dilluns, 6 d’octubre del 2008

HOLA SOY RUMANO


Segons fons policials,com la banda que es dedica a treure Gps`s i caixes de recaudacio dels taxis mentres estem sopant,no surten als anuncis?????

18 carreres:

Mikel ha dit...

juntos hacemos un gran equipo diu... home el Popescu no jugava pas malament , en canvi en Hagi no em va agradar tant.., ;-PPP

Assumpta ha dit...

Doncs mira, estic d'acord amb en Mikel... en Popescu em queia ve... i el tio va aprendre a parlar català perfectament!! ;-)
Tots dos es deien GICA que, si no estic mal informada, és JORDI... :-)

Jejejeje

ddriver ha dit...

mikel i assumpta
Normalment els rics es comporten,tampoc se sap res que la Nadia Comanecci reventes cotxes pero tela el que tenim per aqui.El que surt de comisaria i l hi han dit ;es que hi ha una banda rumanesos que es dedica a aixo...arriba posa la tv i veu aquet anunci..

Cristina ha dit...

A mi un rumanés em va robar el mòbil però...era un nen i a sobre a la comissaria em van dir que..."de algo tienen que vivir". Indignant!
Del tema futbolístic ni flowers.

Assumpta ha dit...

Ddriver, no t'ho prenguis malament, home :-))

A mi el que em fum és el que li van dir a la Cristina... "de algo tienen que vivir..." serà possible??

Jo suposo que ells son conscients que aquestes bandes els estan fent agafar molt mala fama i miren de demostrar que no tots son així... però que tens raó, clar, que aquests anuncis no sé jo si són massa encertats.

Eli ha dit...

Hola soy rumano, y te lo quito tooo con la mano!!!!
Ho sento, però al final acaben pagant justos per pecadors...
Si, ja ho sé, tots no tenen la culpa... però la fama la tenen ben guanyada!!!
:-S

Lula ha dit...

Mira, suposo que com a tot arreu, hi ha de tot.
Pero.
Sé d'un cas, un matrimoni que portaven uns anys aquí, com 5, amb un crio completament integrat, treballant en una empresa de Sta Perpetua.
Donx el govern de la Generalitat ha finaçat un conjunt de naus industrials que et mores de guapes i baratíssimes a Rumania.
El jefe els proposa tornar al seu pais, donar-los el càrrec d'encarregats de la factoria allà i tal.
Al cap de 2 mesos de estar allà, ja li estaven guindant tot el que podien, xq es pensaven que no se n'adonaria.
Si això no és misèria moral, no sé pas!

Besotes Ddriver!!

... ha dit...

Ui, l'Eli m'ha fet riure, perquè quasi diu el mateix que deien a casa: -Hola soy rumano, vigila con mi mano!
No fa riure, ja sé que hi ha gent que no és així i per això és l'anunci, per fer-nos pensar que hi ha gent de Romania que no es dedica a robar, però malauradament encara molts tiren pel camí més fàcil, i no només ara, quan hi havia més feina doncs no treballaven , mendicaven i a més amb els nens o algunes estafaven dient que eren d'una associació de sords muts.

Anònim ha dit...

jo conec uns 20 romanesos NO gitanos i et puc assegurar que són la gent més honrada del món (aquests 20, els altres no ho sé). Treballen moltíssim, són perfeccionistes responsables i bona gent.

La campaña aquesta va pels pobres 20 aquests que veuen embrutat el seu nom pels delinqüents gitanos-romanesos. (Q per cert en venen aquí després que se'ls pategés el cul a italia)

Anònim ha dit...

Bueno,eso que los gitanos se están yendo de Italia es un bulo más de la extrema derecha italiana,siguen llegando inmigrantes a Italia,por mucho que digan sus gobernantes.

Y al gobierno de Rumania se le deberia caer la cara de verguenza por que hay millones de sus ciudadanos fuera de sus fronteras.

Carquinyol ha dit...

els pocs romanesos que jo conec xapó, fins català parlen i dels romanesos gitanos del meu barri i voltants millor fugir corrent...

Dels demés no puc pas parlar.

Xitus ha dit...

mha fet gràcia la frase de la nits jajaja en fi...

Com bé dieu, hi ha de tot. Serà una campanya per a netejar la imatge, que em sembla bé, però les imatges no es netegen només amb campanyes, sinó amb fets.

Anònim ha dit...

Totalment d´acord amb l Albert . Jo conec moltíssims que són honrats , i més s´adapten molt bé . Em sembla injust el que es fa amb ells .I amb això no vull negar una realitat , que certament existeix. Però poseu.vos , per un moment en el lloc d´un romanès que té les mateixes inquietuts i preocupacions que un català i , que en definitiva , el qu vol és viure en pau ...
Una salutació a als meus amics romanesos: Viorica, Florica , Sabina , Andrei,Ionel, Michai,Iulia... I tants i tants que no tenen cap culpa del que fan quatre bandarres.

ddriver ha dit...

Cristina
Seria el mateix ? o son molts?
Assumpta
gens encertats
Eli
els topics venen d`algo
Lula
Quanta rao
Nits
per fer l' anunci nomes han trobat 3 eh?
Albert
gitanos i no gitanos
Mangas
totalmente de acuerdo
Cristina
coneixes la capital de Malta?
Carquinyol
veig que encara tens gps oi?
Xitus
bastant d' acord
Anastassia
No em negaras que com a minim el que mes es veuen son els altres mira ahir al raval..

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Per moltes campanyes que facin la imatge que tenim dels rumans sempre serà una gitana entrant al vagó de metro amb un nen adormit als braços i dient: Siñoras i siñores, vengo de la Rumaníiii-a... o una fragoneta de gitanos plena de cobre robat, o una banda de lladres organitzats...

No és culpa nostre, és la pura realitat. Per que desgraciadamente els rumans que conec que es guanyen la vida honradament son una minoria.

Salu2

Jordi ha dit...

Aquests no interessa que surtin!! Però bé, tampoc no es pot generalitzar...

Enric Caujapé ha dit...

Be, jo no crec amb les generalitzacions, en el mon hi ha de tot, catalans inclossos, com a la vinya del senyor......que hi ha de totes les olives....
Bàsicament em molesta qualsevol persona que intenti robar-me, sigui com i d'on sigui, es digui espanya o Vladimir laucescu.
La qüestió és anar tirant sense fer gaire soroll, que per aixó ja hi ha les festes majors. Ea pues !!

casusbelli ha dit...

Hola, el meu nom és Mario i vull disculpar en nom de tots els romanesos de tot el mal causat a Catalunya i Spania.Dar agrada recordar que vostè té els seus criminals i la màfia, i vostè té problemes amb els gitanos com nosaltres . A Espanya tenim una dita: cada país té les seves ovelles negre ... Finalment vull recomanar una pel.lícula: Un lliure 14 pessetes, una pel.lícula sobre immigrants espanyols. P.S. La majoria dels delinqüents romans a Espanya / Catalunya pertanyen a la població romaní (gitanos), el 2007 a Mallorca, propietari d'un quiosc té un missatge racista (prohibien l'entrada de gossos i romans) Què passa si a Romania Simití personalment posaria a aquest missatge: prohibida l'entrada espanyol i els gossos? No siguis racista, tots tenim la mateixa sang. Una vegada més, vull demanar disculpes en nom de tots els romanesos culpables i innocents per tot el mal causat.
Adéu, tenen una vida bonica