dimarts, 24 de juliol del 2007

"EL LADO OSCURO"

Ahir vaig fer festa,be,mitja festa.Despres d un mal dia per culpa d un sofa i un dvd,no podia dormir i al final nervios vaig decidir marxar a pencar un ratet,habiam si em cansava una mica i agafava son.
Per la tele i a traves d algun amic habia sentit ho del "apagon"de llum pero no pensava que fos tant,quan arribo en vaig trobar la ciutat axi;
Ronda del mitg!!!








c.bailen








Diagonal/bruc









pare claret








cartagena de baixada









Una pasada!!!
Desde aquet bloc nomes vull felicitar l alcalde nou.Ha complert el seu slogan al peu de la lletra,nou alcalde,noves ideas!!!
Aixi m agradaen els politics,que compleixin,una gran idea per l estalvi energetic,ahir segur que vam estalviar l ostia en la factura de la llum.
A part es una pasada treballar aixi,en un plis vas de punta a punta de la city!!!Per mi ho podrien deixar aixi sempre,de fet a Italia a les 12 de la nit els semafors deixen de funcionar,pero no apagan les llums del carrer.
Ventatges de circular aixi;
-transit molt agil
-en "el lado oscuro"no hi ha ciclistes
-els peatons no tenen prioritat per la compte que els hi porta,ja que es imposible veurel´s
-la policia pencar!!!si si,ahir la urbana feia d urbana,en comptes de tocar els colllonets al personal,estaven a les cantonades dirigin el trafic i em va sorpendre perque ho feien molt molt be,sense fer perde el temps a la gent.A la foto nomes es veu una llumeta blava pero son ells,eran a tot arreu fent la seva feina.




Problemes;
-que no veus a qui pujes,desde que un client t aixeca la ma i el pujes,has d averiguar veient l ho,tot el que poguis d ell,com es,com es comportara,que fara....ahir no,t els trobaves de cop en "el lado oscuro",mes dun es va quedar a terra perque quan el veies ja t el habies deixat enradera.
-Els urbans et despistaven,com eran a totes les cantonades i veies alñ fons algo reflectant...tiraves cap alla pensant que era un posible client...i al arribar era un urbano
Pero Sr.Alcalde l idea es molt bona,sempre ho habia dit jo que a la nit per estalviar energia,era bo,apagar alguns semafors...ja que consumeixen llum,mes el que gasten els cotxes inutilment aturats a un lloc que no pasa ningu....Isegur que va haber hi menys accidents que altres nits oi?
Tothom anava en compte al arribar a les cruilles,fins i tot les motos.
El bo de la nit pero va vindre a ultima hora;
Vaig portar a una blocaire i el seu novio al aeroport,els vaig intentar fotografiar pero que va,no es van deixar...
-no em creuran si no hi ha foto
-be pero les cames no la cara









E aqui la prova!!!
Que ho disfruteu!!!ja veuras que be esteu alla on an eneu!!!;)
Apa siau,habiam avui si se hace la luz!!!

9 carreres:

Xavi ha dit...

Només faltaven les espases de llum per veure's-hi a la foscor xD

Jo per sort només vaig estar dues hores sense llum, però se de molts llocs a prop de casa meva que encara estan estalviant energia a hores d'ara....

MaRiNa ha dit...

avui me creuat amb un taxi, amb la musica a tot drap i el taxista cantant amb un micro! axo no et treu punts del carnet? XD

Anònim ha dit...

I no vegis tu com va baixar de cop la contaminació lumínica !! xDDDD

Jo també penso que l'haurien de fer més sovint. Per cert, si algun dia nosaltres agafem el teu taxi ja pots preparar la càmara de fotos company !!

Salut !!

ddriver ha dit...

xavi_ets afortunat hi ha gent que 35h despres encara estan en el lado oscuro
Marina-un home gran oi?un payaso!!j l he vist algun cop,rotllo karaoke,el que mai l he vist carregat i cantant,deu cobrar suplement per canço.som molts i ha de haber hi de tot,uns cantan..altres escriuen blocs...
Carquinyol-esta a punt la camara esperant l objectiu

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

y yo aqui en esta burbuja aislada del mundo que es Sant Boi, ni enterada de las cosas que pasan¡¡¡¡¡ paso de tele (solo series fox y esas cosas) asi que del mundo me entero mas por los blocs, ya con tus fotos me puedo imaginar como esta la cosa.. un besote..

Anònim ha dit...

Això no es un país, això es un catxondeo!!!
boniques les cames de la blocaire, quina envejaaaa!!!

ddriver ha dit...

Andrea-a vegades millor no saber el que pasa al mon
cafeambllet-segur pero mes que un catxondeo,una casa de barrets sense mastressa

Cristina ha dit...

Una mica més i ens creuem,jejeje. Qui era la blocaire??????????

ddriver ha dit...

CRISTINA-no crec<,tu dormies.la blocaire?no estic autoritzat a donar mes informacio