dijous, 24 d’abril del 2008

A 90´DE MOSCU

Avui el meu equip de futbol han demostrat que son dignes del despilfarro que fem en viatges per seguirlos per arreu on treiem tickets.
Molts amics m´han enviat sms dient ara si que creiem en Moscu pero...ja hi som amb els peros.
Tot era un invent de la premsa,al Lloroooooo!!al lloro!!que me los estan enbaucando!!!
Jo era l´unic que veia factible eliminar al segon equip de Manchester,ara gracies a Deu,molts s´estan apuntant a la meva fe.

La premsa ens habien enganyat amb el Cristiano aquet,es un bluff,no sap i pica penaltys,i tot el partit per terra.No l´hi arriva ni a la sola de la sabata d´en Bojan.
En Rooney?Ha vingut???Aquet es el seu cosi,
el vam coneixer a Liverpool i ja ens deia que el seu cosi es bo pero es un borratxo com ell.
I el Indio Tevez?aquet res,una castanya milonga.
L´unic que m´agradat d´aquets es en Ferdinand,que la premsa deia que esta acabat,aneu llegint diaris,us estan embaucant,al lloro.
Ja ho deient els oasis ..Who the fuck are man united?

Dimarts que ve,convertirem el teatre dels somnis en el teatre de les pesadilles
Pd;El taxi segueix espatllat

9 carreres:

Mikel ha dit...

No crec pas que aquets del united juguin igual al seu camp , perque la veritat es que ahir nomes es van dedicar a defensar...
De totes formes alla estarem deixant-nos la veu!!
ANIMS BARÇA!!!

Carquinyol ha dit...

doncs apa, sort pels 90 minuts que hi queden !!

ddriver ha dit...

MIKEL
Res,confia,campions d´europa
CARQUINYOL
Si si tambe anaira be

Joan Safont ha dit...

Ostres ahir va ser un dels partits del Barça que em va fer posar més nerviós, més apassionat. Ara, vaig sortir content, perquè com resumeix la seva filosofia vital un amic meu "no et facis masses il·lusions a la vida, si les coses et van bé, l'alegria serà més gran, si va malament, no es decebràs". Doncs això, vaig sortir content. Cristiano, un xulo-putes, Ronney, un borderline anul·lat,...
Ara, a Old Trafford hem de sortir encara més motivats, una miqueta més. Podem! Pel que fa a mi, espero que hi hagi algún servei mèdic aprop...
Fem una cervesa a Manchester!

ddriver ha dit...

JOAN SAFONT
Els anglesos tene aquet aspecte mongolic per motius de raça.La resta em anat enriqui la nostra raça amb creuements amb altres ells no,ells fins fa pocs anys relativament,era tipic casarse entre ells i si podien ser cosins o familiars millor.
Ens ekls carreguerem alla

Cristina ha dit...

Ja saps que passo del tema futbol però que hi hagi sort. Estareu de millor humor tots plegat. Petons!

Joana ha dit...

Encara espatllat?
catxislamarsalada! T'hauré de llogar d'ajudant...
Petrons wapo!

Rita ha dit...

Vinga nano, molta sort per als 90 propers minuts!!!
Petons (de mooooolta sort)

ddriver ha dit...

CRISTINA
Tu be saps que jo sempre estic de bon humor amb tu,o tens alguna queixa?
JOANA
Al que volguis t ajudo jo,ja ho saps guapisima!
RITA
Ara ja segur