dissabte, 29 de setembre del 2007

Bon divendres nit

Sense cap mena de dubte el millor d anit va ser recollir la meva amiga Cristina del aeroport ,que torna d un tour per Holanda,Grecia i la Costa Blanca,aixo si son vacances.
Una bona amiga amb la que fem molts sms,mails,xats,algun sopar i algun "tirititran",es la noia amb l agenda mes plena de tot Catalunya i es molt dificil quedar amb ella.
Despres,la resta bastant normal..una noia amb la que vaig xerrar molt,m atura a Barceloneta
-a Valencia/Roger de Lluria
-ok
-agafo el taxi perque m estic pixant,eh?no creguis,estava esperant el bus pero com em pixo...
-aqui ni s et acudeixi eh?
-nooo em refereixo per arribar mes rapid a casa
-ah
-saps d on vinc?
-poz no
-de casa el meu ex
-esta be aixo i?
-mira he anat a recollir el meu coixi de quan estava casada...
-ah,esta be
-si es que ell s ha tornat a casar i el coixi com era el meu el vull
-ostres tonto al cuadrat el teu ex?
-no al cuadrat no que amb mi no va ser tonto
-escuse me
Al arribar al lloc,hi habia uns altres esperant taxi.bien!!aquesta baixara rapid i agafare aquets,com s esta pixant....
I una merda,va esta xerrant amb mi al taxi fins que va pasar un altre i es va emportar els que hi habia alla i emprenyat per haber perdut el posible pasatge l hi vaig preguntar..
-no t ho hauras fet a sobre?
-noooo
-com t estaves pixant i ara no baixas...
-val ja entenc,que marxi no?
-si,es que haig de pencar
Va baixar ofesa pero no se que volia ..
Despres vaig portar un perico al qui l hi donen l alpiste adulterat i els de sanitat no fan res per retirar l alpiste adulterat de les botigues..
Deia que aquest any al Camp Nou guanyarien 0-4,que serien subcampions de lliga darrera el Madriz..no se moltes tonteries seguides
-escoltam.tu si tens ales,perque collons agafas un taxi?per molestar?perque a casa no et fan cas ? o perque?
I despres vaig portar al personatge de la nit,el Ronaldinho de les Rambles,si que s asembla,nomes les dents te diferents..bon tio,em va estar explican l obra i miracle d en Ronny,les festes que es monten a Castefa fins les 8 del mati amb els Sambatri,tocant..bebent...com vols que anem be aixi i despres pelicules del germa del Xavi(el del BARÇA)un jetas pero m ho guardo per mi aixo.
Apa and that´s all
EL LLORO DEL TAXI
Avui els mitics B52´s grup format al final dels 70,podria posar molts dels seus exits com mesopotamia,love shack.pero m ha donat per aquet..Privat idaho

7 carreres:

Eva ha dit...

ostia deu n'hi do la pixanera quina xerrera...jo em pregunto per que la gent és tan pesada=? i a tu què t'importa d'on ve? només que et digui on l'has de portar ja n'hi ha prou XD
en fi, a vegades la gent l'unic que te son ganes de petar la xerrada XD

Joana ha dit...

Veig que estàs mooooolt distret!
Vinga wapo bon capde!

Mikel ha dit...

Aquets pericos...son carn de segona!!!!

Enric Caujapé ha dit...

Caramb Ddriver..!!...doncs si que s'entera un de coses condüint el taxi !!..jo soc incapaç de dir mitja paraula a no ser que el texista sigui dels de xerrar o be jo sortir d'haver tancat agun bar de nit....que llavors parlo amb les faroles i tot...bah !!...coses...

ddriver ha dit...

EVA
No saps el que em d aguantar..
JOANA
Ei guapisima!!distret distret
CRISTINA
Vas ser una part...
MIKEL
Ojala
ORBISON
si jo xerres...

El veí de dalt ha dit...

Quan hagi d'anar a l'aerport, et crido, eh?

PS Què és un "tirititran"?

ddriver ha dit...

VEI
Fet,tirititran?jajaja