diumenge, 8 de novembre del 2009

SUECS

Continuen els efectes de la cervesa beneïda. El taxi no tenia que esta arreglat fins dilluns o com a molt dissabte al migdia.

Ahir em desperto i un sms de la jefa que increïblement el taxi esta arreglat.

Be com començo mes tard a pencar no esperava res de la nit, doncs bona sort tota la nit i la mateixa pasta que un divendres normal.

Vaig pencant i em trobo uns que volen anar de putes, comissió per el taxista, feia temps ja que no pillava cap comissió, 90 eurillos mes inesperats.

Vaig al futbol i desprès de dos pobres partits, golejada al Mallorca.

Arribo a casa, mail amb planning del viatge a Escòcia, no cal hotel, a casa seva tinc lloc.

Amb la primitiva no funciona la cervesa.

Ara estic xarrupant la llauna avia’m.

.........................................................................................................................

El Post

Els últims anys, cada cop que jugava el Barça a casa, la ciutat quedava envaïda d’anglesos. Venien a beure divendres i dissabte i diumenge a veure el futbol.

Amb el desploma de la lliure, mai mes em sapigut res d’ells, no sabem si tornaran, si estan be....ni rastre.

Amb el fitxatge d’Ibrahimovic, els anglesos han estat substituïts per Suecs i el mes important per Sueques. No son tan bons clients com els Anglesos pero fan menys pudor a alcohol i combinen el futbol amb activitats culturals.

Ahir agafo una parelleta de rosets. I només pujar la pregunta que et fan tots

-Barça?

-Home clar, tinc cara de mala persona jo o que?

-t’agrada el Ibrahimovic

Al avio de Ryanair els hi deuen donar aquest guio de conversa amb taxistes, perquè tots segueixen el mateix.

Em donen l’adreça d’on van..

-això es un club d’intercanvi de parelles

-ja pero sinó demà no em deixen anar al futbol, em escollit cada un, una activitat a la ciutat

Mes tard pugen 3 nois rosets d’aquests

Desprès del guio Ryanair...

-volem anar a un club amb xsikas

-Pero avia’m, no haviem quedat que havíeu vingut a Barcelona per veure el Ibrahimovic?

-ja pero el dia abans fer alguna activitat cultural esta be no??

-si si, jo conec el millor lloc per les vostres activitats culturals


L'Ibra avui s'ha lluit tot i no marcar, potser per el fred que feia al estadi se sentia millor.
Jo la segona part he anat a gol nort amb un colega avia'm si alla feia menys fred, pero que va!!

8 carreres:

Clidice ha dit...

caram! quina moguda "cultural" a Barcelona, esteu ben distrets! ;) i ànima de càntir! al nord sempre hi fa fred, tant si és el gol nord, com el pol nord :P (dolent l'acudit eh! :P)

Sílvia ha dit...

Hola Ddriver!
Curioses "activitats culturals" ;)
salutacions
sílvia

Sílvia ha dit...

Hola Ddriver!
Curioses "activitats culturals" ;)
salutacions
sílvia

Jordi ha dit...

Ja t'ho vaig dir, compra't una vitrina a l'IKEA i emmarca la llauna beneïda! Encara es convertirà en centre d'adoració, com Montserrat. Monestir de Sant Ddriver!

Farlopa ha dit...

Collons, si s'ensorra el camp caus sobre meu... jajajaja jo estava a la gradaria sota teu ... jajajaja Quin pal de partit per un dia que em deixen dos carnets ;) Boca 149 Fila 24 seient 12 ajjajajajaja

Roger ha dit...

Home, és que veient el que canten de nosaltres per allà el nord d'Europa... No us estranyi que només vagin de putes.

http://www.youtube.com/watch?v=2VSHMZ2Ixa8

Nits ha dit...

Aquesta cervesa és una passada!!! Tu segueix provant amb lo de la Primitiva. Glop de cervesa i primitiva...qui sap???

Salutacions :*

ddriver ha dit...

Clidice
Al est tambe fotia un fred... a mes feia molt d'aire
Silvia
Com es tan ample la paraula cultura..
Jordi
La llauna segueix fent efectes
Farlopa
Aixo era el lloc d'un colega, jo soc a la boca 332 lateral coberta
Roger
Quanta rao, i ara es sorprene de que ja no hi hagi les negretes a les rambles, no hoi entenen
Nits
I mira que no era molt bona pero els seus efectes...