dimarts, 25 de març del 2008

MAL DIA E ITALIANS

Per fi s´ha acabat la setmana santa,aquets dies m´he tornat boig,moltes festes, i moltes desbarrades..he menjat carn de 25 anyets...pero tot aixo no es pas el que jo volia i ahir a la nit baixon de tot i de moral..
Vaig plegar i tot unes hores de pencar,no estava be..desde que no tinc
aquella noia que em portava sort al meu costat..no tiro...i la sort se´m acabat,mai mes he fet un viatge fora de l´area metropolitana.
No se perque m´ha vingut aquesta al cap un altre cop...al final m´he refet,he sortit a pencar i el 3 viatge al aeroport de Girona,casualitat?el dia que torno a pensar amb ella em torna la sort?

Aixo es el fred que fotia al tornar del Girona Airport,eran 3 italianes molt simpatiques elles.
Encara quedaven molts Italians,son els que mes han vingut per setmana santa..m´han pujat 4 al port olimpic..
el 1er Italia...Buona Sera
2 italia...buenas tardes(a les 4 de la matinada)
3er italia...ciao,hola
4art italia ..al hotel Grand Marina
ddriver-baixa del taxi i torna a pujar
4art italia-cosa?(aixo quan m´ho diu una italiana em fot catxondo,pero amb ell m´ha fet fastic)
ddriver-que baixis i tornis a entrar,que ho has fet malament
Baixa,torna a pujar i...
4art italia-ahora?grand Marina
ddriver-molt malament
4art italia-cosa?no conoce?
ddriver-si que el conec,pero perque vagis a un hotel de luxe no t´eximeix de saludar al conductor del taxi,perque jo no soc una prolongacio del cotxe,soc una persona..
4art italia-escusi,escusi..buona sera,al Hotel Gran Marina
ddriver-ara!!Es molt important saludar,pero moltisim mes que si pagues o no..
1er italia-e vero,e molto importante la educatione
ddriver-clar, e si non ne vero ne ben trobato,,no?
I em començat a fer broma els altres 3 i jo tot el viatge,em rigut bastant i m´ha anat be per animarme.L´altre,aboxornat tot el viatge, a un reco sense participar de les bromes.al arrivar..com son italians l´aposto(propina 10cts)
El cuart Italia s´ho ha fet vindre be perque tots entresin al hotel i ell es quedes a soles amb mi,dona la volta..ve a la meva finestra...I em dona un euro!!
4art italia-sei per te,e escusi,prego
ddriver-escusato,mille grazie
4art italia-tenga una buona notte cabaglieri
Em fot molta rabia que la gent puji al taxi i no saludi,l´educacio devant de tot,a mes com ja he explicat no estava be jo,com per aguantar prepotens
EL LLORO DEL TAXI
Avui no tinc temps es molt tard i us posare una canço sense moltes explicacions.Amb aquet maxi obria moltes sessions a mitad dels 80,en Falco i el seu archipopular Amadeus.Tambe va tindre altres hits com el Viena calling,un altre dia amb l´altre maxi ja us explico 4 cosetes d´aquet paio.

7 carreres:

Anònim ha dit...

Jaja,buenas tardes a las cuatro de la mañana!
y como suele ser habitual en los italianos,seguro que lo decian gritando.

Rita ha dit...

Molt bé amb els italians, l'educació és l'educació!!!

Vinga maco, ànims. Segur que el que vols existeix, però no ho busquis, tingues paciència que ja sortirà.

Petonets (de molta sort eh!!!) :))

Anònim ha dit...

I l'altre dient que es tard a quarts de nou del matí ... aquest mon està del reves :D

Bona nit!, jejeje

Finestreta ha dit...

Jajajajaja, mira que bé, has predicat bona educació i encara hi has guanyat un eurillu!

... ha dit...

Déu ni do quins viatges més llargs que fas amb el taxi!!! Eh quin fred que fa per aquí la meva terra brrrr!!!
ui, quin caracter, però deu haver après una bona lliçó: a Catalunya s'ha de saludar a tothom i ara deu l'italià que més saluda de tot barcelona!!! Bona lliçó!!!

Joan Safont ha dit...

Jo m'he divertit un munt amb taxistes italians. A Roma, vaig prendre'n un per anar corrents cap a veure en Benet XVI, mentres sonava Ma Quale Idea de Pino D'Angio, a Nàpols vam riure moltíssim parlant de futbol - m'explicàven com van celebrar la Copa d'Europa que el Barça va guanyar al Sampdoria de Gènova, em parlaven del patró de Nàpols juntament amb San Gennaro, Diego Armando Maradona, i em fotien unes arrissades que em deixàven tonto cada vegada, a Palerm ja va ser la hòstia: vam encabir-nos 7 en un petit taxi (els meus pares, els meus tiets, una tieta més, una cosina i jo)!

Mikel ha dit...

aixi doncs en general els italians son garrepas alhora de deixar propines?