dilluns, 10 de març del 2008

ELECCIONS

Avui tothom parla del guanyador de la nit d´ahir en,Rodolfo Chiquiliquatre,jo no sabia ni que es feia l´eurovisio encara,osigui que jo parlare d´un tema menor,les eleccions del pais vei.
Ahir aquells tenien que escollir president,i ens van implicar a tots els molt cabrons.
Jo em vaig despertar i vaig veure al TN que es tenia que anar a votar..quin problema...

Sempre he votat a ERC pero un petit castig els hi anira be,per repetir l´error d´en Montilla(abans Maragall),i sobretot sobretot per ser mes d´Esquerres que Independentistes,de l´Independencia nomes s´enrecorden ultimament quan hi ha eleccions.
Aixo no vol dir que m´hagi tornat boig i hagi votat els botiflers de CiU,ni els Sociates ni molt menys al PP,tot i que jo soc de l´opinio que en contra del PP viviam millor.Ah me´n oblidava d
el 5 element,els verds..quina mandral´ecologia,bicing,inmigrants votant..aquets no se que fumen pero noi...mai mai mai..
Aleshores pensant en la frase que em va dir un client;"si tu no vas ellos vuelven"Vaig treballar 3 nits pensant qui collons son ellos..no me´n surto del Dilema,qui poden ser?
Anire ha votar,per por a que no tornin,a qui?si no se res d´aquell pais,es com si em fesin votar a Andorra ara,o a França a qui votaria?

Començo a mirar que mes hi ha a part dels 5 em trobo amb POSI,FE,FA,PC.LI,PF,DN i 50.000 mes amb ho be que va la bipolaritat i que no ens emprenyint,total nosaltres mai decidirem res alla i menys amb els politics que enviem a Madrid,un amb el cul que l´hi fa aigua per un ministeri,l´altre que va en bici cada dia de BCN a Madriz..en Ridao?quina por em fa aquet home...
I al final,agafo el pc i vaig crear la meva propia llista,l´imprimeixo i tot content a votar,al arribar alla problema,son dos paperetes i jo nomes en porto uno merda.A sobre semblava una estovalla l´altre papereta..com no volia cap d´aquells els vaig marcar tots i a cagar i per el congres vaig vota a Deu nostre senyor i els seus apostols:
JohanCruyff

Zubizarretaa
Nando
Ferrer
kOEMAN
Juan Carlos
Bakero
Julio Salinas
Stoixkov
Laudrup(amb un expedient obert que el fotarem fora del partit)

Guardiola
Eusebio
*******
Goikoetxea
Alexanko
********

Busquets
Nadal
Beriguistaian
Amor

I aquesta llista(DnSiA)la seguire votant a totes les eleccions que ens fotin per el mitg fins que ERC es dediqui plenament a l´Independencia,el demes no m´interesa gens.
A partir d´aqui ja veurem si som d´un color o d´un altre,o estem a un costat o estem a l´altre pero el que cal es recuperar la dignitat com a poble i la llibertat.
Despres els cabrons del ajuntament a la llista dels vots del poble(que ja els hi val als meus convilatants)no surt pas el meu vot,cabrons!!
De fet,l´hi van fotre tant poc cas al meu vot que abans de començar el recompte ja perdiem 0-1,ja els hi val aquets tambe,puto Rijkard i Morinho al innombrable.
PD;Avui no hi ha musica,goear no funciona be,sorry!!

7 carreres:

Carquinyol ha dit...

Ser d'esquerres és necessari, però es pot ser d'esquerres sense oblidar que ets independentista i català. Ser d'esquerres, independentista i català i donar suport a un govern espanyol que augmenta el preu dels trens, diferencia català i valencià a webs de ministeris i no pensa reconèixer l'autodeterminació ja em diràs a mi a on et porta... al sot polític, com els hi està passat. Per no parlar de la Gene de Dalt... si només de veure el que van fotre amb l'estatutet ja seria per engegar-los a pastar !! Per no fer-ho ara estan com estan.

Anònim ha dit...

Doncs sí, té collons lo del Barça. Avui em cagava més en la merda del partit del Barça que no pas pensava en els resultats a les eleccions d'Espanya.

Finestreta ha dit...

Està bé el panorama eh...!

Enric Caujapé ha dit...

Sense cap mena de dubte la millor llista que es podia haver presentat !!!, jo així SI que hi vaig !!!

Unknown ha dit...

És només que he trobat això i t'ho volia comentar. A veure si tu també series capaç:

http://www.20minutos.es/noticia/359427/0/guiness/taxi/sanghai/

Salutacions! ;)

Anònim ha dit...

Jo vaig votar pel Rosell & Mourinho i pel senat angles, italià o turc el Ronaldinho.

Mikel ha dit...

si el barça fos una nació tindriem menys problemes...