dijous, 4 d’octubre del 2007

FESTA O FESTA FOTRET?

Avui,com tots els dijous,i tinc una pregunta a fer us habiam si algu sap com va aixo.
Avui en dia les hores extras ja no es pagan?
Es que avui,el meu dia de festa,festa fotret,tota la tarda tirat al mecanic revisan coses de la reparacio del accident.
Clar,si no treballo per mi i es el meu dia de festa aixo ha de tindre un preu dic jo.
El que ha pasat es que les ultimes setmanes a l empresa hi ha un xofer de vacances i el dia que jo tenia festa,perque em feia falta a mi,demanava treballar amb aquell cotxe.
Anava alla a cambiar el cotxe i endevant,en aquet cas em sento ben pagat,ja que tinc les mateixes condicions que un dia normal de feina.
Pero clar en el cas d avui jo no he facturat res,he perdut 3 hores de la meva vida,i com jo cobro per tants per cents no tinc dret a hores extras?
A sobre em truca el Boss i em diu,tinc l altre cotxe aturat avui,si vols treballar amb aquell,com estic de bones t ho dic a tu.
Einz????que em xuleges?
Doncs jo estic de males i avui no penco.
La putada es que ara m en repenteixo pero tambe necesitava festa despres de 15 dies seguits sense festa,la casa s em enredereix,la xaxa encara esta de vacances.
En fi arribo aqui i diluvi
Total que despres de netejar tot el pis a escriure als diferents blocs.
http://culesviatgers.blogspot.com/2007/10/preparant-el-partit.html
i ara aquet i potser despres el musical,aquet bloc em fa molta ilusio.
En fi vaig a comprar tabac i despres a planxar,...buffffffff
PD;Perue no hi haggin mes malentessos,i a peticio de la Cristina,fer tirititran es anar a un bar de flamenco-pijo i que et mirin amb mala cara i et serveixin amb desgana per no demanar begudes amb alcohol.Putos xarnas!!

8 carreres:

El veí de dalt ha dit...

Tirititran...ja, ja...

Anònim ha dit...

tiritran tran tran tacatá ole ohú ohú

D'aquests en conec uns quants, ele!!

Anònim ha dit...

Doncs depèn on treballis ... a mi no me les pagarien, només els dies festius i el torn de nit.
Jo tampoc hagués treballat, festa es festa, jeje

Salut.
PD: Atrikitran!

Itf ha dit...

No sé si han passat a la història o no les pagues extres. Jo mai n'he fet, així que no sabria dir-te.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Hola guapoooooooooo...ahora como eres un chico con muchos blocs ya hay ke pedir cita para hablar contigo ajjaja (bueno escribirte) sabes yo tengo mi horario de 13 a 17 y de 20.30 a 0.30..pues mira son las 2:22 Am acabo de llegar a mi casa (vivo a 12 calles el trabajo) y de extras nunca en la vida.. y hay dias ke llego a las 3 de la mañana..pero bueno..asi toca la cosa..hoy cumpli un año en este trabajo..y de verdad me senti muy mal..un año haciendo algo que no nos te hace feliz..y en ke cada minuto deseas que pase rapido.. y si encima hacez estras ..y ves como estare jajaja un beso guapo.a ver si te veo en el google talk

ZAGASO ha dit...

Tota feina té la seva trampa...

Si no ets el jefe, és clar!!!!

ddriver ha dit...

total que he fotut el primo,es que encara estic esperant un detall per els dies que no vaig pencar amb l accident,ja que no vaig agafar la baixa per no perjudicarlo pero res,em sembla que el dilluns quan vagi alla haurem de xerrar un ratet

Anònim ha dit...

jajajajaaaaaaaaaaaaaaa xD Jo vull anar a fer tirititran xD ja ens diràs on és que el murenu i jo ens posem el traje de faralaes i ell es posa el sobrerito andalú i donem el pegu xD