parte ya tengo para pagarme el seguro que tengo para cuando sea vieja bla bla bla
-doncs a mi em queden 6 horetes encara

Y de repent s´envala..i començar a atacar amb paraules eh?pero m´intentava posar com una moto pero mes aviat al contrari

-tu has de tener un buen pollote no?
-jajaja
-dimelo como la tienes grande o pequeña?
-deixam....
-estas buenote,a ver mirame...alaaaa que guapo!!
-toma!!
-como me gustas te la comeria gratis no te apetece?
-poz no

A partir de aqui ho he borrat tot el que deia el travelo perque es molt bestia,pero parlava de com jugaria amb totes les meves parts sexuals i tot el que me faria si em deixava,ell anar provant habiam si tragava jo...

-na
es que a mi los hombres virgenes me gustan un monton
-grrrrr
-virgen del culo quiero decir,hoy no porque estoy cansada pero el dia que quieras te la como gratis.por ejemplo pàsate el lunes y veras que feliz te hago.
-si si tranquila el lunes
-que bien un hombreton tan guapo como tu para mi sola
-toito tuyo
-veras como te gusta y al fi
l te dejare que me folles

I aixi tot el viatge,tot tot de Trias Fargas a Gracia i no us imagineu ho llarg que es fa el viatge,els primers 200m encara rius pero despres el tema com que comença a cansar,si aixo m´ho digues una xurry de veritat,no una amb sorpresa,doncs ja veus fre de ma i som hi,pero aixo ja pasa cada cop menys,sera l´edad ja.
En resum la nostra feina no esta gens ben pagada amb el que em d´aguantar.
EL LLORO DEL TAXI
Miquel Brown

13 carreres:

Anònim ha dit...

Que n'ha de ser de dur aguantar situacions com aquesta... I més veient el que van fer els de blau-grana ahir a la nit.

Anònim ha dit...

La verdad es que no,no está bien pagado lo que aguantais los taxistas nocturnos,jeje.

Carquinyol ha dit...

de debó que t'hauries d'anar pensant això de canviar de colònia...

Anònim ha dit...

El que no entenc, ni entendré mai, és com no veuen que cansen, que els estas ignorant, i segueixen donant pel sac, quina pesadesa de gent!

Rita ha dit...

Uis, ddriver! Primer m'he pensat que eren caramels i t'anava a dir que no t'empatxessis hehehe Després ja he vist que no, però ves que no t'empatxis també si els penses fer servir tots de cop ;) Bon diumenge festiu, nano!
+ petons de sort (que són perquè lliguis, però amb dones, home!)

bacus ha dit...

jajajaja

les que no porten regalet ho tenen clar, no money no sex.

ddriver ha dit...

ANIOL
Al menys no vaig sentir el puto Rijkard
MANGAS
Segun que viajes no
CARQUINYOL
EAU DE PAXULI
GEMMINOLA
Ells van al seu puto rotllo habia que treuen ...
RITA
Tambe es poden menjar..ja veus quina alegria
BACUS
No creguis eh?viatge gratis...

bacus ha dit...

55 pinuts un clau per 70, sense regalet, els primers 20 minuts ella a sobre i la resta diu --- ei potser qie canviem-... li dic no no vaig be així, bo no tu manes, val els següents 20 minuts jo manant, 70 rúpies sense regalet.........

bacus ha dit...

res tu que el millor és que ho fagi ella, però quan tens que posart-hi tu, desfeiç.

ddriver ha dit...

BACUS
rotllo torrente y no te kejes que ha sido el mejor de lo ultimos tiempos jajajaja
Per 35 euros imdustria 184 laloli
i villarroel..I don´trem,ember the number

Unknown ha dit...

JUA JUA JUA JUA

bé, ara ric, però aquestes coses fan respecte. A mi una vegada anant a l'unviersitat a la nit una senyora, que en un temps llunyà es devia dir MANOLO em va preguntar si volia algun favoret.

Vaig arribar casi corrent a la biblioteca de la UPC i no en vaig sortir fins que hi va haver llum del dia!

El veí de dalt ha dit...

Al final, cauràs de quatre potes!

Unknown ha dit...

Quan ho llegia somreia, però no riuria gens si m'hi trobés. No tens un cartell ben gros per a aquests casos on digui que no es pot parlar amb el conductor?