dilluns, 24 de setembre del 2007

MARICONEO

Un tio m atura al carrer Marina a les 4.30 de la matinada...puja al taxi...mira al movil,on tenia un nom apuntat i diu
-portem a la discoteca Martins
-al Martins?
-si,es de gays la discoteca oi?
-si
-ok doncs alla
-val
-n hi alguna altre de mariconeo que estigui be mes a prop?
-home que estigui be no ho se,aixo no t ho puc dir,pero que estigui mes a prop tens Salvation o Metro
-a doncs portem a metro
-es que saps que pasa?
-no ni m importa
-jo t ho explicare,la meva dona esta amb un altre i jo m en vaig habiam si lligo
-quin panorama no?
-mira si et surt puta et surt puta
-ja se de que parles
-el fort es que ella em fot banyes amb un tio i jo m he fotut al llit amb el tio aquet
-einz?
-si ara l hi he fotut banyes jo amb el seu novio
-molt be donde las dan las toman no?
-si si,m ha obert un mon nou el novio de la meva dona
-felicitats
-i ara per emprenyar mes jo m en vaig a buscar un altre i aixi ho enredo tot encara mes,no em fot banyes la molt puta doncs per puta jo
etc etc etc
Amb ho facil que es la vida i ho dificil que la fem tots plegats,cada dia fa mes por tindre una nova relacio algo seria amb alguna,estan la majoria molt perdudes,pero molt i aquet mes perdut encara que la seva dona...i tot content que anava cap a la disco de gays,en fi,ja s ho faran...
I ja no escric mes que avui es el 4 post que foto...2 al altre bloc Nit de borratxera i bienvenido Mr.Marshall

EL LLORO DEL TAXI
Abaix al carrer es on pasan coses aixi

6 carreres:

Anònim ha dit...

el món cada dia està pitjor...

Alls cuits mai couen ha dit...

Jajajajaja! Boníssim tu! N'hi ha per llogar-hi cadires! Si realment la gent no té ni clar el seu sexe, on cullons vaig jo preocupant-me de nimietats com l'amor. Maco el blog!

MaRiNa ha dit...

si q va perdut si! xDD

Papitu ha dit...

Carall quines histories. Bé gracies per la vista i el comentari. Ara ja et tinc localitzat.

Enric Caujapé ha dit...

caramb ddriver !! doncs jo ahir estava pel carrer Marina sobre aquella hora i no et vaig veure ????...jajajajajjaj....en fi,, si noi, hi tens tota la rao !!1 que fàcil és viure i com ens compliquem la vida....

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
El mon no se pero la penya....
EMMA
Trist eh?que per culpa el querido de la teva dona descobreixis com ets tu..
MARINA
Molt pero no ho duia malament el colega
PAPITU
Com la vida mateixa
ORBISON
Doncs ers facl veurem era un que anava amb un cotxe groc i negre