dijous, 27 de desembre del 2007

FINAL DE FESTES

Moltes gracies a tots amb els vostres comentaris al anterior post,han estat el millor regal d´aquet nadal i l´unic tambe.
No he vist a cap familiar,a cap amic,ni a cap conegut aquets dies,be a un vei que em vaig trobar a l´ascensor.Nomes he treballat.
Vaig treballar la nit de nadal,pero nomes fins les 3, a aquella hora la feina afluixava i ja em començava a trobar malament un altre cop.
El dia de nadal molt dur,em va costar molt sortir de casa per anar a pencar i no vaig aguantar molta estona,no tirava jo.
En cambi ahir Sant Esteve,vaig sortir al mitg dia a pencar,la ciutat estava embotellada per tot arreu,no produia gens,em començava a desesperar i me´n vaig anar al aeroport.
Arrribo alla i no hi habia cap taxi!!!!de 500 que som sempre ahir ningu,era entrar i carregar,que guapo!!
Els primers uns Japos que mentres feien escala a Bcn aprofitaven per dinar al Cangrejo loco al Olimpic port.
Les segones dos noies que s estimaven molt i anaven a Sitges a pasar uns dies,i va ser un no parar fins les 4 de la tarda entraves directe a les terminals a carregar i apartir d´alla hi habia una fila d´espera a la "parra"quan normalment n´hi ha varies files dobles i aixi fins les once de la nit que ja estava agotadillo i vaig pasar de tot i cap a casa.

6 carreres:

Lluis Ridao Gordiola ha dit...

vaja vaja quina feinada!!!!!!!

Anònim ha dit...

Be espero que almenys fi d’any ho puguis celebrar amb els amics, ho família! I deixar que per un dia penquin els demes;) que també t’ho mereixes!
PD: Feliç any 2008
Una abraçada

Anònim ha dit...

Be espero que almenys fi d’any ho puguis celebrar amb els amics, ho família! I deixar que per un dia penquin els demes;) que també t’ho mereixes!
PD: Feliç any 2008
Una abraçada

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

guapoooooo tu te mereces todas las cosas lindas y sinceras que la gente te escribe, el tiempo que se toma en hacerte saber que a todos nos caes muuuuy bien y que nos gusta verte bien, que desde este lado de la pantallita no podemos hacer mucho mas, pero vos sabés que te apreciamos y que nos gustaría verte mejor y bailando como el elfo ¡¡¡¡¡ un beso muy grandee

Itf ha dit...

Si que estava enbotellat tot si! I a sobre a la Diagonal els semàfors no van sincronitzats i cada cinc segons ens aturàvem.

ddriver ha dit...

lluiski
ja esta be no?feina feina
Shia
Fi d´any treballare tambe es el millor per no pensar,l´any pasat em van donar les dotze em sembla que al paralel carregat amb una parella que no van tindre ni el detall de felicitarme l´any nou
Andrea
Moltes gracies andrea,jo tambe us aprecio molt
itf
jo a la gran via em vaig quedar enganxat