dimecres, 12 d’agost del 2009

ENQUESTES

Avui, com cada dos mesos ha arribat el planfet ( revista taxi )de propaganda de l’IMT .
Res de nou, com sempre, tot ho be que fan les coses ens expliquen i els “sindicats” (?¿?) afins a l’IMT fan la seva parrefada.
Em sorprèn veure com es gasten els nostres cales en enquestes que no se a que porten.
La primera ens dona un notable, toma!!! Ni en el cole treia jo notables. L’enquesta de mitjans de transport valora el servei de taxi a la city amb un 7.5!!! Ostres si el meu Pare pugues veure aquestes notes...
I l’enquesta òmnibus municipal on es fa un anàlisis dels usuaris del taxi, no se, de pedra m’he quedat, voleu dir que els que agafen el taxi son els que tenen el nivell d’estudis mes elevat??? joderrrrrr (la ultima foto no es del meu taxi,pero ho pdria ser,facilment)

3 carreres:

Clidice ha dit...

jooooooooderrrrrrrhermanoooooo (perdó pel llenguatge, però quina vida més estranya la vostra no?) :P

maria ha dit...

Ostres, noi!!!
Quines sorpreses que us debeu endur, no?^-^

Asimetrich ha dit...

Ves quins llocs per a fer top-less. Felicitats pel blog, hi poso un enllaç si no et fa res :)