dimecres, 12 de març del 2008

MONILLOS BORRATXOS

En Joan ahir em va enviar un Link d´aixo.
Jo si algu troba als 5 clients disposats a pagar el que marqui el taximetre accepto el repte,i superem de sobres el record del paio aquet,aixo si als jocs olimpics ni parlarne fins que no jugui Catalunya.

Pero no m´importaria pas fer-ho,reuniria tots els alicients de la vida junts;taxi i viatjar,tambe podriem pasar per algun lloc que jugues el Barça...be aixo si voleu accepto borrar-ho del repte,pero si algu troba els 5 clients que paguin,jo ho faig vamos!!a mi amb reptes petits...
Anem al post d´avui;
Els taxistes tenim un problema greu comparats amb altres treballadors i es que a la nostra empresa no tenim lavabo,i amb les noves ordenances al carrer es te la jugues perque et multen rapid.
Doncs em de fer servir,benzineres i bars per les nostres necesitats.Aquet estiu paro aqui Tal com esta aparcat aquet cotxe dels urbanos,sota una placa de prohibit excepte bus.Baixo a comprar tabac,vaig al lavabo i torno al taxi i...hi habia una recepte. Clar,ara ja se qui van ser els de la recepte,no va ser perque molestes al autobus,va ser perque aquets cobards no podien anar al bar. La foto al ferla conduint no es veuen ells pero s´estaven fotent unes birres els cabrons,estan de servei,tambe ben mirat ja fan be, a ells els cabrons del urbanos no els faran bufar com als demes mortals,i que millor que pencar amb un puntillo i mes quan la teva feina es bacilar a la gent.
Pero en el lavabo de la sabiesa(els dels taxistes al parking nostre,al aerport he trobat el perque de tot)
EL LLORO DEL TAXI
Avui no tinc temps de fer un post del lloro,vaig tard a dormir,osigui que aqui teniu una cançoneta del cd que duia posat avui al taxi.
Ami Winehouse,en aquesta canço amb una cançoneta retocada per Marc Ronson.

6 carreres:

Carquinyol ha dit...

A la sèries Smallville havia una paret on penjaven articles de diari de coses "estranyes" i li deien "el mur de les rareses". Els taxistes teniu "el murs dels desfogaments".

Finestreta ha dit...

Que cabrons!!! Saps que jo sempre m'havia preguntat què feieu els taxistes quan necessitàveu un labavo!? Jajaja

Rita ha dit...

Guapíssim!! que et tinc abandonat...
Petons de sort ;)

Mikel ha dit...

jo crec que lo dels 35.000 kms no cola... com a minim sense pressupost previ jejeje

lo de la G.U no comment... abus de poder s´en diu suaument...

ddriver ha dit...

Carquinyol
Es que dona per un altre bloc les putades que ens foten
Finestreta
Hi han alguns que porten una sonda i va rejant fora
Rita
a mes de veritat eh?;)
Mikel
Que vagin pagant per dies...jo disposat.
Abus de poder?que ho posin a la snyal,de tal hora a tal altre parking per beers

Rita ha dit...

Soooorry! Prometo no fer-ho més. Més petons de sort ;)(A veure si em poso al dia...)