dissabte, 13 d’octubre del 2007

TOTA LA NIT AMB LA CANYA APUNT

Anit em paran 2 noies d uns curanta anyets,de molt bon veure,sobretot una.
-Al tango
-al tango ara?
-que ha pasat algo?
-no,res,pero mala eleccio
-a si on anirias tu?
-jo a dormir
-a no,nosaltres anem habiam si ens engrasan una mica,que ens estem oxidant
-doncs mira el millor engrasant que podeu trobar aqui el teniu,pero s ha de purgar una mica
Etc etc la conversa va anar aixi mes o menys,tot conya,(o no)i s ho van pendre en serio i em volian fer entrar amb ellas al tango
-va vine,que ens engraserem junts..
I quan ja estava a punt de sortir del cotxe,em va vindre un flash del viatge a Escocia,necesito fer pasta...merda,,era masa d hora,no podia plegar a les 12,es van molestar quan els hi vaig dir que no pero la pasta es la pasta..
Segueixo pencant,pensant que burro ets...pencant emprenyat
I sobre les cuatre em para una noia guapisima vestida d hostessa.Xerrava amb un accent extrany,no el podia reconeixer.
-d on ets que tens aquet accent tant curios?
-de Milà
-doncs no ho sembla,t hauria fet mes del nort,mes de Bozen o un lloc aixi,de la regio Italiana que parlan alemany
-doncs no de Milà
-la primera novia que vaig tindre era de Milà
-a si?
-si,t´agrada Barcelona?
-m encanta,voldria viure aqui,nomes vinc per congressos pero m encantaria viure.Es la millor ciutat d europa teniu platja,montanya,bon clima,historia,cultura,gent encantadora,festa,molta festa....
-i els taxistes mes dixaraxerus d europa
-si tambe,m encantaria viure aqui...tinc amics que ho han pogut fer i estan encantats..
-doncs mira estas de sort.jo estic fart de dormir sol,o sease que si vols et pots quedar a viure aqui...
-jajaja m ho pensare
-pensa rapid perque estem arribant al hotel..
-es que no se,aixi de cop...i la feina?
-uyyyy a casa hi ha feina endarradira per les teves 3 proximes vides..
-jajaja
-home si vols vindre una nit de proba...
-es que dema haig de matinar
-tranquila per ser la primera nit no et fare netejar molt
-jajaja he estat a punt de dir que si...
-encara tens 2 carrers per cambiar d opinio
Pero que va,no va cambiar.llastima,amb ho be que m hauria anat un repas al pis...i a mi tambe.
Necesito urgentment una nit de sexe,em sembla,haure de buscar una voluntaria pero ja.
En fi that´s all,no tinc temps per escriure.
Com es cap de setmana,i no m en puc estar de posar musica us regalo una canço.

11 carreres:

Sylvie ha dit...

Jejejeje, una voluntaria per sexe o per netejar el pis???

Joana ha dit...

Casi casi...Coi! A vegades no cal tenir dos carrers per repensar-s'ho...eh?
Bon capde wapo!;)

Anònim ha dit...

Home, doncs posa aquesta cançó de banda sonora ;)

Salut.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

nene ya me estas preocupando..no se pueden acumular tantas ganas...alguna solucion le tenemos ke buscar.. a ver de ke edad..digamos entre ke edades..
algun rekisito fisico minimo...a ver si abrimos un fichero y buscams candidatas..entre todos l buscariamos la vuelta.. un beso guapo..y a ver si pescas..
PD..hay ke elegir o la pasta del viaje ..o aprovechar a las chicas del tango..hay ke tener un objetivo claro hombre..si podas pescar ahi..te tendrias ke haber tirado ala gua..
ahora ke si te tira mas el futbol..bueno.. tu mismo...otro beso

Cristina ha dit...

No deies que eres tímid?????

ddriver ha dit...

SYLVIE
Per el que sigui pero normalment si t esforces quan t aixeques,el pis esta mes net...jajaja..t he arreglat una miqueta aixo...no calia..
JOANA
Ja,pero era molt forçada la situacio i en broma pero si cola cola.
Igualment bon weekend guapisima!!
APOCALIPSHIT
Tampoc n hi ha per tant
ANDREA
L unica condicio es que no em costi mes de 70e l hora,a partir de aqui,en temps de guerra tot forat es trinxera.
I evidentment,futbol es futbol
CRISTINA
Ja t ho he explicat,timid fora del taxi

ddriver ha dit...

Gracies a totes les voluntaries que heu deixat el misatge al mail.Tinc feina per escullir ara,pero hi han bones opcions,la que segur que no es una molt curiosa que ja et dic ara que tinc vertig i va a ser que no.
;)

Enric Caujapé ha dit...

Caram ddriver ! em deixes clavat !!...però no hi ha preferencies ???, un dia és un dia que en diuen...jo em vaig trobar una ex que em va dir que tenia la cara diferent ( ¿??? ) i una noia , divendres la nit, que em va dir que no tenia esperit juvenil (¿¿¿??? )...!!!!....quina enveja em fas...noi !!

ddriver ha dit...

ORBISON
Preferencies?jeje...
Tranquil al final el resultat es el mateix

Deric ha dit...

si aquesta conversa la tens amb una amiga meva hauria baixat del taxi tota ofesa o hauria trucat a la policia perquè és d'aquelles que quan algú li diu "guapa" ja s'ofèn i el titlla de masclista, vell verd, etc.

ddriver ha dit...

DERIC
Tampoc l hauria portat,jeje
Quan la conversa va aixi,es perque et donen peu.
Si pujan dos dones i diuen que volen que les engrasin....?
i l altre va anar sortint tot sol,pero hi habia feeling,si veus que no va per aqui,no hi tiras tu...vamos,son molts kms portant gent ja i ja veus mes o menys qui vol i a qui millor ni dirli hola