dijous, 18 de desembre del 2008

AUTOGRAF


Fa dies que no escric perque el pc va com va i esta al taller de reparacions.
Pero avui no podia deixar d'escriure aquet post.
Es que m han donat una foto dedicada que sera l'embeja d'en Chamb i de molts mes.
Una foto dedicada a mi del millor politic Català de tots els temps,i la vull compartir amb vosaltres.

pd Dema poso una foto que es vegi millor pero avui m esperen i no tinc temps

16 carreres:

Ferran Porta ha dit...

Mita'l ell, com es mou entre els poderosos! :-)

Unknown ha dit...

uiiiiiii

a la teva edat i encara creient en polítics??? ai ai ai

;)

Assumpta ha dit...

S'assembla molt, molt, pero mooooolt al meu tiet Francesc... sempre ho he dit :-))

M'ha fet riure l'opinió de LANT... jo tampoc hi crec massa... amb cap :-(

Assumpta ha dit...

"amb cap" grrrrr

vull dir "en cap"

o sigui, que no crec massa EN cap polític :-)

Assumpta ha dit...

I això de que no crec EN cap polític, ho he pensat AMB el cap, eh?
jajaja :-))

ja marxo, ja marxo...

c.e.t.i.n.a. ha dit...

El P(artit) C(omuista) va com va... i el de la foto també, je,je,...

Anònim ha dit...

Ets el millor taxista de la ciutat! ;)

Lula ha dit...

Val, val, però.... no ens explicaras com l'has aconseguit???


Besoootes!

chamb ha dit...

fem màgia negra??

has provat que passa si li claves agulles?

Jordi ha dit...

Veig que tens contactes a dalt de tot!! A veure si ens pots col·locar a uns quants... jejeje La política va així, no?

Això em recorda la foto del Laudrup que tenia per casa signada per ell. La guardava com un tresor. Llavors va marxar al Madrid...

ddriver ha dit...

Ferran
i els que tu no saps!!
Lant
igual que amb els reis mags,mira...
Assumpta
Ara que ho dius si que s assembla
C.E.T.I.N.A
Del partit comunista fa anys qe no en se res,pero al menys aquets son els unics q diuen claramnent que volen l'independencia no com els ultra catolics que corren per aquet pais i d altres que al fons son iguals
Joana
que ho dubtaves¿?;)
Lula
No puc publicament
Chamb
No funciona aixo,tinc un ninot d un tio molt pentinat i engominat i ho faig pero encara balla
Jordi
esperem que no el fitxi el Madrid,en Laudrup havia anat amb el meu taxi,de la que mes m enrecordo era de la seva senyora

Assumpta ha dit...

Jejejeje m'has fet riure :-)))))

Deric ha dit...

és conya?
ai, potser no. Jo és que estic tant desenganyat dels polítics! Això de treballar al seu costat cada dia te'ls fa veure com realment són i... millor callo.

Anònim ha dit...

how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!

Anònim ha dit...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Personalized Signature:贵州信息港休闲游戏中心,我爱掼蛋网,重庆游戏中心,金游世界视频棋牌游戏中心,南通棋牌游戏中心,贵港热线休闲游戏中心,淮安棋牌游戏中心

Anònim ha dit...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!
Farming Net