divendres, 21 d’agost del 2009

TRES ITALIANES


Ahir a la nit pugen 3 noies Italianes al taxi,nomes obrir la porta diuen
- al fòrum
- Primer Bona nit no?
- Cosaaa?
- Que primer es diu Bona nit
- No sabe donde esta?
- Que dic que primer es diu Hola
- Dice que primo se debe decire Hola
I totes a l’hora
- HOLAAA
- Molt be, hola, l’educació es molt important per anar per el mon, Hola, al fòrum?
- Si prego
Van anar tot el viatge com avergonyides per la seva falta d’educació, al arribar, paguen i tal com anaven sortint anaven dient una a una Hola Hola Hola ( com elles utilitzen el Ciao per Hola i Adeu) Jo me les mirava i anava pensant mira que mones, no s’adonen de res

6 carreres:

Clidice ha dit...

bé, i més no les italianes semblen millors que els italians no? :P

Joana ha dit...

Ja diuen que a fora hi ha la millor escola: la de la vida i tu n'ets un bon profe :)
Que tinguis una bona nit...

Ferran Porta ha dit...

Hola ddriver,

No hi ha cosa que faci més ràbia que la mala educació! Bé, sí, sí que n'hi ha; unes quantes, de fet; però la mala educació en fa moltaaa!

Fins aviat,

Ferran ;)

chamb ha dit...

no s adonaven que els miraves les calces pel retrovisor?

Met ha dit...

I no hi ha res com ser educat per tal que l'altre s'adoni de la seva mala educació.

nur ha dit...

Pobretes, almenys se'n van adonar que anaven massa a la seva. A mi també em fa molta ràbia la mala educació: a tot arreu on entro dic bon dia (o el que sigui) i quan marxo adéu. A molts llocs ni em contesten i em fa ràbia!

Contràriament al que s'ha dit, jo penso que els italians són força educats (masclistes, això sí, però educats).

Vagi bé la ronda! :)