dilluns, 2 de juliol del 2007

EM VAN INTENTAR FOTRE UNA PALLIÇA..


Fa dies que no escric pero es que he anat una mica de cul.
Dissabte a la nit arribava jo a la parada de Colon i hi habia com 30 persones esperant taxi.M aturo al principi de la cua de gent i mentres els primers es decidien a pujar al taxi,veig a un tio que comença a correr desde el puesto de gelats fins el taxi,empenta als que anaven a entrar i puja ell al taxi.
Quan puja veig que es un noi retresat,d aquets que tenen la cara aixi com mongols,pobret!
I l hi dic;
-et toca a tu?
-si si soc el primer
Aleshores la gent de fora em comença a dir de tot,en comptes de dirli a ell(com el veien aixi)m ho deien a mi
-em sembla que no et toca a tu
-si si
-va baixa i fes cua com tothom
-Noooo,jo vull anar a casa meva amb aquet taxi
-ja pero no pot ser,no veus la cua que hi ha?
-es igual
-baixa
-no baixo
-baixa
-a mi no em tractis malament
-pero si jo no et tracto malament,ets tu que no vols baixar
-portam a casa
-que no que baixis
-tu no saps els problemes que tinc per aconseguir un taxi
-els mateixos que tots aquets,va baixa i fes cua
La gent de fora cada cop mes emprenyada,L hi obro la porta,l empento una mica i que va tanca la porta amb força i que no baixa.El torno a empentar una miqueta...
-a mi no em tractis malament
-pero vols baixar!que jo no puc estar aqui tota la nit
-tu estas lliure,tu em portes
apago la llum verda
-apa ja no estic lliure ni tu ni els altres per culpa teva,vinga baixa
-que no
Macaguenlou!! Surto del cotxe vaig cap a la seva porta per ferlo fora i el tio estirava fort la porta perque jo no la obris.En fi m emprenyo i obro amb força i ja no va poguer fer res el nano,quan es va veure fora el taxi,es va fotre nervios i m escup,pero amb tant poca força que es va mollar ell,aleshores agafa i em volia fotre un cop de puny.Jo estirant el braç hi habia prou perque no em toques i el tio anava fotent punyataços al aire,de mentres a la gent de la cua els hi dic
-habiam el primer que puji si us plau
I aleshores el noi es va oblidar de mi i va anar a evitar que els altres entresin,el vaig apartar una mica perque no ho pogues evitar i aleshores va intentar donarme patades pero pobret tampoc arribava.
Evidentment arriba a ser un altre i l hi hauria fotut un parell d osties pero a una persona aixi ni s em acut.
Quan els altres eran dins el deixo fotent cops al aire i m en vaig cap el meu lloc i comença a estirar la porta del que habia sentat devant.
Quan jo entro poso els 4 seguros i s acabat el joc,vaig a arrencar i el semafor vermell...
I comença a donarli cops al vidre..merda!!poc abans de que es posses verd arranco i s agafa a la maneta i amb el cotxe en marxa ell corrent al costat i cridant
-es meu el taxiiiii!!!es meu!!!!!!!!
Tiro i al final es va desenganxar...joder !!semblava el "muñeco diabolico".
Amb la nit tant tranquila que tenia jo,i aquet payo em va alterar...anant per paseig Colon anava mirant per el retrovisor,habiam si era capaç de vindre darrera corrent..pero no.
Els primers,els que van pujar eran guiris i deien:
-sempre es aixi agafar un taxi...portem 25m de cua esperant perque vingui un i ens el tregui..
-si si pero no heu fet res per evitar ho,m he menjat jo sol tot el marron
En fi that´s all i sort que el metro ens fot un cop de ma...

11 carreres:

Anònim ha dit...

Ostres noi!!!!
el paio aquell per molta sindrome de Down que tinguès no el van educar prou bé perquè hi ha gent amb aquest síndrome i es la mar d'educada...
Semblava el golum de "mi tesssoroooo"
o, en aquest cas, "mi taaaxiiiiii"
quin canguelo, glups!!

Anònim ha dit...

Això d'aconseguir taxi a la matinada és una odissea.
Una pregunta, allà a la rambla, per exemple, que hi ha una parada de taxis a dalt de tot, si algú crida el taxi a mitja rambla (abans d'arribar a la parada), el taxista hauria de parar o anar directament a la parada?
És que fa rabia quan estàs a una parada fent cua i veus que tots els taxis pujen plens ¬¬'

ddriver ha dit...

cafeambllet-a mi al final em feia por estava ido,no por per el que em pogues fer sino per la que pogues liar el tio,una mica esquizofrenic

ddriver ha dit...

Els taxis no poden carregar a 50m d una parada.
Tingues en compte que pujant rambles hi han varies parades...i sino hi ha molta gent demanant taxis a mes de 50m de la parada.
Altres blocaires fan servir els contactes que tenen per la blocesfera per agafar taxi ;)

Eva ha dit...

ostia quines aventures....
el problema d'aquests nens que tenen sindrome de down o disxcapacitats semblants es que estàn molt mal criats, sí és cert que tenen un problema i greu, però els pares i l'entorn els malcrien massa i al final no saben viure en societat de forma normal....

en fi....coses que passen no?

ddriver ha dit...

eva-poz si,algo hi ha

Anònim ha dit...

Vaja xou nen !!

Això d'agafar taxis jo només ho visc a l'estació de Sants, quan arriba l'Euromed de les 22:35h ja estem tots a la porta esperant per sortir el més ràpid possible cap a munt per estar els primers de la cua.

Per sort les batalles s'acaben quan arribes a la cua.

ddriver ha dit...

carquinyol-si sants deunido tambe,sobretot caps de setmana o nits.Sobretot a la nitsemblan homless la gent alla abandonada sota la taulada aquella..

Adagio ha dit...

uala tio que dur a sobre tescup xD
mola auqestes aventures així mai estaras aburrit jaja

ddriver ha dit...

adagio-Pues si molan pero quan i ets busques on es la camara oculta on es..pasas un ratet.......

Anònim ha dit...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!