dimecres, 26 de març del 2008

EL EXTRANGERO

Avui en dia encara hi ha gent que no ha anat al extranger mai,alguns cops m´he trobat al taxi amb casos d´aquets.
Avui en dia que les distancies son tant curtes i els preus tant barats em sembla increible..
De petit sempre em van educar amb viatges al extranger,quan tenia un any i mitg ja habia estat a la Loire i a Paris(que per cert em vaig cagar dins un taxi,mal presagi).
Ahir a la nit portava una dona i parlant del Barça..l´hi explico que ara marxarem a Alemanya a veure el Barça i em diu..
-uyyyy yo en el extrangero nunca he estado,bueno una vez en Andorra y no me gusto mucho,es mu bonito pero a mi que me dejen en mi barrio y no me mareen tanto,y ezo que hay tiendas mu bonitas en el extrangero pero no sabes?
-si si claro,yo lo paso mal tambien en el extrangero pero todo por el barça sabes?
Be i veient el nivell vam acabar la conversa,pero varios cops m´he trobat a dins el taxi amb frases com aquestes,que gracies a la dona d´ahir les vaig recordar
-el extrangero hablan mu raro
-en el extrangero e too mu caro
-a mi no se me ha perdio naa en el extrangero
-a mi del extrangero solo me gustan los hoteles porque no tienen llave van con targetas
En fi i una coleccio inagotable,vosaltres coneixeu algu que no hagi anat al extranger?
EL LLORO DEL TAXI
Avui una reversio d´un dels grans temes de la musica disco,una canço que te el titol d´una pelicula del any 1958,a night to remember,un exit de 1982 dels Shalamar,grup que treu el nom dels jardins de Shalamar a Lahore Pakistan.
En fi,els conteporanis segur que la heu ballat,

12 carreres:

Anònim ha dit...

Si conozco a varias personas que no han estado nunca en el extranjero,por aqui no hay tanta costumbre de viajar como la hay en Cataluña.

Eva ha dit...

coi, però es recpectable, vull dir, jo no sóc amssa viatjera, si he de fer turisme mira, prefereixo efr-lo per Catalunya, he estat a l'estranger i m'agrada sortir i viatjar però vaja, si a algú no li agrada tampoc fa cap mal!

Finestreta ha dit...

Coi, doncs jo no paro quieta!!! A tots aquests els envies al meu bloc vale?

I això de "en el extranjero es todo muy caro" ja va passant de moda... Que els preus estan super igualats!

Els meus avis mai havien sortit dels país i un bon dia es van decidir a fer un viatge amb gent de la 3a edat a Àustria. En van quedar enamorats i l'any següent van anar a Egipte tu! I desrpés ja se'ls va acabar el tema perquè el meu avi ja es va posar malalt...

Enric Caujapé ha dit...

En el extrangero too muy caaarooo ?????, joder es més aviat al contrariiiii!!!!. A Irlanda la Guinnes es baratíssima comparat amb aquí, i millor !!! ( per exemple ! ). En tot cas jo soc dels que penso que s'aprèn molt viatjant

Joana ha dit...

Un dia vaig llegir que " llegint també es pot viatjar " i sense sortir de casa!
A mi m'agrada viatjar però conec gent que li agrada estar-se a casa! Entre gustos...
De totes maneres per aquí hi ha molt de culs inquiets...em sembla! ;)
Que tinguis una bona nit!Sense ensurts! ;)

Xavi ha dit...

Que diuen que l'estranger és car?? Si van als llocs turístics i cèntrics òbviament que trobaran preus cars.... però per exemple, els zoos espanyols et surten per uns 15 euros o més. En canvi els alemanys no arriben als 12 i són MOLT millors o el de Praha per exemple, 3€ i no te res a envejar als d'aquí.

I lo de que "hablan raro".... hi ha més gent que parla raro per aquí que no pas fora xD

Anònim ha dit...

La reflexió sobre els hotels demostra qe quan han sortit al ehtranhero han anat a, com a mínim un 3 estrelles, i , estant aqi, no han passat de la Pensión Lolita amb claus i candaus xd

Rita ha dit...

A mi, si puc, m'agrada anar fent sortidetes, la veritat. Ara, que a casa hi estic de conya també. I a la platgeta, també. Ui, m'agrada tot em sembla...
Petonets, ;)

ddriver ha dit...

MANGAS
Potser si que va per zones les costums
EVA
Que jo no ho critico,em sembla perfecte nomes volia fer evident que a mi sentir aixo em sobte molt,pero que fagin el que volguin i mes quan es tracta de cales
FINESTRETA
Ja t els enviare,pero despres no me se queje eh??
ORBISON
El cambi euro-guiness a quant esta ara?jo tinc un amic blocaire que els preus els diu en gramillos,tela!
JOANA
Em sembla que no era el cas...ho de viatjar llegint,pero el mateix que a l eva et dic
XAVI
Cada loco con su tema no?jo els preus els miro segons els taxis un trajecte de 4 eur aqui a Londres son 5 pounds,a alemanya 7 euros,a amsterdam 11 euros,a Paris 8 euros
ANONIM
Hi ha dos estrelles que tambe van amb targeta
RITA
Tot no pot ser
CRISTINA
Que m ´has d explicar?sino pares!!!i el mateix que a l EVA ET DIC

... ha dit...

Hi ha gent que prefereix la tranquil.litat d'un lloc conegut i fer activitats allà. Ho entenc, però és que a mi m'encanta viatjar!!! Cada viatge que faig estic super-emocionada com una nena peque i aprenc infinitats de coses que no m'ensenyarien mai els llibres, ni la tele,...aprenc de la gent i el què fan,... Ostres sense poder viatjar m'arrencarien una de les coses que jo trobo més fantàstiques en aquesta vida.

Ben mirat, millor que hi hagi gent que no li agradi, ja estan prou colapsats els llocs de turistes. Més tranquils tu!!!!! ;)

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

yo estoy loca por viajar, loca, por poder salir de recorer mundo..y eso ke solo conozco Catalunya(fuera de
Uruguay y Brasil), pero es que tengo una sed enorme de conocer mundo, ya aca es muy barato hacerlo, seque sin apeles nio puedo ir, y se que cuando vuelva a uruguay me sera imposible hacerlo, porque deswde alla los costos son imposibles..y por eso ya me frustro..lo tengo tan cerca y no puedo..y me da rabia que la gente pueda conocer otras culturas, saber que no son el ombligo del mundo y nada no les interesa..y lo mas gracioso es que opinan del mundo y de la gente de otros paises como si lo conocieran todo..tiene que ver las costumbres, los uruguayos somos viajeros, nos gusta conocer mundo...sabemos que hay demasiadas cosas por conocer...Sabes los que estudian Arquitectura, cuando se reciben hacen un viaje por todo el mundo (toda la generaciopn, juntan dinero durante toda la carrera, a traves de rifas y eso) y estan un promedio de 6 meses, algunos mas otros menos saltando de pais en pais, los de economicas estan 3 meses mas o menos, los de derecho mes y medio..Mi abuelo entre los 70 y los 80 años, viajo a brasil, chile, paraguay, y argentina..mi abuela lo acompaño y ademas vino con 76 años de visita a catalunya un mes...y yo aca anclada, pero creeme, que catalunya la recorro a full dentro de mis complicadas posibilidades, porque es un pais hermoso y una cultura riquisima.. un besote guapooooooooooo

Rita ha dit...

No he sentit fins ara aquesta cançó i ufff també és de la bona època eh... Gràcies, per fer-me recordar tants bons moments! :)
+ petons