dimecres, 24 de desembre del 2008

BON NADAL BLOCAIRES

L'altre dia,al sortir de la feina,caminava per els carrers de Barcelona.Al Mp3 sonava com sempre aquet grup,amb aquesta canço precisament

I anava pensant com havia canviat la meva vida en un any.
Recordo que per Nadal del any passat vaig fer un post la mar de trist,estava molt fart de tot.
I aquest any la meva vida ha fet un tomb d'aquets tant besties que te la vida i cap a millor.
Aquet any m'he tret de sobre histories que em torturaven desde feia temps,he recuperat coses que donava per perdudes,m'he sentit molt estimat i molt valorat,puc dir que he trobat grans amics i amigues,,he fet el viatge de la meva vida,el Barça es tal com l'havia somiat sempre ( a pesar del president)...Pensava;nomes hi ha una cosa que podria enfonsar tot aixo,i seria que la crisis s'emportes la meva feina per
endavant.
Pero no,aixo no passara,altres cops que havia tingut ofertes de feina per marxar,ho havia consultat a la meva empresa haviam si era prou valorat com per rebutjar l'altre oferta i la resposta era-si clar que si-.
Ahir com a regal de Nadal la meva empresa em va dir que no em pot garantir la feina mes enllà del febrer,coses de la crisis...
Doncs no ha produit en mi l'efecte que jo pensava,em sento igual de be.Pensava que tot s'esmicolaria en mil troçets,com si una granada explotes dins la meva boca i no,em sento igual de ditxos.Confiem que mai apereixerà un Colombià que treballi per 30eur 12h de nit i pugui mantenir el lloc de treball,sino segurament que un altre trobare.
I tot aixo?Doncs tot aixo perque l'any passat us vaig felicitar el Nadal desde el fons del
meu pou i ara que soc a dalt del pou i tambe us vull desitjar un Bon Nadal a tots i que sigueu mooolt feliços amb els vostres de tot cor.
Mentrestant vosaltres esteu amb les vostres families celebrant les festes,estare al carrer treballant per aquesta empresa que no sap si em vol o no.
Ja veureu,si mireu per la finestra aquell taxi que passa segur que soc jo.
Bon Nadal amics blocaires i salut!!!

27 carreres:

Ferran Porta ha dit...

Excel·lent, llegir que arribes a final d'any dalt de l'onada... malgrat una (important) incertesa. Que hi continuïs, allà dalt, tot el 2009. Molt bones Festes i molta sort per l'any nou!

Anònim ha dit...

Bon Nadal per tu també!!
Dóna gust llegir aquestes paraules d'optimisme, segueix així el 2009!! ;)

assumpta ha dit...

M'alegro que aquest any el color del teu post Nadalenc no sigui amb el grissenc que dius de l'any passat ! Es un gust coneixe't.
Bon Nadal també per a tu i ja veuràs com la sort et somriurà en aquest nou any. Si som optimistes de cor, tot ha d'anar bé !!! ;)

Rita ha dit...

M'ha agradat molt llegir-te així. Celebro que estiguis content, però tot és mèrit teu, n'estic segura.

Has apostat fort per una nova vida i ara en tens el premi. Amics, viatge i estimació.

Esperem que el teu jefe s'adoni del molt que vals i no faci disbarats. Ets un paio legal i lleial i això segur que ell ho sap.

Molts petons, guapíssim!

Assumpta ha dit...

MOOOOOOLT BON NADAL DDRIVER!!!! :-))

Esperem que les previsions que guanyin pel 2009 siguin les optimistes!!! :-))

Aquest any celebrarem títooools!!!

(Molt bé, vas fent punts amb el tema Pep, eh? jeje)

Anònim ha dit...

Bon Nadal,Driver!!

FLANDERS ha dit...

Happy Holidays from the Flanders family

alba ha dit...

Molt bon nadal també per tu DDriver!

Jordi ha dit...

Me n'alegro molt que ara t'hagis refet, de veritat!! Les persones sempre patim aquest tobogants en el nostre estat d'ànim. Però que hi farem. Aprofitar quan estem a dalt de tot i no patir gaire quan estem a baix!

La feina? He après que de tot te n'acabes sortint si hi poses ganes i una mica de fe. Que consti que no em va el tema religiós, eh??!!??

Molt bon Nadal!!

Una abraçada,
Jordi.

P.D.: Ja que tu no ho has dit en honor teu només em resta escriure: Laporta dimisió!

the silver blue sea ha dit...

Molt bones festes i un petonet!

Xavi ha dit...

Bones Festes!!!! A veure si el pròxim Nadal el passes com a mínim igual de feliç que aquest.

Anònim ha dit...

Bon nadal estimat tasista!

Una abraçada molt gran!

Anònim ha dit...

Bon Nadal!!!!
Que els amics, allà on siguin, t'acompanyin sempre!

Eguberri on eta urte berri zoriontsua!

El veí de dalt ha dit...

SAlut, blogs i trempera!

Anònim ha dit...

bon nadal de part de la nova seguidora

Anònim ha dit...

Bon Nadal!!!

Espero que el 2009 entris amb tanta força com acabes el 2008 ;).

Cuidat!!!

Jesús M. Tibau ha dit...

bones festes

chamb ha dit...

bon nadal t.driver¡¡

Lula ha dit...

Ningú té res segur mai.
L'únic que sabem del cert és que ens morirem. Així que disfruta el moment, curra com si la feina hagués de durar per sempre i et valoressin com el que més. Si no ho fan són uns ineptes, xq tu vals molt noi, però molt!!!

I jo no et coneixia el Nadal passat, i a mi tot em va canviar a millor a partir de l'octubre del 2007, però puc dir igual que tu que malgrat la crisi que planeja sobre nostre com un voltor amenaçant, tb estic molt millor i m'agrada molt sentir que tu també.


Molts petons, ja ho saps!

ddriver ha dit...

Ferran
Moltes gracies,on the heat of the wave
Elena
Gracies Bon Nadal
Assumpta
GRACIES IGUALMENT
Rita
Moltes gracies,ja ho deu saber,pero suposo que es la crisis.
Assumpta
Si que vaig fent punts,pero fins que no juguem amb algun equip de categoria no dire res
Flanders and family
Thanks a lot from the bottom of my heart
Alba
Gracies alba Bon Nadal
Jordi
vaa la feina sera el que tingui que ser,n'hi haura alguna altre per mi no??
Laporta Dimissio ja!
The Silver blue sea
Igualment bOnes festes i petonets
Xavi
Segur que si,bones festes
gemminola
Bones festes estimada padrina del bloc
Vei
Sobretot l'ho ultim
Montse
Bon Nadal
Shia
Igualment Bon Nadal
Apocalipshit
Bones festes
Jesus M Tibau
Igualment
Lula
Moltes gracies,clar que treballare com si mai s acabes la feina,sempre ho he fet aixo,a liarla un sempre esta a temps.Si cobres fins l ultim dia fins l ultim dia penques com s'ha de pencar,aixo ho tinc molt clar.
Em posa mes Besotes ;) bones festes

ddriver ha dit...

Chamb
Encara estic fent l'ola i m'oblidava de tu,Bon Nadal

Cristina ha dit...

És genial que estiguis així. Sempre s´ha de mantenir l´optimisme. Crec que t´ho he dit mooooltes vegades però ho havies de veure tu mateix. Que la vida té moltes coses bones i moltes de dolentes però són etapes que tots passem. Jo com tu, he treballat aquestes nits de Nadal i aquí estic. Petons!

ddriver ha dit...

Cristina
Quanta rao tenies,Bones festes

bajoqueta ha dit...

Bones festes!
I segur que el 2009 serà molt millor encara del que ha sigut per tu el 2008.

Anònim ha dit...

Very good!

Anònim ha dit...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!

Anònim ha dit...

Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!
Rope,Twine