dilluns, 20 d’octubre del 2008

COMPETENCIA GAY

Dissabte nit,sobre les 6 a.m. recullo dos noies,les ultimes de la nit ja i per casualitat les mes maques,sexys i simpàtiques..pugen...

-que ja us heu cansat de ballar?

-si noi,sobretot ballar,no em fet res mes que ballar,tenim els peus...

-com es això?

-mira no em pillat catxo avui,esta molt mlament la cosa

-avui tampoc?

-que va!!es la crisis(avui en dia tothom utilitza la paraula crisis com a excusa per tot,igual que fa uns mesos alguns culpaven de tots els seus mals al tripartit.)la competència es molt dura i desigual

-doncs com deuen ser les altres!!a quina discoteca aneu vosaltres??

-no no la competència deslleial son els gays,estan per tot arreu i ens treuen els tios!!

-joder

-es igual la mini faldilla o el canalillo que no hi ha res a fer,son una plaga

-be esteu d sort,aqui teniu l’ultima oportunitat de la nit amb el taxista,soc d’aquesta espècie que tant busqueu i esta en extinció

-ja ja doncs de veritat que ets el millor de la nit,de la disco nomes em tret fer-nos amiguetes d’uns gays i apa tota la nit ballant amb els nostres amiguets gays

-be anem per feina que jo he vingut aqui a “hablar de mi libro”deixem-nos de gays

-a quina hora plegues?podríem anar a esmorçar i parlar del teu llibre

-doncs ja mateix

EL LLORO DEL TAXI

Aquet estiu si heu anat a alguna disco segur que heu ballat aquesta cançó,pero en versió de la Kate Ryan.

Jo al 1987 ja la punxava en la versio original,cantada per France Gall,una cantant coneguda a france per molts exits,entre els seus hits,a part d’aquesta canço en record d’Ella Fitzgerald,hi ha una actuacio memorable a l’eurovisio del 1965 representant a Luxemburg

10 carreres:

Carquinyol ha dit...

coi company, en faig gran!! Llegeixo això i no em puc fer la idea de que uns gays puguin ser competència de dues preciositats... en fi, els temps canvien, suposo.

Anònim ha dit...

Jaja,que historias que te pasan.

Jordi ha dit...

Ei, ei, ei!! I això s'acaba així??? No penses explicar-nos/compartir el que va passar després???

Cristina ha dit...

Jo estic amb jordi. Això s´acaba així?? Necessitem informació addicional sobre el llibre ;)

El veí de dalt ha dit...

A tu la crisi no t'afecta...eh?

Eli ha dit...

Caram, no perds el temps, eh???
ja,ja,ja....
Si a mi tots els taxistes que em toquen son aburrits....ja,ja,ja

Lula ha dit...

JAJAJAJAAAA


ETS UN CRACK!!!


i suposo que no expliques res més oi?

;)

ddriver ha dit...

Tots menys en Carquinyol us heu quedat amb ho menys important del post,el post no parlava del esmorçar sino de l'ho dificil que ho tenen aquestes noies per lligar

mapi ha dit...

jajaja La crisis està de moda ;)

PD: tenim fam de xafarderies... jaja

Gandhara ha dit...

oeee, jo també em quedo amb el final que falta... què va passar amb les noies?