diumenge, 20 de setembre del 2009

NONEMBE

Hi ha vegades que el cervell et repeteix nonembe i des de un temps cap aqui, el meu ho va fent. No em concentro per escriure, no em concentro per llegir, no tinc ganes d'explicar moltes histories que pasen al taxi... en resum nonembe.
Sort del Barça que em dona vida i el blog dels taxis, de veritat avui per avui es el blog que em te mes enganxat i amb mes ganes de seguir endavant.


Per ho demes, suposo que haurem d'esperar a que m'entri l'inspiracio per seguir relatant com d'estranya es la gent de la nit de Barcelona.
Moltes gracies per les vostres fotos.

13 carreres:

Clidice ha dit...

quan s'escriu és normal això del "nonembé" :) però tranquil, no deixis de fer-ho i veuràs com un dia diràs "ottiaquebé" :)

Ferran Porta ha dit...

Buf, els "nonembés" són part nostra, una part que ve i va, i ens mareja, i no ens agrada, i ens fa feliços quan marxa... Pren-t'ho amb calma, que ja falta menys perque se'n vagi!

Jesús M. Tibau ha dit...

tinc pendent fer alguna foto de taxis. Ja hi penso, ja

assumpta ha dit...

"Nonembé" és un virus conegut que de vegades s'esten per la xarxa com un refredat, però que no te pas conseqüències greus.

Una miqueta de repós, un parell de cullerades del xarop de la Clídice "ottiaquebé" i ja veuràs com et recuperes ben aviat!
;)

Rita ha dit...

L'entrada a la tardor ja ho fa això, ddriver. No hi donis més importància, quan ja hi siguem de ple, haurà passat.

Jo tampoc tinc fotos de taxis, però el primer viatge que faci serà la primera foto que faré.
Petons, maco!

Xitus ha dit...

Els "nonembé" ja me'ls conec...Ànim ddriver, deixa passar el moment i tornaràs a l'equilibri. I si no és així, mou aquelles peces que no et fan sentir bé... Recupera't :)

Joana ha dit...

Mica en mica s'omple la pica! i anirembé!:)
Ànims!

maria ha dit...

Tot torna al seu curs,de vegades necessitem etapes de nonembé per poder valorar més les que sínemtirant i després sínembé.
No pateixis i dóna't temps.Ja veureàs com tot torna.(A més a més amb tants gols ja veuràs com recuperes la moral aviat,maco).

Carquinyol ha dit...

doncsespavilemideixemnosderomanços !! :)

Jordi ha dit...

Els alts i baixos són normals ddriver i has de fer segons estiguis d'ànim. Quan es converteix en una obligació, malament! Sort del Barça, ja ho dius tu... jejeje Ànims!

Cristina ha dit...

Jo et dec fotos de taxis. No me n´oblido però estic moooolt mandrosa.
Ànim Driver! Aquí estic pel que necessitis.

Assumpta ha dit...

Ai, Ddriver... veus que et diu tothom? Que un moment o altre a tots ens agafa això del "nonembé"... No hi pateixis, s'arregla sol :-))

Qualsevol dia diràs "ai, d'això en faré un post..." i ja hauràs hauràs passat "el batxe" (ostres, com es diu això en català?). Bé, però tu ja m'entens ;-))

Débora Salomão ha dit...

Hola! Usted estuve en mi blog y es una lastima que no le gusto! En realidad tu no compreendestelo! Era solamente un ejercicio para la faculdad... soy alumna de español en Brasil y me gusta muchisimo la vida de los taxistas...
Felicitaciones brasilenas!
tchau!