dimecres, 23 de setembre del 2009

LA PLUJA

Avui per fi ja no plou.Si si per fi!! Potser pensareu com tots els que pugen al taxi, que quan plou els taxistes ens alegrem, doncs jo no.

Quan les condicions son aquestes

Plou i es de dia, si, la gent agafa mes taxis. Evidentment tothom te que seguir fent les seves coses i els caminants van també amb taxi i si hi ha mes feina.

Quan les condicions son aquestes

De nit i plovent, res de res,perque la gent no surt,o no surten tants. Aleshores, al moment del xàfec si treballes, recollint gent no habitual, molts cops amb carreres absurdes, dos cantonades només per exemple. Tot per no mullar-se i a sobre dient “jo!! Que caro” Pero quan acaba la pluja, ja no queda ningú al carrer i la feina baixa moltisim, tothom ha aprofitat per quedar-se a casa ja que fora fa mal temps.

Ho mes maco de la pluja, sense cap dubte es que desapareixen el ciclistes i motoristes i alguns taxis del dia que s’allarguen. Pero la resta res,a sobre tens mes risc d’accidents, ja que no veus igual que sense pluja.

Ahhh i el que fa moooolta rabia es que pugin i et diguin

- avui si que treballeu oi?

- Escolti senyora jo treballo cada dia 10h

- No vull dir que treballeu mes

- Doncs no, jo fare 10h igual

- No em refereixo...bla bla bla

13 carreres:

sargantana ha dit...

prent'ho amb calma i recorda:
*EL CLIENTE SIEMPRE TIENE LA RAZON*
jajajajajja

res..res..feia broma i prou.

un peto de sargantana

Jesús M. Tibau ha dit...

a ni no m'agrada gens conduir plovent, i t'entenc

Assumpta ha dit...

Doncs tens rao, la gent ens pensem que quan plou treballeu més... Veus? Ara que ho has explicat, entenc que, de nit, no és així.

De totes formes... jo surto molt poquet, molt poquet però coincideixo MOLT amb tu en una cosa... jejejeje... QUE DESAPAREIXEN ELS MOTORISTEEEES!!! JAJAJA

Al meu carrer passen les motos fent el màxim de soroll que poden. Estic segura que ho fan expressament i amb tota la mala baba i els hi es igual si són les 7 de la tarda, les 9 del vespre o les 3 de la matinada... Però quan plou no surten jeje :-))))

gatot ha dit...

noi... fins que el francesc campuzano no faci un documental sobre el taxi ho teniu magre... el que no surt a tv3 no existeix ni es coneix...

si es dona el cas, com que segur que et demanen assessorament... mira a veure si poden posar cullerada en totes les altres feines (el 95%) on es paguen els sous per fer acte de presència i tenir disponibilitat pública... -vaja, com les putes-, i que sembla que encara que no cardis res, doncs això... que també treballes!

Taxioviedo ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Ferran Porta ha dit...

Au, va, ddriver, no siguis gaire dur amb els qui enceten converses sobre la feina que teniu els dies de pluja; segur que ho diuen sense mala gaita, per desconeixement. Si coneguessin el teu blog...

PS: Has pensat penjar-ne l'url en algún lloc visible del taxi? No estaria malament... :-)

maria ha dit...

No t'estressis, maco...

Joana ha dit...

I quan fa molta calor? Per favor pujarà l'aire condicionat que m'ofego?
Ja saps la clientela cada dia més exigent!
Aixxx Cuida't!

Joana ha dit...

I quan fa molta calor? Per favor pujarà l'aire condicionat que m'ofego?
Ja saps la clientela cada dia més exigent!
Aixxx Cuida't!

Lula ha dit...

Està vist que mai plou a gust de tothom....

petons!

Sílvia ha dit...

Hola ddriver!
una visió real.
salutacions
sílvia

Roger ha dit...

XDXDXDXD

T'agrada polemitzar eh? XDXDXD

Jordi ha dit...

Conduir plovent no agrada a ningú, però el que no em negaràs que, malgrat treballar 10h, quan plou fas més calaix! Millor fer dos cantonades amb gent al taxi (diners) que sense, no?