dijous, 9 d’octubre del 2008

AMB LA MATEIXA MONEDA

Fa dies que no escric..sorry pero he passat uns dies fatal i ara tot gira cap a bo.

El diumenge a la nit,m’ atura un home per un carreró de la verneda.

-Em porta a la discoteca....

Anant cap allà vaig veure la seva cara de pena,no sabia que dir-li,al final

-que de festa avui??

-I que haig de fer?

-clar que si trempar i quedar be

-Es que el dimarts marxo

Amb la cara de pena que duia pensava que marxava a algun penal per lo menys

-on vas?

-a EUA

-Cony de vacances?

-no a treballar

-i no vols anar?

-i vaig perquè em va deixar la novia fa sis mesos i aquí no estic be i bla bla bla

Arribem i una noia esperava que ell pagues el taxi,ell al baixar l’ hi pregunta

-ja marxes?

-si

-ai es que el dimarts marxo a EUA a treballar perque no estic be saps???bla bla bla

I ella l’ hi fot

-jo vaig demanar hora per depilar-me,pero em vaig quedar sense saldo i dema quan surti a comprar en posaré,despres suposo que aniré una estona al gimnàs  i suposo que allà veure la noia de la depilació i ‘ hi demanaré hora i aquet Nadal no se si anar a Zarauz o quedar-me per aqui

I ell pregunta

-i perquè m’ expliques tot això?

-home si tu m’ expliques la teva vida sense coneixens jo t’ explico la meva.

Pobre es va quedar a quadros. L’ hi dic jo a ella

-pobre perquè l’ hi has dit això?necessitava parlar  

-ja pero ja ho diu el meu novio que soc molt brusca amb la gent pero a mi la gent palliça passo,si ells m’ expliquen la seva vida jo explico la meva...bla bla bla una vegada bla bla bla..i vostè que pensa?

-jo no se si posaré benzina a Urgell/Paris o a Horta avui,fa estona que l’ hi dono voltes.

EL LLORO DEL TAXI

Avui un disc que si no el posava em mataven pero a mi no m' agraadava gens,aixo passava molts cops,musica que a ells els hi agradava i a mi no o al reves,pero sempre tenien les de guanYar ells,no ballaven i em fotien.

Apa un cop mes the Italians boys


15 carreres:

Carquinyol ha dit...

huahuahuahua... nen, molt molt bo !!

Jordi ha dit...

jajaja bona aquesta!! Doncs res que jo com que tú m'estàs explicant la teva vida pel blog, et diré que ahir quan vaig plegar de treballar vaig anar directament a casa perquè... jejeje

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

sii sii el tio va y se mata, jjajajaj es que pobre infelizzzz jajaja a ver si se espabila y cambia un poco, con el golpe que le ha dado la chica jajaja

Eli ha dit...

M'ha fet gracia... molt bona aquesta....
ara que.... millor que posis gasofa a Horta eh... ja,ja,jaja

;-)

Ferran Porta ha dit...

Ser taxista és com ser psicòleg, oi? Si més no una mica, em sembla que sí!

Assumpta ha dit...

Una tipa ben imbècil, trobo jo...

No sé, potser estic una mica radical avui, però, recoi... si veus algú malament, què costa dedicar-li un parell de minuts, encara que sigui sense dir res, escoltant i prou.

Anònim ha dit...

Jaja,que historias!

chamb ha dit...

gran post, nanu ,gran post....

dicoteques de diumenge a la tarda, abocadors de soledats...

Anònim ha dit...

jaajajja quines histories tio!!!!!! es un no parar

salut!!!! molt bo!!

Enric Caujapé ha dit...

És que cada un entén la comprensió a la seva manera, malgrat tot no deixa de ser una història amb una sana dosis de certa ironia.
Ja li vas dir que obrís un blogg ???.

Mikel ha dit...

jejeje molt bo.

Lula ha dit...

Sembla que aquesta tardor està sent molt devastadora....

Besotes!

Anònim ha dit...

Molt bona, Taxi

... ha dit...

Com està el pati, tu! Si suposo que el problema de depilar és super super greu, ja se sap... hi ha gent que primer són ells i els seus problemes insignificant, perquè això de depilar fa pena, encara hagués explicat alguna cosa realment problemàtica, però bueno, veus de tot.

Anims i salutacions.

Xitus ha dit...

jajajaj boníssim!!

com sempre un plaer llegir el teu bloc!!