dijous, 17 de setembre del 2009

CARRIL BUS BICI TAXI?? NOOO BUS TAXI

De la frase "carril bus taxi" quina es la paraula que porta tanta confusió a aquests atontats??

Cada dia aquest problema es mes gran, tenen infinitat de carrils bici per tot arreu i ells per el carril bus sense adonar-se que això es un perill per ells i per nosaltres, a ells els poden matar ràpidament en algun accident pero es que a mi se’m ratllaria el taxi i evidentment ells no porten assegurança.

Desprès t’atures tu a un carril bici un minut per encotxar i ja has de escoltar insults, veure males cares i mals gestos o inclòs alguna patada al taxi.

Jo ja ni aigua a aquesta colla,l’altre dia.....i fins aqui puc escriure ;)

















13 carreres:

Lula ha dit...

Ufff
Jo
Jo vull apuntar-me al bicing
El que passa és que no ho necessito gaire, i els carrils per on passar són tan entremig dels cotxes que m'acolloneixo
Eso i que vaig en bici com un ànec....

Està malament, com sempre en aquest país, organitzen coses que en principi són bones i bé, però dps no acompanyen en infraestructura o en petits detalls senzills que farien que tot rutllés més.

Es a dir, penso que tan us molesten a vosaltres les bicis com a ells els autobusos no?

Agh

Petons wapu!!!

Xavi ha dit...

El que passa és que en aquest país fan les coses amb el cul. Posen bicing però no posen carrils bici... llavors, per on van amb la bici? Per les voreres es queixen els vianants, i si van per la carretera, els cotxes (suposo que si van pel carril bus/taxi deu ser perquè hi han menys cotxes que pel "carril cotxe").

Ferran Porta ha dit...

És realment complicada, la convivència entre ciclistes i resta de la humanitat, a les ciutats. I com diu Carquinyol, aquest és un problema universal: a la germànica Berlin també els ciclistes circulen per les vies pels cotxes, i també hi ha queixes.

Mal de muchos..., que diuen!

Clidice ha dit...

imagino que això és el que passa sempre, quan ets vianant et queixes dels cotxes ... fins que agafes el teu, que aleshores et fan nosa tots els vianants.

ara és cert que els que van en bicicleta per Barcelona ho fan amb una falta de civisme absoluta, són, com se sol dir, els "putus amus" i jo, que sóc ciclista, em moro de la vergonya :(

Asimetrich ha dit...

És la guerra eterna. Jo sóc usuari de la bici on no hi ha ni carrils bici ni carrils taxi-bus, el que fa que hagis de compartir la via amb els cotxes. Com diu la clidice, quan condueixo em queixo dels que van en bici i viceversa, ves què hi farem. Suposo que el desitjable és civisme per part de tothom.

No sé si a Barcelona es multa a ciclistes que utilitzin el carril taxi al igual que els taxis que envaeixin el carril bici, però no seria mala idea, tot i que una cosa és la teoria i altra la pràctica ... :-)

Jordi ha dit...

Comprensió, ddriver! Manca la infraestructura adequada! El problema, com diu la Cristina, és dels polítics que ho han de solucionar!

Carles TV ha dit...

Totalment d'acord amb el comentari d'en Xavi. A Girona d'igual manera! A vegades no saps si els polítics pensen amb el cul o amb el cap!

Xitus ha dit...

Colló ddriver,
jo reconec que fa moolts anys ho havia fet..!
Quin fart de fer fotos tu!!

ddriver ha dit...

el problema es que nosaltres no podem estar pendents del transit, dels p.busus, de si algu ens aixeca la ma, dels pakitaxis que no ens fotin la pirula i a sobre dels tontets de les bicis

maria ha dit...

Ai, ai,ai ...ja veig que estàs una mica enfadat amb les bicis.
^-^.Bona cara, per això eh?
Que vulguis o no els clients ho deuen notar quan el taxista està emprenyat, amb la carona...^-^

Assumpta ha dit...

Ja tens raó, ja!! i a més quina colla de proves que aportes!!

De bona gana jo faria el mateix amb els que van per sobre de les aceres i, a sobre, a tota velocitat. Incívics!!

Un Crit Valent! ha dit...

Hola amics:
El problema molts cop es, que no sabem (i m'hi incloc)del tot el maleït codi de circilació, i el seu canvis.
Un altre exemple, i així ho vaig estudiar jo, és que en no tots els passos pintats al terra per a creuar el carrer, tenen preferència els petatons. Les ratlles indiquen per on han de creuar, però no que tinguin preferència.

I ddriver i resta de cules, i de aranyencs. Tinguem present que a mida que ens acostem a jugar la final de Champions a Madrid, el desplegament i la pressión mediàtica des de la Meseta, sera brutal.
Lo que han dit d'Arenys de Munt serà una tonteria, comparat amb el que diran.
Heu vist l'informe RM (no Real Madrid) Ramos Marcos

Nits ha dit...

Hola-Holita!!!
Ah que no pas qui soc????
Tinc bloc nou, ahir se'm va parar el cap i em vaig dir... tornem-hi! Espero que t'agradi. Mira, serà així de menjades de coco i flashos mentals que me venen i me van, ja saps...és que necessito tornar a escriure, no se perquè, però ja diuen que ajuda.
Estas supeeeeeeer convidat.Espero que t'agradi.