diumenge, 9 de desembre del 2007

AIRE

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


No no!!!no me tornat majara ni ha sortit un frikie de dins meu,ara us explico.
Primer que res dir que encara vull cambiar la entrada per el concert del Bruce del dia 19 per una del dia 20.
Ara a l oferta puc afegir una doble per anar a Pedro Marin jajaja
Aquets dies estic amb el taxi espatllat i he tragat molta Tv.L altre dia veia el programa de la Mari Pau Huguet i sortia aquet,en Pedro Marin.
Un cantant de molt d exit en un temps molt pasat,mira si es molt pasat que jo tot just estava començant a fer de Dj i ja en fa 17 que un es va retirar!!(com pasa el temps).

La necesitat economica o de egos fa fer el ridicul a molts cantants intentant tornar al top 40!!
Aquet bon home em queia bastant malament ja en la seva epoca,temps que compartia amb pecos,miguel gallardo,en Camilo sexto,en Llorenç Santamaria...potser algun d aquets era una mica anterior a ell pero no gaire.

El ridicul es tornar amb els mateixos exits remasteritzats,i a sobre mal remateritzats.
La veritat es que tots aquets tenen un ego molt gran,i necesiten sempre que algu els hi estigui dient que bo que ets.

Jo n habia tractat uns quants quan feia de Dj,i eran insoportables com en Mike platines!!vaja un imbecil!!
Aquet va començar a fer scrash amb els plats que estava jo treballant i l hi dic

-perque no et fots aixo amb els ous?
-es que yo soy Mike platines
-molt be,jo en ddriver,fora de la cabina
Un altre imbecil era en Norman,que si cambies les lletres et surt el nom real RAMON!!
Aquet impresentable es va estar tota la nit intentant vendrem la moto de que era un gran disc el seu i que el tenia que punxar molt,perque era l inici d una gran carrera...com l hi vaig baticinar jo,mai mes va grabar res.

Era un mes d un munt com alan cook,silver pozzoli,Ciberpeople,codo,Duke lake.....i mes.
Al que anavem,que m estic desviant molt.Aquet al programa ja va demostrar ser un impresentable,un bacilon de molt de cuidado i tonto tonto tonto,al final per bacilar diu;-convido als 20 primers que vagin a la meva web i m enviin un email(un truc perque vegis la seva web)els convido a una entrada doble per el meu concert.
Vaig pensar jo;un altre bacilada,vaig a putejarlo,escric el meu nom i el d una amiga i a la nit teniem un mail que estem a la llista de convidats per el concert jajaja
I ara que?evidentment no hi anirem,oi que no Namaste?i menys despres d aquet post,pero mira la tonteria per on ha sortit,igual vaig ser l unic que va escriure...
Si us plau,que no tornin els dinosaurios sino podriem tindre una llista dels top 40 amb gent com Pecos,Parchis,Junior,Boney M,Matia Bazar,john Poul John,en Otero,Manzanita,Rocio Durcal,Miguel Bose,Alaska y los pegamoides,Juan Pardo,trio acuario(amb maira gomez kemp)joan bautista Humet,Michael London(que tambe va treure un disc)Jose Luis Perales amb la remasteritzacio de Y se marcho..el mon evoluciona i tot que moltes coses del pasat mereixen molt de respecte altres como que no calia.

12 carreres:

Anònim ha dit...

Al llegir tots aquests grups que has anomenat... brrrrffff! Jo també en diria "dinosaurios".
Potser encara no tinc cap trauma amb Alaska y los pegamoides i John Poul John, però no cridem "el mal temps"...

ddriver ha dit...

ANIOL
No em traumatitzen,pero cada cosa la seu temps,ara no ve a cuento de res,a part aquet el seu gran exit,escoltalt detingudament,imaginatal amb el pitch mes baix(mes lent el disc)i quina canço surt?Gloria,gloria....HUMBERTO TOZZI!!!!!!!!!Si o si?si fa molts anys que a la musica es van acabar les ideas i tot ve d una versio anterior o casi tot

Mikel ha dit...

la industria discografica esta tant malament (s´ho mereixen!!) que no t´exttanyi que torni qualsevol especimen que hagi venut discos en un passat.

chamb ha dit...

i que m en dieu de Pablo Abraira?

Jo tenia una companya de classe que es deia Gloria i estava bonissima.

encara em foto calent al sentir-la.

ddriver ha dit...

CHAMB
Que gran en Pablo Abraira!!!i tants altres que van fer del panorama musical estatal un desolador desert de qualitat.
Gloria?Quan la canço del Humberto Tozzi,jo tenia la primera novia,i es deia Gloria,que m has de dir?era de Milano,pero el seu pare catal i cada estiu venia al costat de casa meva on vivien els seus avis i teniem 3 messos per nosaltres

El veí de dalt ha dit...

XAval,
i la Karina? I Mocedes? I Juan Pardo? I Sergio i Estibaliz? I Jaime Morey? I la Cecília? I la Mari Trini? I Júnior? I el Richard Cleideman? I aquell del "Gato tsite y azul"? I...? Apa, com a càstig, t'he deixat feina al meu blog.

Itf ha dit...

La majoria de noms que anomenes només em sonen (a part de l'Alaska i Bonny M), no els sabria relacionar amb cançons (gràcies a Déu?).

El programa de la Mari Pau Huguet no m'agrada gens, quan el veig, canvio ràpidament.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

es que hay cada elemento¡¡¡¡¡ y cuando se ponene esos peluquines en la cabeza..o se tiñen el pelo y se pintan las cejas jajajajajaja con las camisas medio abiertas, enseñando pecho viejete y collar colgando.. ahhhhhhhhhhhhhhh cuantos hay de esos..que quieren volver a los ruedos ...pero siempre hay algun cutre que los sigue y les da vidilla....tu no eh¡¡¡¡

L'Avi ha dit...

Collons, benvolgut Ddriver, llegir aquesta llista que heu fet, fa venir por. Que dic por TERROR!!
Redéu, redéu, redéu

Anònim ha dit...

se t saluda des de terres ben llunyanes. Quan torni de vacances llegire els teus ultims posts company! Sayonaraaaa!!!!

Enric Caujapé ha dit...

Tela marinera els "dinosauris" aquests a veure Camilo Sexto em queia malament però tenia uns temazos de aupa, la Karina Igual, memorable "una estrella en el jardin". Jo ODIAVE a Mike Platinas el recordo perfectament, estic amb tu ddriver. Pablo Abraira tenia el "Gavilán o Paloma" mític i poca cosa més, la del John Paul John ( Love is in the air ...pot ser ?? )m'agradave força, els Boney M em porten molts records....buf , paro, en qualsevol cas, estic amb tu que no tornin, que sinó vaja "40 principales " ens espera...tot i que jo ni li foto cas a aquests 40...

Cuidat Xavalot i que tinguis sort amb lo de les entrades ...ja preguntaré entre els meus.

ddriver ha dit...

VEI
I victor manuel?Micky?Bordon 4?Los chichos?aUTE,Peret,Miguel Rios,Paloma Sanbasilio,jarcha,Ana Belen,Francisco,Tony Ronald(amic meu)Bertino Osborne,Los amaya,medina azahara,julito,,,,,,,
ITF
No t has perdut res
ANDREA
Demasiados egos
AVI
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
DANICHAN
Tu si que vius be!!
ORBISON
Jo tinc un amic que tenia tots els Lps d en Camilo!
Quina infantessa o adolescencia vam tindre alguns,aixi em sortit