dijous, 26 de novembre del 2009

DIA DE METGES

Anar al metge te els seus perills. Tens moltes possibilitats de que et trobin alguna cosa, d’això viuen.

A vegades surts d’allà sense saber molt be que t’han dit, pero quan arribes a casa i busques informació al google veus que allò va en serio.

Vols que t’ho digui?? Estava millor sense saber res, tot i sentir-ho. Ara venen mesos d’esforç per afrontar la nova realitat i derrotar-la.

No es res fisic pel que necesitara molt d'esforç meu que no se si sere capaç de donar-li.

16 carreres:

Clidice ha dit...

ei! espero que no sigui res greu "de debò"! en tot cas ànims!

PS ha dit...

Sigui el que sigui, molts ànims i endavant.Confia en els metges i no et perdis gaire pels mons internàutics pel que fa a medicina, porta molta feina i massa confusió. Informa´t només en la teva justa mesura, si no, d´una gota petita en pots fer un tsunami.
Una abraçada.

Carles TV ha dit...

Good luck, friend!

PS ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
PS ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Estic d'acord amb el que diu en País Secret.

Molts records d'un dels teus lectors!

Joana ha dit...

No t'angoixis abans d'hora. Te'n sortiràs, sigui el que sigui
una abraçada i ànims!

maria ha dit...

Ara a plantar cara al que sigui, d'acord? Una abraçada forta.

Nits ha dit...

Ànims amic!!! Aquí estem al teu costat i tu ets molt fort, tot anirà bé, ja ho veuràs. Mica a mica, pas a pas i res de mirar al google perquè es com mirar la recepta d'un medicament que dius ahhhh quantes coses que em pot perjudicar.
A fer cas al metge i tot s'arreglarà.

Petons :)

Carquinyol ha dit...

però que et passa noi ?

Unknown ha dit...

Que et sigui lleu i ànims!

Mangas ha dit...

Ánimo driver,
un abrazo.

Xavi ha dit...

Doncs jo porto des de març de metges.... ara diuen que és una cosa, ara una altra, ara et fan una prova, esperes 2 mesos, etc....

Sincerament, jo no em refio gens del que diuen, així que no t'amoïnis que segur que no és res.

Anònim ha dit...

Com diuen al meu poble, això és un titu calent!!

Ànims

Marc

Anònim ha dit...

Depressio?

pequeñaja ha dit...

todo en esta vida tiene remedio con fuerza y constancia casi siempre se sale de todo mucho animo