dilluns, 8 de desembre del 2008

FINDE LLARG

Sort que els inmigrants no van a esquiar i no tenen dret a caps de setmana llargs,sino no se a qui hauriem portat amb el taxi aquet weekend.
Visca la crisis,que tothom fuig de la city!!

10 carreres:

Jordi ha dit...

Ja tens raó, ja!! Molta crisi, molta crisi, però a Barcelona erem tu, jo i tres amics meus... Ah!! I la china del bar que va servir-nos el diumenge!

Carquinyol ha dit...

Estranya crisi aquesta que deixa que tothom pugui marxar de vacances i anar a dinar fora...

Assumpta ha dit...

I s'ha demostrat que la teva presència no influeix en la bona ratxa blaugrana jajaja :-D

Eli ha dit...

Doncs tens raó!
Jo he marxat a Madrid, i m'he fet la mateixa pregunta. Crisis??? Tot estava ple de gent, per tot arreu!!!! Per dinar, per sopar, per comprar... cues a les adminstracions de loteria, cues per entrar als museus, cues per tot!!!
Jo crec que ens han ficat la por al cos més que altre cosa, i la gent, no s'esta de res (m'incloc!!!)

Ferran Porta ha dit...

És una crisi selectiva: si et quedes sense curro, la crisi és gegantina, però si treballes com fa 6 mesos... crisi?, quina crisi?

Anònim ha dit...

La crisis va por barrios,pero si que hay gente jodia,se ha acabado la búrbuja de la construcción y todo lo que iba alrededor,pero muchos de estos parados son como decia un articulo,parados con bmw,han ganado mucho dinero en la construcción,pero el problema va a ser reciclarlos en otras actividades.

Por otro lado los funcionarios siguen con su mismo sueldo a fin de mes.

Lula ha dit...

Vaja!
Ho sento, jo no he marxat de pont ni res, però tampoc he pillat cap taxi...

Crisi, crisi... espera al gener, i ja veurem tots.

Besotes!

Xavi ha dit...

Tot déu estava al mercat medieval de Vic! Almenys els trens anaven plens (no vaig seure ni al anar ni al tornar).

Glennis ha dit...

Hi Taxi driver from another taxi driver from New Zealand. We have just retired from the driving but still do some operating and dispatching from the office.
Have a great Christmas and make heaps of money!

ddriver ha dit...

jordi
i un colega meu que mai te un duro
Carquinyol
Molt estranya
Assumpta
buuuf quina pressio tenia a sobre
Cristina
Com els bons
Eli
a Madrid nohi ha crisis,tot son funcionaris i els ministeris no fan reajustaments de plantilla
Ferran
ben vist
Mangas
Hay que saber guardar
Lula
Quins anims!!
Xavi
Per fi tenim l'explicacio!!
Glennis
Thanks a lot,and have a nice Christmas too