dilluns, 17 de març del 2008

T


7 carreres:

Mikel ha dit...

cabrons el dia 3-04 estic a Madrid al concert d´en Knopfler.... per tant no conteu amb mi.

ddriver ha dit...

MIKEL
i jo arribare de gelgenkirchen si Deu vol i cap a la T.
pero knofler o una T...no hi ha cap dubte TTTTTTTTTTTT

Deric ha dit...

algun dia es farà alguna a girona???

... ha dit...

Hola ddriver, què tal? M'ha alegrat la teva visita al bloc. T'he deixat un comentari en l'anterior del tema Russia. Encara no han arribat avis russos i encara no els hi he demanat. No sé com ho tramiten des d'allà. Alguna vegada ja m'ho havien dit que si volia vol o visat ells ho tramitarien i era més barat i ràpid.

ddriver ha dit...

Deric
es imposible que la fem a Girona,de moment
Nits
explicali que tens dos amics que bla bla bal jajaja please!!segueix en peu ho eternal love jaja

... ha dit...

L'oferta d'eternal love tant desinteressada (ironia) s'agraeix, XD, però ara mateix no tinc cap interès.Ja, ja,.. De totes maneres si t'informaré de com es pot tramitar des de Russia, la Madrrre Patrrria!
Un saludo!!!!

ddriver ha dit...

NITS
Molt be,estre atent.
De veritat que era desinteresada l oferta...menys fein doncs