dijous, 30 d’octubre del 2008

DAY AND NIGHT

Queda res per marxar.La veritat es que el meu cap ja no es aqui i no m’entero gaire del que passa dins el taxi.

A mes aquets dies estic fotent un mega horari,que agafa part del dia i part de la nit.

Els del dia son gent ben curiosa,van a llocs molt estranys com l’ajuntament de Sta.Coloma,oficina d’immigració,al mercadona,a ona radio,ambulatori de sant Elies...etc etc amb ho fàcil que es anar de festa o de putes,no es creuen que jo mai he anat a aquets llocs i no se on estan..

A mes,els del dia son mal educats tots,o gairebé tots.

Pugen al taxi i no et diuen ni bon dia,et donen una adressa i segueixen xerrant per el mobil.

Quant veuen que el taxi no es mou..preguntant que passa??estic esperant que em digui bon dia per arrancar...perdoni bon dia..araaa. Uns dies mes i els hauria educat a tots pero ja no hi ha temps.

Per sort arriba la foscor i amb ella els meus clients,els besaria els peus i tot quant els veig,els meus borratxos,golfos,perduts i perdudes...gent normal collons!!

Anit agafo a dos noies i em diuen que les porti al bar foc,fins aquí tot normal,pero clar eren dos noies angleses i al pujar i donar-me l’adressa jo ho vaig entendre així

-Can you drive us to fuck bar?

-where?

-fuck bar

-why do you want to go to this bar?

-it’s amazing

-do you like much to fuck??

-Einz??

-if you need to fuck. it’s not necessary to look for this bar

-let’s see, we go to foac bar

-where? can you write it?

Problemes d’idioma

12 carreres:

Carquinyol ha dit...

problemes de debò? nu sé nu sé... s'hauria de veure com eren aquestes noies per saber si l'errada era intencionada o no

;)

Rita ha dit...

Doncs vigila als USA amb el vocabulari... ;-)
Au, que no falta res ja...

Jordi ha dit...

Tot solucionat!! Però bé, tampoc no t'hagués importat arreglar-los la nit, no? ;-)

A Anglaterra vaig demanar per Downing (pronunciat amb o) Street i no m'entenia. Em deia "In english, please". Fins que no se'n va adonar que era Downing (pronunciat amb A) Street...

Jordi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Joana ha dit...

Marxes de vacances???
Que disfrutis!

Eli ha dit...

NY... NY....
Que guai!!! Tinc enveja sana!!!!

Ara, que faig anglès.. he pensat que quan en sàpiga una mica, hi faré un viatget!!!

Escolta, on haig de trucar,perque demanar el "Taxidriver"??? je,je,je

Anònim ha dit...

Tranquil que per anar als Usa ja esta be, :-DDDDDDDDDDD
Ets el mes gran.

Ferran Porta ha dit...

Hehe... un dia hauries de plantejar-te escriure un llibre amb les teves anècdotes al taxi. Ho dic de debò! "DDriver sobre rodes"! :-)

Xitus ha dit...

jajajajajaja

ostres que bo. Jugaves amb avantatge però eh.

Assumpta ha dit...

Ostres!! T'asseguro que jo pensava que als taxistes els molestava que els parlessin... jeje
De fet, jo sempre saludo.
Dic "Hola"... somric... i llavors "Al carrer tal, numero tal, a la part de mar" (m'encanta això de donar les adreces dient "part de mar", "part de muntanya", "cantó Llobregat", "cantó Besós"... jeje

I quan el taxista diu "Molt bé" doncs jo callo... però no parlo pel mòbil... estic calladeta i prou. I quan s'atura dic "Què li dec?" em diu el preu i jo dic "Tingui... Gràcies... Adéu"

:-))

ddriver ha dit...

Carquinyol
Aquestes tenien cara de bones nenes,no de nenes bones
Rita
ara si que no falta res
Jordi
A mi segur que no m hagues importat,estem per el que faci falta
Joana
gracies wapa
Eli
Si alla no parlen angles,diuen que hi ha tendes a Manhattan que posa se habla ingles imaginat
JM bali
gracies
Ferran
Si no tinc temps per atendre el bloc com cal...
Xitus
aqui esta la gracia del joc
Assumpta
ets molt educada tu,el que diu hola no diu adew,o al reves,ets un accesori mes del cotxe,quan puja un aixi com tu,els hi pregunto..encara hi ets??val val es que es el que s esta portant millor de dia

Assumpta ha dit...

Jajajajajaja :-))
És que jo no sé si agafaré un taxista amb ganes de conversa o no :-))))