dimecres, 23 de desembre del 2009

UN VELL CONEGUT

Anit porto una dona a casa seva i al carrer on la deixo,em trobo les mes altes autoritats del nostra pais xerrant.

Entre ells hi havia un que havia estat client meu, fa temps. L'ultim cop que el vaig portar es va deixar dos llibres dins el meu taxi.

Obro la finestra

-ep tinc dos llibres teus

-ostres que tal? em portes a casa?

-clar

Tot davant la sorpres dels politics que pensaven que al obrir la finestra els hi diria alguna cosa a ells.

Com sempre que ha pujat al meu taxi, un gran orardor. Em va exlciar de primera ma l'experiencia de Osona, una currada important, fins al punt que el pobre ha perdut fins a 10 kilets i tot.

Un crack i un plaer tornar-lo a portar

12 carreres:

Clidice ha dit...

doncs si, tota una currada :D

Met ha dit...

Van fer una bona feina i els resultats ho demostren.
Per cert; els llibres els hi vas retornar o encara no?

Joana ha dit...

En López Tena?
En tinc un bon record! :)
Bones Festes Ddriver!!!!

El Deixeble ha dit...

Quina sort poder parlar en privat amb en López Tena.
Nosaltres el vam portar a una escola de formaciói ens va demostrar que va 5 passes per devant de tot i tothom, és mol gran.

El veí de dalt ha dit...

Caram! JA et veig de secretari general del Transport en la nova República! Una sort conversar amb gent així!

Ferran Porta ha dit...

Ja et dic jo que de la teva feina, segur que en pots fer un tractat de sociologia/política/humanitats/...

Quina sort, poder conversar amb tantes persones diferents!

Jordi ha dit...

Potser quedo malament, però no sé qui és... De totes maneres, polítics com aquests en queden pocs, pel que expliques! Molt bon Nadal, ddriver!

chamb ha dit...

un mega crack¡¡¡


tant de bó futur o conseller de la Generalitat restaurada (després del tripartit em refereixo)

Carles TV ha dit...

Gran patriota en López Tena! Bones festes a tot hom i a tot don!

Sílvia ha dit...

Hola Ddriver!
Bones festes.
petons
sílvia

Taxioviedo ha dit...

Felices fiestas, no te creas se me olvida saludar a mi familia digital, un abrazo.
Y felicidades por lo del barça, que no tiene nombre.
Tengo puesto en el taxi de oviedo cartel de libre y ocupado en català, pero que no se entere nadie, algùn dìa te mando foto para que lo veas.

gnusix ha dit...

T'ha dit per quan la independència ?