dijous, 13 de desembre del 2007

DROGUES I FUTBOL!!

Bso - El Gran Halc...


you could be better than you are
you could be swinging on a star

Aquet tros de la lletra d aquesta canço,l he escrit per dedicar l hi a un blocaire.
Un blocaire que per casualitat he entrat al seu bloc i m he quedat bastant impresionat,es
el diari d´un drogadicte.
Tots pensem que els drogadictes tots son lladres,delincuents,gent sense un lloc a la societat i aquet blocaire m ha sorpres molt la forma d explicar el seu problema i les ganes que sembla que te per sortir i no ho aconsegueix,podria ser cualsevol de nosaltres.
Es una persona amb molts sentiments,amb alguna situacio semblant a la meva inclus,per el que llegit amb el tema de la separacio.
Tambe m ha impresionat perque fa quince anys un amic meu va entrar a aquet mon i avui en dia no ha pogut sortir,n hi sortira perque no veig que posi cap esforç.
Pero aquet m ha impresionat molt la lluita que esta fent i crec que necesita el suport de tots nosaltres,que a lo millor no es res pero algo ajudara suposo.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Un altre tema,que s em va escapar ahir una miqueta ja;he contactat amb el Barça per poguer fer una penya blaugrana de blocaires.

De moment molta gracia no els hi fa perque volen queles penyes tinguin una ubicacio real i no virtual,pero be,seguim i ara estic esperant que ens enviin la docuentacio que es necesita per formar una penya,si es molt lios ja s ho faran pero si no es molt complicat endevant.
Ara necesitem que s apunti tothom que pogui i sigui blocaire,encar que el futbol no sigui la seva passio,es una escusa mes per fer trobades i viatges i sobretot sopars.....Quans mes siguem mes facil sera,ho ideal seria que no hi haguesin cuotes i que el que es tingues que pagar es dividis entre els socis i apa...i els sopars com a bons catalans cadascun ho seu,
Salut per tothom

16 carreres:

Carquinyol ha dit...

Segur que si fondessis la penya a Second Life els hi fotaria molta més gràcia.

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
QUAN HE ENTRAT A SECOND LIFE NO M HE ACLARAT I NO ENTENC COM VA,SOC UN NEGAT PER TOTES AQUESTES COSES,NECESITO QUE M HO EXPLIQUIN MILLOR,A PART NO L HI VEWIG LA GRACIA

Anònim ha dit...

Pues los clubs se deberias de poner las pilas en cuanto a las nuevas tecnologias.

Carquinyol ha dit...

Jo no tinc ni idea de Second Life, ni ganes, no he entrat mai... però veient que els mitjans de comunicació no paren de parlar d'ell, segur que als del Barça els hi fotaria més gràcia, ja que segur que hi apareixerien a les noticies.

Oriol ha dit...

no en seré pas!!!
He seguit l'enllaç del peperines, dur!

ddriver ha dit...

SATURNINO
D aixo presumeixen
ORIOL
Ni per els tiberis???et deixerem menjar a la mateixa taula

Eva ha dit...

ostia pinta interessant això del blog que comentes, ara hi passaré a tafanejar

sobre el tema de la penya ja saps que jo m'hi apunto, a veure si pot tirar endavant! i no cal que torni a insisir que pots comptar amb mi!

Anònim ha dit...

Impresinante el blog que dices,escribe muy bien este chico.

ddriver ha dit...

EVA
Presidenta tu!!
MANGAS
Dur eh?qui mes qui menys a tontejat amb el tema aquet pero a aquets nivells...

Anònim ha dit...

Si,pero vamos,cada persona es un mundo,el caso es que este chico escribe muy bien.

chamb ha dit...

compta amb mi fixe pel tema penya.

Enric Caujapé ha dit...

Jo tambè m'apunto, mai he estat molt de penyes de futbol, però el Barça es el Barça....home !!!. Tela marinera el blog que comentes, és culpidor...jo també en tinc de coneguts que van entrar en aquest mon i no en se pas res d'ells, varem seguir camints molt diferents però el recordo amb carinyo...provar-ho tot està be, el problema es si t'enganxes....al que sigui !!, peró no deixen de ser ser humans , com tots nosaltres...HUMANS !!.

Deric ha dit...

mereix el nostre suport!
tema penya blaugrana blogaire: crec que no m'apunto, ja tinc prou amb el futbol a la tv i a la radio.

ddriver ha dit...

gracies,esteu tots apuntats,ara nomes falta que els senyors del club ens ho deixin fer

Eva ha dit...

ei t'he nominat per un meme
http://evadiari.blogspot.com/2007/12/meme-preferncies.html

Mikel ha dit...

bona idea el tema penya , quan rebis la documentació des una estudi de viabiitat i endavant.