dilluns, 29 de desembre del 2008

CATALUNYA 2 COLOMBIA 1

On era el botifler?


11 carreres:

Lula ha dit...

Eeeh.... qui és el botifler???
Em perdo, em perdo....


Besotes i molt bon 2009
Jo amb grip al llit, osigui que si no fas cap fiestuqui el 31 a la nit, pensa que jo tampoc!


Més besotes, apa!

Ferran Porta ha dit...

Buf, això no ho havia vist... i no calia! :-(

Anònim ha dit...

DONSC JO CREC QUE SI CALIA. PINTANT BASTOS PER CATALUNYA, I CAL QUE TOTS CONEGUEM, AMB QUI FEM LA "PARTIDA". JUGANT AMB BCN......

Anònim ha dit...

Jo crec que n'hi havia un altre a la llotja ... i és president d'una federació que es fa dir catalana.

Salutacions.
PD: Bon cap d'any!!!!!

Assumpta ha dit...

Jajajaja Ddriver, homeeeeee!! Mira quin disgust li has donat ara al Ferran :-))

No sé què dir... voldria dir alguna cosa per disculpar-lo però és que el "Viva España" del final no sé per on agafar-lo... a veure, podria ser que hagues begut una mica?? (dic jo)

Va, donem-li una altre oportunitat al 2009? :-)) (és jove, encara es pot adonar dels errors i tal... jajaja)

ddriver ha dit...

LULA
Consol de molts...
FERRAN
L'hi faltabva dir recuerda mi nombre..
APOCALIPSHIT
Si noi,no se qui vota a aquesta federaciomentres hockey,rugby..es trenquen les banyes aqui res
ANONIM
Totalment d'acord
ASSUMPTA
Ja ha tingut dos,una per callar i un altre per esmenar ho

Anònim ha dit...

cool blog

Anònim ha dit...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!

Anònim ha dit...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!

Ramir Guiu ha dit...

Jo sóc del parer que si un jugador juga amb espania, no pugui jugar amb Catalunya. Només així, aniré al camp. De moment, seran partidets de costellada...
Salutacions. M'agrada molt seguir el teu blog des de que el vaig descobrir fa poc.

Anònim ha dit...

After reading the information, I may have different views, but I do think this is good BLOG!
netting