dissabte, 9 de febrer del 2008

TAXIS PARELLS

La fauna que circula per la nit es ben curiosa,anit a part d´una blocaire,que es un plaer molt gran to drive her,la resta a qui mes curios.
Un Bolivia que vaig dur a Sabadell,em va calentar tot el viatge el cap amb la seva vida,un altre que si yo soy periodista,un altre que si io sou un pobre italiano,etc etc etc..cobrare un suplement per calentar el cap al xofer.
Pero com la fauna de la nit no s´acaba amb els clients tambe hi ha cracks al mon del taxi,i molt grans.
Jo sempre paso apuros quan a un client no el vull portar per l´aspecte que te,em sap greu dir que no.
Anit Urgell/gran via m´atura un sudamerica amb una pinta molt rara.
-Hola,usted es licencia par,verdad?
-si acaba en 8 par
-entonces no me puede llevar verdad a Hospitalet
-home,no se
-es que un companyero suyo me ha dicho que en febrero como es mes par las licencias pares solo pueden hacer viajes desde Urgell a Besos i los impares a Llobregat,que busque un taxi impar que el no me podia llevar
Que bo!!!!!quina manera de treuret de sobre un payo.
-en colombia los taxis van a todas partes
-ya pero esto es Barcelona y aqui estamos mejor organizados
-ya pero yo tengo que ir a Hospitalet,ud no se arriesga a llevarme?
-no home i la multa?
-ya me ha dicho su compañero que es de 3000 euros
-pues,enseguida pasara un impar
Quina manera mes bona de deixar a terra un impresentable,15 anys de taxista i mai se´m hauria ocurregut.
El tio es va quedar a terra,mirant els taxis que pasaven i clar quan el tio aconseguia veure si era par o impar ja habian pasat i evidentment si et be un boig darrera cridant i amb mala pinta pues no paras,encara deu ser alla esperant.
EL LLORO DEL TAXI
Avui una canço del cd que porto posat al taxi ultimament,musica brasilenya


9 carreres:

Anònim ha dit...

Joer,que excusa más buena,jeje,tb le podia haber dicho que rajoy prohibe a los inmigrantes subirse a los taxis.

Xavi ha dit...

Jajja, molt bona! El problema seria que després vingués algú amb llicencia imparell i li digués la mateixa bola xD (llavors sempre pots dir que els cotxes amb matricula parell no poden, o que la suma dels dígits sigui parell, etc...)

El veí de dalt ha dit...

Hi ha pensades per tot i babaus per creure-s'ho

Joana ha dit...

M'encanta llegoir-te! Et veig al taxi amb una caronaaaaa...
Bon cap de setmana wapo! :-)

Anònim ha dit...

Boníssim el truc dels parells/imparells :)

Anònim ha dit...

Bona forma de lliurar-se d'un impresentable.

Anònim ha dit...

Ja veus, per una colombiana inventeu una excusa i a mi simplement em dieu que no, "questá mu lejos y no me sale a cuenta" per anar a l'Hospitalet.
El que s'hauria de fer es desregularitzar el sector del taxi, com ens toca viure a la resta de treballadors que a sobre no fem un servei public. En dos dies les tarifes a la meitat i el doble de taxistes sense fums per portar-te a on els diguis.

ddriver ha dit...

MANGAS
Esta si es buena,me la apunto!!
XAVI
No pero es el numero de llicencia que va escrit a la porta i fins que no el veu ja no l hi dona temps a paralo
EL VEI
Depend tot de com ho expliquis i a qui es clar
JOANA
Tu si que ets guapaaaaaaaaa!!
GEMMINOLA
;)
ALBEERT STK
Bonisima!!
ANONIM
No se jo porto a tothom pero clar,quan la meva seguretat esta en joc primer soc jo,es aixi,jo amb un impresentable sentat darrera meu sense que jo pogui saber que fa,ni que em fara sense que jo pogui defensarme...primer es la meva seguretat i un consell no viatgis per la resta del pais o la resta d europa que veuras el preu d un taxi.Aqui poden arribar a pujar 4 i sortirte un servei personalitzat i de porta a porta mes barat que el bus.Enlloc mes pasa aixo

Carme Fortià ha dit...

A vegades, davant dels moments més inversemblants et surten les paraules més còmiques i sónc cregudes! Haurem de buscar el taxista original a veure si se n'empesca alguna altra per més d'una feina nostra!