dimecres, 11 de novembre del 2009

BARCELONA2159

N o tinc molt a explicar sobre el taxi.

Fa dies que veig per tota la ciutat uns cartells que em criden l’atenció

I com la curiositat va matar el gat, cap allà em entrat www.barcelona2159.org

M’esperava trobar un treball futurista sobre la ciutat, ara que els ajuntaments tenen poca feina, ja que només hi ha crisis i algun escàndol de pillatge d’alguns polítics...

I no, amb l’excusa de celebrar l’any Cerdà, ens demanen que escrivim com ens imaginem la ciutat d’aquí a 150 anys i ho posem dins una càpsula i ho enviem al futur, doncs apa, la càpsula 543 es la meva.

13 carreres:

Carquinyol ha dit...

no sé com serà Barcelona 2159, però si et puc dir que farè tot el posible per a que oficialment no sigui... espanyola !!

sànset i utnoa ha dit...

Em costa imaginar com serà Barcelona d'aquí 150 anys. El que sí que és segur que un nou Cerdà haurà creat un nou Eixample...

Salut!

*Sànset*

Carles TV ha dit...

Doncs governada encara pels sociates....aquests no els treuen ni amb aiguarràs!

Mangas ha dit...

según el calendario maya,en 2012 se acaba el mundo.

Albert ha dit...

La meva capsula és la 555. És molt gràfica i expressiva

Jordi ha dit...

Ostres, potser m'animo i ho faig... Però dintre de 150 anys, a aquest pas, de la terra en quedarà ben poc!

Farlopa ha dit...

Suposo que ja hauràn acabat la Sagrada Família i Catalunya serà independent !!!

asimetrich ha dit...

Hi ha autèntiques perles. No sé com serà, però riuran una bona estona quan llegeixin les càpsules... espero. :-0

maria ha dit...

És entretingut llegir-ho...

Anònim ha dit...

ve d'aquí

http://www.anycerda.org/web/: ajuntament de barcelona

inefable

no he escrit res perquè aquests es queden la IP i encara deuen fer fitxes al respecte.

Nits ha dit...

Ves a saber, jo no tinc tanta imaginació.
Però si m'agradaria que fos més neta, que s'hagués trobat una solució a la contaminació, que fos menys sorollosa, més tranquil.la. Potser així encara hi acabaria vivint.
Una abraçadaaaaa :D

Met ha dit...

A mi em queda un pèl lluny... encara hi haurà pensions?

Bé; crec que és un acte de responsabilitat imaginar el futur, a millor i sempre en positiu; de fet la ciutat és com és perquè ara fa segle i mig un geni la va saber visionar. Amb els seus defectes i virtuts cerec que estem en una de les millors ciutats del món comparant-la amb el tamany i posició que ocupa Bcn dins el planeta.

Ens toca reballar per millorar-la encara més... i una bona millora és que fos capital d'Estat.

assumpta ha dit...

No sabran ni com han de fer-ho per a llegir aquestes càpsules/andromines.

I els taxis, n'hi haurà encara? seràn grocs i negres igual?
seràn tan cares les llicències?

Bona setmana!
;)