dissabte, 13 de desembre del 2008

SOPARS D'EMPRESA

Com cada any arriven les terribles nits de sopars d'empresa.
Ara entenc el viatge del Monty al Japo a suplicar a les empreses Japoneses que no marxin de Catalunya.
Despres de veure els persontges que surten dels sopars d'empresa,ho estrany es que no tanquin mes empreses a aquet pais...
-Dos noies,sense preocupar-se per el rimel,a cops de puny a Psg St Joan/Valencia...
-Un idiota a dalt dels cotxes aparcats i els companys de feina fent fotos...
-Una ensenyant les calcetes als compnys al C.Diputacio...
-Un sudamericà aixecant la ma per demanar un taxi mentres vomitava..(potser perque no l' havien convidat al sopar)
Com es poden fer tantes tonteries davant els companys de feina??
Ho bo,que dins al taxi s'han comportat tots. Be,ha estat el dia que mes critiqueos s'han sentit.
I la frase de la nit dins el taxi,sense cap dubte la de una tal Sonia,que els hi deia a les companyes de feina donant-se importancia;
"De que os extrañais?si yo YA era muy puta en el instituto!!"
Casi em cau el volant a terra,una de les amigues em deia tu tranquilo...
si clar l'hi deia jo..es que es primera hora y solo tengo 30e sino...
Trigarem en sortir de la crisis amb aquet personal.
PD;Aquesta tarda mentres estava al aeroport han aterrat una colla porcs que avui trapitjaran la nostra gespa per anar al escorxador

13 carreres:

Lula ha dit...

Ostiiiii

Jo mai he fet sopars d'empresa
Vull dir, algun cop si, pero ho organitzavem entre nosaltres, sense jefes i tal
I on sóc ara fan dinar
Està bé. Conserves més la dignitat...

Tu cada nit fas sopar d'empresa no?

Besooootes

Ferran Porta ha dit...

Ja et vaig dir un cop, amic, que hauries de buscar-te un editor. Estic convençut que les teves vivències a bord del taxi donarien molt de joc!

Sopars d'empresa? Fa dos anys vaig deixar aquest vici; que no m'hi busquin.

Anònim ha dit...

Jaja,que gran frase la de Sonia.

El otro dia leia que en las cenas de empresa la droga corre como la pólvora.

Jordi ha dit...

Colló amb la Sònia... Com deia el Torrente: su mujer no es puta, es puta y reputa!

D'aquests que van a l'escorxador em sembla que no se'n podrà aprfitar res...

Rita ha dit...

Nosaltres també fem dinar, dilluns, per cert...

Sincera la Sònia aquesta! ;-)

L'Avi ha dit...

Benvolgut Ddriver, si jo li expliqués com són els sopars del diari... Bé, hi ha un clàssic, un cap de secció que sempre acaba dalt de la taula baixant-se els pantalons i... Bé, tampoc cal treure més misèries a la llum

Eli ha dit...

Tot plegat, una mica patètic...
A mi m'han canviat el sopar d'empresa per un dinar.... Potser perque és la manera d"obligar" a la gent a anar-hi, perque amés ens l'han posat en horari laboral!!!
Que fort!!!!
ja,ja,ja

Assumpta ha dit...

Jo no vaig a sopar d'empreses perquè no tinc empresa... tu tampoc oi, Ddriver?

Els pobres autònoms com no anem a sopar amb nosaltres mateixos...

No va ser 7-0 però van ser 2 i al final, quan ja es feien il·lusions jejeje

Cucafera ha dit...

Ets molt guai, molt chachipiruli, una mica menys del Barça que jo, però, colla de porcs?. Educació, company, i sinó, respecte.

ddriver ha dit...

UNA MICA MENYS DEL Barça??Mare de Deu,he perdut feines i tot per veure el Barça.
Cada cop que juguen fora a Europa alla i soc,abans any A per la peninsula ierica igual amb els problemes que aixo comportava.
Una colla porcs,em reafirmo,no els vas veure jugar,fot mes de 40 anys que veig aque partit i sempre sempre el seu joc ha estat aquet.
Salut

Anònim ha dit...

Very good!

Anònim ha dit...

It seems a little more than I need to check the information, because I was thinking: Why does not my GLOG these things!

Anònim ha dit...

If you could give more detailed information on some, I think it is even more perfect, and I need to obtain more information!
decorative fishing net