dissabte, 27 d’octubre del 2007

HE TROBAT A FALTAR...

Ahir primer dia de treball.
He trobat a faltar el bacon amb patates i ous per esmorçar.
He trobat a faltar despertarme i veure la BBC Wether i veure tota europa sota els nuvols excepte escocia.
He trobat a faltar no veure la Madelaine a la tele.
He trobat el sonriure de la recepcionista i el seu rutinari "have a nice day".
He trobat a faltar el tindre el cotxe a la porta.
He trobat a faltar el conduir per l esquerra.
He trobat a faltar el que intentin atropellarme repetides vegades per no saber on mirar quan creues un carrer.
He trobat a faltar el thank you o sorry a la majoria de frases.
He trobat a faltar xm smoth fm i la BBC2 amb la seva amazing music.
He trobat a faltar el que quan entri un bar sempre hi hagi algu disposat a parlar amb mi i a convidarme a una pinta de cervessa.
He trobat a faltar a fer el Guiri amb la meva camara i els meus mapes.
He trobat a faltar la M8 que a tants llocs ens a portat.
He trobat a faltar el descobrir paisatges nous i marevellosos.
He trobat a faltar la simpatia de la gent.
He trobat a faltar les sempre cares sonrients de les noies escocesses.
He trobat a faltar el poder comprar tabac a les benzineres.
He trobat a faltar que l aigua sigui mes cara que la cervessa.
He trobat a faltar els fregits,refregits i rebosats.
He trobat a faltar la gran varietat de fast foods i take aways que hi ha i sense cues.
He trobat a faltar que els souvenirs es diguin gift i no souvenir.
He trobat el faltar al pasar per devant d un souvenir no sentir "pipes and drums".
He trobat a faltar que als gift no hi hagi barrets mexicans.
He trobat a faltar la roba amb cuadros.
I sobretot he trobat a faltar el sol d escocia.
I he agrait el poder tindre dos cuartos de bany per mi sol!!

11 carreres:

Anònim ha dit...

welcome back my friend. Molt bona la crònica d'aquest viatge, fotos també prou interessants. Després dels nipons (la meva debilitat as u know), em quedo amb els escocesos com als turistes més excel.lents. I, després, ja a molta distància, venen els demés (danesos, portuguesos, anglesos, nòrdics en general... més o menys en aquest ordre). Jo tinc una camiseta de Scotland que llueixo amb molt d'orgull a l'estiu :-)

Mikel ha dit...

carai quina morriña que t´ha agafat d´escocia...

Enric Caujapé ha dit...

AAhhh si, no hi ha res com un bon esmorzar, aquí si que et donc TOTA, absolutament TOTA la raó, jo em casco unes torradetes de pa de pagès amb margarina i melmelada cassolana, un iogurt, suc natural de 3 taronges i 1 llimona, cafè i 5 ó 6 galetetes i vaig tot el dia com una moto....energia !!. Eps ! bones fotos !!
Salut !

Xavi ha dit...

Em fas vindre ganes d'anar-hi....

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

no sabia que hubiera tanta presencia de sol en Escocia..me lo hacia siempre bajo llovizna.. muy inculta en geografia del norte yo..pero bueno..ya ves aprendo contigo.. un besoooooo

ddriver ha dit...

DANICHAN
Thank you,jo em vaig portar la samarreta d Scotland,la del Rangers i la del Celtic.Son bona gent

ddriver ha dit...

MIKEL
Doncs mira,aqui en dos dies ja puc comptar en decenes els que no m han dit ni bon dia al pujar al taxi,o les tias estupides que han pujat al taxi posant cara de que guapa soy!

ddriver ha dit...

ORBISON
Jo no estic acostumart a menjar tant de bon mati pero alla nomes anar al ascensor i sentir l olor del bacon amb ous t entrava una fam.Basicament tambe perque aqui m h haig de fer jo

ddriver ha dit...

XAVI
Ves hi!!Al nort,que no ens va donar temps,hi ha ullapoll.Daquet poblet de pescadors surten barques per anar a veure pasar les ballenes i tambe barques cap`una illa on van els pinguins a criar

ddriver ha dit...

ANDREA
Inculta no dona,ha estat casualitat suposo jo,jo l altre cop que vaig ser hi era septembre i va ploure tots els dies

Xavi ha dit...

Si tingués temps i suficients diners ja hi aniria, però malauradament no tinc cap de les dues coses... Tot i així prenc nota del poble per si algun any visito la terra de W. Wallace