diumenge, 16 de desembre del 2007

SOPARS I DEPRESSIO



Cap de setmana que han aprofitat els dolents per fotre cales a mansalva.Controls i mes controls de policia.

El primer a gran via/vilamari.Tots els cotxes pasan d un en un,provocant un colapse considerable tot i l hora del event,a mes si volies escapar per vilamari estava tallat per evitar fugues i et tenies que menjar la cua per collons.

Segon colapse;

Recorregut valencia/aribau a valencia / balmes 29 minuts!!

Els recaudadors habian montat un macro control a aquesta cruilla a l hora de sortida dels sopars provocant un colapse apoteosic amb 4 cotxes de mossos i 2 de urbana.

Si t escapaves per Balmes et trobaves abans d arribar a arago 4 cotxes mes de mossos i dos mes de urbana.,

Esta molt be que fagin controls,pero no cal colapsar la ciutat,una mica mes de vista.

Cada dos per tres perden mitja hora de feina en un colapse d aquets i aixo en divendres es molta pasat.

Despres macro control a gran via / muntaner a les 4.30,qui s escapava per muntaner pillava abans d arribar a sepulveda,i el lateral de gran via tallat per que no s escapin ni els que estan treballant,aixi no hi ha qui treballi!!

Despres la penya!!!com es nota que molts no surten mai,hi habia molta gent molt perjudicada per l alcohol,pero molt!!un dia que surten s ho han de veure tot.

Els grups de tios encessos anaven

-llevanos a un sitio que haya putillas,que seguro que tu conoces alguno

-vale

-venga que hoy nos gastaremso 50e en mujeres cada uno

-50e???????????com no sigui amb un travelo del camp nou,per menys de 100 e ningu et fotara un apanyo nen.

-jodeeer si que hace que no salgo

I ellas,ellas????a mes d una l hi tallaves les cames i haurien semblat baboses per el rastre que haurien deixat,ara aixo si tots feien el mateix.. movil..

-carinyo ja estic al taxi enseguida arribo a casa.

De tant en tant pujava algu normal per desengrasar la nit..pero tela el personal.

Ara just fa dos anys jo em vaig separar de la meva dona a consecuencia d uin sopar d aquets,per aixo els hi tinc un odiii!!!!!

La gent no te en compte que esta entre companys de feina i no entre amics,tot aixo d aquestes nits a partir de dilluns anira en contra de molts.

Veies grups de gent diambulant per el carrer,a la majoria dels grups hi habia una dona d uns 50 o 60 anys.
Alguns d´aquets grups t´els miraves i pensaves..com pot funcionar aquesta empresa?
Quan ja m´estava fartant i no yenia el dia,m´estava deprimint molt pugen un parell...al cp d´una estona se sent uuuuuuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeiiiiiggggggggggg!!.
La dona em diu
-tranquilo
-tranquilo?????????
-esta vomitando en una bolsa i llevo mas bolsas
-i la pudor que???
Apa obre la finestra i circula a 4ºC corrent a mes perque no se l hi acabin les bosses a la colega..
Quina nit,estava de molt mala ostia i molt deprimit,nomes em faltava aixo.
Despres un altre,aquets com mai surten de nit,no sabien res del suplement del taxi a la nit,i cada dos per tres explicant el mateix...i no s ho creien alguns,encara et demanaven el tiquet per preguntar ho.
Al final a una l hi vaig dir que el suplement era per l alegria de viatjar amb mi(tot i que no tenia el millor dia jo)i es va posar feta una fiera.
Una merda de nit,que vaig acabar superdeprimit i plegant perque estav molt tocat.
Al endema a la tarda.
pl.Pau Vila-pl.Sant Jaume 50minuts!!Tothom alla fent cua per anar a veure els pesebres de la catedral,si tots aquets que tant els hi agraden els pesebres i les figuretes anesin a misa cada diumengue en Norman Foster tindria feina a dojo fent ampliacions de les esglesies.
A que ve tanta obsesio per els adornos nadalencs i els pesebres quan ningu segueix despres cap religio.
En fi com podeu veure no estic d humor per res,avui fa dos anys que em vaig separar i porto uns dies molt tocat,igual trigo uns dies en tornar a escriure ja veurem quin nadal m´espera,.
pd;l´unic guapo d´aquets dies ha esta la nova plantilla que m´ha fet la gemminola del meu altre bloc.Moltes gracies guapisima.

9 carreres:

Carquinyol ha dit...

Totalment d'acord amb això dels sopars i que hi ha gent que no sap beure. Jo, per la meva part, no hi he anat mai ni penso anar, la veritat és que ja els sopars de per si no m'acaben d'agradar, però amb la gent de l'empresa, que és molt maca i tot el que vulguis, encara menys.

I respecte els pessebres, no sé com serà el de la catedral, però el de la plaça Sant Jaume...

Company, molt d'ànims i endavant. Una abraçada !!

( ja ja, preferiries una rosa ben armada, però és el que hi ha !! :)

Anònim ha dit...

Ànims! Tens tota la raó.
A mi tampoc em fa molta gràcia veure gent en estat d'intoxicació etílica extrem i que molts d'ells encara tenen la puteria de fotre's violents. Si la gent vol veure fins a treure el fetge literalment per la boca és millor que intenti quedar el més desapercebudes possible, qui no coneix encara el poder de YouTube?

Anònim ha dit...

Trobo absolutament necessaris els controls d'alcoholèmia en aquestes dades. Si no hi fossin per la carretera la gent aniria a sac, trompa.

Anònim ha dit...

Pero sirven de algo los controles,si luego va un energumeno y vuelve a coger el coche y mata a una persona que está en la acera.

Yo tb me encontré al salir de trabajar,7 de la mañana,un monton de almas en pena,es lo que parecian,grupos de gente con la cara descompuesta y vomitando por la calle.

Mikel ha dit...

aixo dels sopars d´empresa es una bona putada , mai millor dit jejeje

Anònim ha dit...

Convertios en elfos,
está guapo,
http://www.elfyourself.com/

Anònim ha dit...

Que gran la gemminola, a quedat molt "xula".

Els sopars de feina sempre acabes parlant de feina ... Aquest any passo, però altres anys em servia per descobrir llocs on no anar per l'ambient o la música que sona ...

ddriver, et tocarà festa? o ets dels que treballa sempre?, com un servidor.

Salut.
PD: la columna blava de la dreta, amb Firefox li falten un centímetre d'amplada.

ddriver ha dit...

evidentment que son necesaris els controls,pero jo el que dic es que els fagin a un altre lloc,si tots els cotxes estan sortint dels restaurants d enric granados perque posar el control a balmes/valencia?que el fotin a enric granados abans de valencia i nomes perjudiquen als que surten dels sopars no a la resta.
Nomes demano una mica de vista a l hora de posarlos que hi ha gent que no estem de festa

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

ke pase pronto esto asi vuelvo a hacerun horario mas normal... todos de fiesta y uno mirando snifffffffffff sniffffff
yo fui de comida de empresa de mi esposo y la verdad nos portamos todos bien..pero claro todos en pareja jajajaj un beso y arriba el animo¡¡¡¡