dijous, 12 de juliol del 2007

GUIRIS GUIRIS GUIRIS

Avui nomes començar he fet dos viatges seguits al aeroport,m han recompensat del que vaig perde l altre dia amb el cec,suposso.
No s acaben mai els guiris en aquesta ciutat?Quin tute m estan fotent,porto dies que no estic fi,em trobo molt cansat i no se de que,pero vaig molt agotat i em costa arriba al final de la nit.Em dec fer gran,segur.
He portat guiris de tot el mon,Israelites(que feia temps que no duia),volien llogar un taxi per una hora i que els hi ensenyes tots els locals de marxa.
-Senyors que no veuen la feina que hi ha?com volen que m estigui una hora amb vosaltres?
-we pay!How much for one hour?
-75 euros
-ah no masa
-doncs fora problema.
Amb la feina que hi ha?El que m interesa son viatges de 4 euros i fora otro!
Despres uns arabs anglessos,habiam si venen aqui a fotre bombes?
-You drive like Alonso
-Alonso cabro!Fucki´n Alonso.El nen aquet es Espanyol
-i tu?
-jo catala
-what?
Sommi,a explicarli al moro aquet on es i qui som.Aquet a mes l hi he explicat que en Carod te un acord amb ETA perque aqui no es tirin Bombes,perque ho tinguin en compte,aqui res,mes abaix.
Els hi dec parlar amb tanta behemncia de Catalunya que quan baixen molts(com aquets)Em diuen.
-Viva Catalunya!!!(be,per algo han de començar)
Despres un Holandes,al baixar m ha dit guapo i tot,i que lastima que seas hetero.
Xinos i mes Xinos,no saben ni on viuen,nomes ho saben els que viuen al fondo de Santa Paloma,els que viuen per l example,no saben on es casa seva.
-Psg Sant joan 147
-on queda?
-si si
-que on queda?
-psg Sant Joan 147
- i dale,amb qui carrer creua?
-si si gracias
No saben dir res mes.
Mes tard dos ninyatos anglessos borratxos,a osties els he tingut que fer fora.
Despres uns Noruegs.
-treunos d aqui el port olimpic i portans a un lloc normal,si us plau
-menys mal que hi ha un guiri sensat
Mes tard dos noies Japos,el seu angles deu ser de fot tres segles perque no ens enteniem,elles parlaven un angles de ves a saber on,i jo el meu(que els anglessos l enten perfectament).Quin desastre,i total per dir el nom d un hotel,pero em tingut un bon problema per saber de que parlaven.
Mes tard un de un pais del est,no se de quin encara.Aquet parlava angles perfectament,be ell no el fill que feia d interpret.,
Doncs em donan un paper i em sonriuen.
-i aixo?
I els tios somrien
-pero aixo que es?que has tret calers amb la visa?felicitats!jo tambe en tinc una.
-sorry sorry
I em treuen el ticket d un parking,i com deuen escriure en cirilo(d aquell)no sabrien on possava l adressa,en el ticket,i m asenyalaven,no se,unes paraules que hi habia alla del funcionament del Ticket.
-ei que hi ha mes gent esperan,si no saps on vas...
I em donava el ticket
-gracies,mai m habien regalat un ticket d un parking,gracies,on aneu?
-ticket
Pero que no posa res en el ticket,saps quans safra d aquets hi ha a Barcelona?
I al final amb un planell m han indicat on tenien el cotxe.
Una mica borde potser si,amb molts aquets,pero es que son l ostia.Tot aquet show t el montant,mentres tu estas parat,tallan el trafic,quan l imbecil de darrera t esta tocant la bocina,l autobus amb mala cara,mes gent al carrer esperan si t els emportes o no....son moments que a mi m estessant,per tot el que tinc darrera i aquets mira,anar fent,que es nadal,i sino et cuadres i els hi fots una mica de canya no es donen presa.
Encara que alguns s asusten i es foten mes nerviosos i ja no troban res...aleshores arranca,busca un lloc per parar i centremnos habiam on aneu.
Pero aleshores pasan tots els de la cua de darrera,pitant i dient;
-ja podies haber fet abans aixo no?
I a mi em fot molt que em diguin res i mes si tenen rao.
I que no siguin Italians o Francessos.
Els Italians desde la finestra
-a la rambla?
-puja
-quanto costa?
-tant
-menos
-adeu
-no no especta!
I els Francessos,per la finestra,voste ens pot dur a tal lloc?
-si
-segur que hi va per alla?
-escolta tu jo vaig a tot arreu,amb calers on sigui,pujas o no?
Al final he fet un post que no te res a veure amb el que volia explicar,en fi un altre dia ho explico.

EL LLORO DEL TAXI
Avui us posare una canço d un cd que fa dos dies que escolto al taxi.Es una noia Alemana,de pares Nigerians,i que m ha sorpres molt el cd aquet,pero no una canço,no,tot.
Aquesta canço es un crit desesperat d algu que perd a un altre persona.Es diu Down on my knees-De genolls(et demano que no em deixis)
Aquet Cd,a la platja,ala nit,amb bona companyia...De veritat,si us el compreu no us empenadireu,tot el cd es una pasada.


8 carreres:

Anònim ha dit...

Company, mol em temo que els guiris no s'acabaran pas...

I espera't tu que s'estreni la pel·lícula d'en Woolly, que encara et demanaran que els deixis davant de Santa Maria del Mar

Anònim ha dit...

Ostres!! quant guiri, es nota que ja arriba l'estiu!!! No sé a tu però a mi la calor em xafa i nomès tinc ganes d'estar tranquileta en un lloc fresquet o dormir (de fet sóc dormilega durant tot l'any, jeje)
I el Pg de Sant Joan 147 em sona que deu estar entre Còrsega i Rosselló, perque quan jo vivia a Barcelona era a Indústria-pare Claret, i el Passeig el tenia al costat i eren els números finals abans que s'acabès a Travessera de Gràcia...
Sort amb els guiris!!!!

ddriver ha dit...

Carquinyol-tot s acaba,i els guiris amb el plan del hotels i restaurants..(can punyalada)mataran la gallina dels ous d or.
A part de tota lapurria que esta petant vidres de cotxes extrangers,roban carteres,timan gent...

ddriver ha dit...

Cafeambllet-molt be,l has clavat!jo podia haber mirat la guia pero si vas conduint mulor que t ho diguin.Aquets xinos començan a sortir de la seva reserva

El veí de dalt ha dit...

Driver,
tu ets un filòsof de la vida. Jo també estic de guiris fins el capdamunt..Però a tu et donen feina i peles!

ddriver ha dit...

vei-ens em de moure amb ells,no deixaran de vindre

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

mira que jo em queixo de la meva feina`....mai podrìa treballar amb guiris, em poso nerviosa...com cambrera, atenc de a vegades holandeos i algù "libra esterlina", i la pas mal, perquè has de fer bé el teu treball i també tens que entendre'ls, el bé es que tens moltes histories que contar jajjaa..Molt be el teu bloc..

ddriver ha dit...

andrea gracies