dimarts, 2 d’octubre del 2007

VOLATIL

Fa uns dies que estic molt atavalat per temes que tinc al cap i em fan mal viure i no paro molta atencio al que pasa dins el taxi,pero per exemple avui ni he treballat del mal rotllo que duc al cap.
Clar aleshores no tinc post.
He començat a repasar notes de coses que han pasat dins el taxi i tinc aqui apuntada una que no m habia pas enrecordat d ella.
Si hi ha un client que m agrada portar son els Discjockeys,per deformacio profesional i parlem de com treballan ara i de com treballavem abans.
tots alucinan quan els hi expliques com tenies que cambiar els bits amb els antics plats Lenco,abans de fer servir els Tecnichs.
Aquet estiu vaig portar una noia la mar de simpatica,al cubic,al forum.
Era dj,la noia,pero no Dj cualsevol..era videojockey.Aixo si es dificil,crea imatges amb musica,dificil i poc apreciat per la gent.
Jo el primer cop que vaig veure un videojockey va ser a Bulgaria,a Sofia i em vaig quedar alucinadisim del que es pot arribar a fer amb imatges i musica,vaig estar embobadisim tota la sessio amb la pantalla,be tambe amb alguna Bulgara i sobretot el Whisky.Aqui teniu l enllaç d aquella nit.
Aquesta noia tant simpatica em va donar l adressa del seu bloc i es aquesta http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=162438412
I aquet altre es el de una colega seva,tot i que em semblan alucinants els montatges que fot,no se perque no em vaig enrecordar d escriure aquet post,sorry!
http://www.myspace.com/laartesanavisual
La Paula es capaç de fotre coses tant alucinants com aixo,

El seu bloc no s obre,si el seu profile,no se que pasa pero hi habia videos alucinants alla com aquet altre

Apa i avui es tot.
PD He trobat una altre adressa d aquesta videojockey http://blumenproject.blogspot.com/

6 carreres:

Mikel ha dit...

Curios...em faig gran perque a la meva epoca no hi havia videojokeys...

Anònim ha dit...

un videojockey no és un d'aquest que fot curses de cavall damunt un vhs? jo és que em faig vell i friki a la vegada :P

ddriver ha dit...

MIKEL
Tots ens fem grans eh?
CARQUINYOL
No sera un "Rider"el que tu vols dir?;)

Anònim ha dit...

No sabia ni que existissin els videojockeys....

Anònim ha dit...

No són massa del meu gust els videos dels vj's que has publicat. (per gustos ja se sap...)

Però el que realment és la reostia són els DVJ's xD (toma ya!) Concorden els videos amb la música realment, fiquen a persones parlant i tal, no té desperdici veure una sessió en directe :)
http://es.youtube.com/watch?v=zybZCqzzbZ8

viviendo ha dit...

hola! aquí volàtil! la veritat és que mha aradat veure que els meus vídeos creen debat, que la gent se'ls mira, que es comença a conèixer el conecpte de videojockey...
és un orgull treballar en un sector que es va consolidant poc a poc, al mateix ritme que jo, lluitant amb la tecnologia dia a dia...
estic treballant en nous vídeos, he estat a mèxic fent vídeo-teatre, així que en breu ho podreu trobar a: www.myspace.com/volatilvisuals