dimecres, 16 de desembre del 2009

TRAVELOS LESBICS


L’altre nit accident per culpa d’un dominguero que no sabia conduir amb pluja i de nit. Ja arreglat el cotxe continuem treballant.

Una d’aquestes nits em van aturar dos travestis.

Anaven una mica torrats, conversa l’habitual entre travestis i taxista “hola Guapo!””que hombre mas fortote nos lleva hoy a casa””como me gustaria un hombre asi para mi”etc etc

Tot això ho deia un, mentrestant l’altre anava a la seva. I quina era la seva?? Intentant petonejar a l’altre. Espectacle lamentable, un forçant a l’altre. L’altre esmunyin la situació.... fins que ja no va resistir mes i va caure a la seduccio del altre.

Mira, anaven foten-se el lot, i jo conduint. Millor, així no m’atabalen gaire.

A mesura que passaven els carrers la cosa anava a majors. Jo ho notava pero no volia girar-me, al veritat que la situació era molt incòmode. Ja ho es quan et passa amb una parella heterosexual doncs imagineu amb aquests.

Pero clar, la cosa estava tant desbarrada dins el taxi que em vaig tenir que girar i posar ordre. Un ja estava amb tota la carn d’olla fora....mal rotllo, discussió de les grosses dins al taxi i al final els faig pagar i baixar.

El viatge pujava uns 9 euros i només tenien 5, a sobre!!

Un dels travestis l’hi diu a altre “venga nena, passa delante i xupasela al taxista”

Quin fastic!! Els foto fora sense cobrar i apa siau.

Jo que la gent sigui homosexual em sembla perfecte, que hi hagi noies Lesbianes ho entenc, que hi hagi travestis quasi ho entenc, pero que algú es faci travesti per ser Lesbiana ja em costa molt d’entendre

9 carreres:

Mangas ha dit...

estos dos lo que son es unos pájaros de cuidao.

Joana ha dit...

Amb educació es pot anar a tot arreu. I el "lote" a casa seva ...
Bon Nadal wapo!

maria ha dit...

Hi ha gent per tot...És curiós!

maria ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
El veí de dalt ha dit...

Que vingui Rouco VArela i ho arregli, collons!

Ferran Porta ha dit...

És lleig anar pels puestus fotent-se el lot, francament, independentment de amb qui te'l fotis. Com diu la Joana, a casa, coi, que és molt més còmode i, sobretot, mooolt més íntim.

Salut.

Rita ha dit...

Independentment del tipus de parella que sigui, és lleig, i diria que incòmode, fer aquestes coses en públic.
Bona nit!

Jordi ha dit...

Es pot ser el que vulgui, però amb educació i respecte vers la resta. Vas fer bé! A més a més, només tenien 5 euros!

Met ha dit...

Una cosa és ser homosexual o transexual i l'altra és no saber comportar-se.