dimecres, 26 de setembre del 2007

DIMARTS

Avui al entrar a Barcelona ha pencar m he trobat amb l alcalde i el germa d en Pascual i algun mes que no conec.
Pensava que estaven alla esperant per donarme la benvinguda i desitjarme que tingues un bon dia pero enseguida un monillo m ha fet saber que no.Amb l educacio que els cracteritza m ha fet marxar d alla.He continuat treballant i com hi habia poca feina he anat a coneixer en persona al meu colega Danichan.
Ens coneixiem a traves dels blocs i el mail pero no ens habiem vist mai en vertical.Cada cop conec mes blocaires,entre els que ja coneixia,els que he portat amb el taxi,els del sopar i ara en Dani deu ni dor!!i tots bona gent.
Aqui tambe un monillo amb la xuleria que els caracteritza m ha dit que allo es per els autobusus
-ja pero nome era un moment
-ud tiene un bus
-i tu que saps el que tinc jo?
Millor marxar perque aquets enfrontaments m estan costant ja molta pasta i a mes aquet tenia rao,pero no cal ser xuloooooooo!!!!!!!!
Despres deveure en Dani he agafat dos escocessos,que anaven al Hesperia Tower,he intentat treure informacio per el meu viatge Glasgow pero estaven molt ocupats parlant de putes i dels seus preus ...tampoc pillava molt amb l accent aquet tant extrany que tenen...em sembla que les pasarem putes alla si tots parlan aixi.
Quan estavem arriban al H.Tower,un que anava agafat tot el rato en diu
-you are Fernando Alonso
-no fotem home tinc cara d idiota jo?
-escuse me?
-Alonso is a Spanish motherfucker
I eS quedan a cuadros,aquets no tant,al ser escocessos han reaccionat,amb lentitud pero han reaccionat
-are you Catalan?
-doncs clar
-sorry man,we ´re scottish and we understand you.
Tots els guiris tenen la mania de dirme el mateix i no hi res que em fagi mes rabia,que sigui un crack conduint per la ciutat i que vagi bastant rapid i a vegades una mica a sac,no m agraden les comparacions amb l idiota aquell.Preferixo Raikonen o cualsevol altre pero no el bobo d asturies.
Aquets al menys han entes rapid el tema pero n hi d altres que no enten res.
Com estava a prop del aeroport,he tirat cap alla,en tres cuarts d hora he sortit amb una ecuatoriana que venia aqui a estudiar,era el 2 any que venia a estudiar aqui,i deia que l hi fotia molt perque alla te la familia i el novio,sobretot el novio,que l anyorava molt,que era un any sense veurel...m ha fet pena i tot fins que ha sonat el seu movil...
-hola amor ya estoy aqui,estoy en el taxi ya
-**************
-tengo muchas ganas de verte,te he hechado mucho de menos todo el verano
-*********************
-vale pues quedamos para esta noche que no puedo esperar mas sin verte
-*************************
-venga hasta luego Oscar

No veas el poquet que l hi ha durat l anyorança,i jo tragan amb el rotllo que m estava fotent...
-que?
-no un amigo
-un amigo?jajaja
-es que es muy largo un año aqui
-si noia aqui els anys els tenim aixi de 365 dies
Quin panorama nen,no hi ha un pam de net.
I la resta del dia no ha donat per molt mes,gent molt seria hi ha de dia

EL LLORO DEL TAXI
Avui el grup de Donald Fagen i Walter Becker,el nom es Steely Dan aquet nom el van treure de un vibrador a vapor que apareixia a la novela Naked Lunch de William Burroughs.
Hey nineteen es una de les que mes m agrada,em sembla que es dins Lp Gaucho.
Que ho disfruteu

9 carreres:

Anònim ha dit...

jur nen lo de l'equatoriana és d'escena de "sitcom" !!! xDD

Carme Fortià ha dit...

Quantes històries a explicar! Bona l'enyorança de la noia aquesta, així qualsevol!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

ke es frio el invierno..y kien le tapara los pies hombre...jajajaja Besosssssssssss

chamb ha dit...

estaba bona la ecuatoriana?

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Tenen un rotllo aquestes...
CARME FORTIA
Si aixi tambe m anyoro jo,ulls que no veuen...
ANDREA
DONCS ELLS SOLETA QUE JA ES GRANDETA
CHAMB
Tenia un clau si,per aixo m extranyava la situacio,ensava jo aquesta la poses al mercat i en mitja hora te l han comprat segur

MaRiNa ha dit...

uiii els escocesos, jo vaig estar un mes estudiant allà i tenen un accent que prepara't!!!

Anònim ha dit...

Gràcies per fer-me sortir al post d'avui, com et vaig deixar al comentari anterior, haurem de kedar algun dia amb més calma i anar a fer una birreta. Els escocesos són, naturalment després dels nipons, els turistes que millor em cauen, i amb diferència. Per raons tan evidents com que políticament ens poden entendre molt millor que qualsevol altra nacionalitat, i són gent realment maca. El que diu una noia per aquí: tenen un accent molt xungo d'entendre... Per més anglès que creus que saps, entendre'ls a ells és tota una odissea noi, prepara't! Saluuuuuuuuut!!!

Anònim ha dit...

Redéu, redéu, redéu, benvolgut Ddriver, no té temps d'avorrir-se, eh?... Ah, i a veure si un dia anem a fer una birreta o un whisquise o...

ddriver ha dit...

Marina
ja vaig estar fa 10 anys i no ho recordava pero si tela
Danichan
Fet ho de les birretes
Avi
tambe fet una birreta,entre tots acabare alcoholitzat al final