dimecres, 9 de desembre del 2009

ON ESTA EL SEMAFOR??


La nova il·luminaria que ens contempla aquest Nadal es realment espectacular, ja no em ficaré si maca o no maca, això ho deixem per els Kamakos.

Pero clar, tant de colorin i tant llum, el problema es endevinar de quin color esta el semàfor. Sobretot a Gran Via i a Diagonal. Ja que en molts casos les fulles dels arbres tapen els semàfors laterals... i els de dalt impossible saber si estan verds, blaus, taronges, grocs, vermells, liles.... La solució?? Tapar-se la cara per el que poguí ser, quan creuem una cruïlla. Gràcies ajuntament per donar-nos un Nadal ple d’emocions.

Jo crec que hauria estat millor idea donar-nos a cadascun 500 euros per incentivar el consum que omplir la ciutat de llums que no se on representen el Nadal.


11 carreres:

Jordi ha dit...

Mira-t'ho pel costat bo: es com si estiguessis a Port Barcelonaventura!

Rita ha dit...

Pensava que avui ens parlaries dels taxis de dones per a dones...

Abans que t'enfilis, no hi estic gens d'acord eh! :P
Petons!

Jesús M. Tibau ha dit...

això sempre ho penso, que sovint és difícil identificar els llums dels semàfors. Pèro és igual, es veu que això de la seguretat vial s'ho passen per on volen, quan els convé. Davant de tot, el consumisme

assumpta ha dit...

Encara no les he vist, però pel que dius, un altre gran encert d'aquest ajuntament oi?

ddriver ha dit...

jordi
hereuland
Rita
No encara no, pero ara el que hauriem de fer els demes es no portar cap dona, a veure quina es la guapa que troba taxi.
A veure si ara fan botigues per dones,bars per elles i mira que s'aguantin entre elles
Jesus M. Tibau
aixi poden recaudar mes si ens saltem els semafors
-assumpta-
Com tot el que fan

Nits ha dit...

M'ha fet gràcia això del Nadal ple d'emocions. Tu, cuidadin que no t'estrellis. Realment no es veu el color del semàfor. Els hi agrada posar-vos-ho ben difícil als que treballeu conduint.
La idea dels 500 euros crec que la majoria hi estaria d'acord.
Jo em pregunto si aquest consum energètic és el regal dels ajuntaments pel medi ambient.

Clidice ha dit...

Sembla mentida que siguin TAN rucs! com és que encara els voteu?

Joana ha dit...

Ja portes Nadales al cotxe? :))))

Assumpta ha dit...

Jajaja un Nadal plè d'emocions!! :-))

ddriver ha dit...

Nits
ja no l'hi vindra d'aqui al mediambient
Clidice
Epppp que jo no voto aquesta gent, ni al meu poble tot i coneixe'ls
Joana
que vaaa, les canto jo unplagged
Assumpta
Sort que els clients no s'adonen

Met ha dit...

Deu ser una nova idea per reduir la velocitat... a poc a poc fins que distingeixes el semàfor... T'has passat l'estona del verd cercant-lo i a la que el detectes se't posa vermell. :(