dimecres, 5 d’agost del 2009

NEW BLOC!!

Fa temps que ho volia fer això, reunir totes les fotos de taxis en un bloc i per fi m’he decidit.
Pero per aquest bloc necessito la col·laboració de tots vosaltres.
Se que tots viatgeu molt però moltissim, around the world. I avui amb dia amb les cameres digitals tothom l’hi fot fotos a tot, jo el primer( tinc una coleccio de fotos de papereres de arreu...). Doncs us demano que envieu fotos de taxis de tot arreu, segur que en teniu.
Els taxis son una característica de les ciutats, en molts casos molt important arribant a fer associar un model de cotxe amb una ciutat o uns colors amb aquesta ciutat.
A moltes ciutats del mon els colors del taxis son molt típics, els grocs, els verds, els negres.....El groc, color vilipendiat per els artistes, que seria jo sense el groc!!!
I jo per el que veig a la meva feina els guiris tenen afició a fotografiar el taxis. Me too, quan foto el guiri per aquest móns de Deu, jo potser mes per deformació professional, però segur que tots ho fem.
Doncs apa aquí teniu el link
http://taxisoftheworld.blogspot.com/

16 carreres:

sargantana ha dit...

val..m'hi apunto...pero al meu arxiu nomes hi tinc un taxi de barcelona...te val?? jejejejje
una abraçada

Sílvia ha dit...

Hola ddriver!
Doncs aquest estiu estic una mica sedentària, però si trobo fotos t´informo.
salutacions
Sílvia

Assumpta ha dit...

Ostres!! Ho trobo una IDEA GENIAL!!

Deixa'm que et feliciti :-))

Saps que pots arribar a tenir una col·lecció magnífica de fotos? :-)

Jo no puc fer vacances, xiquet... si en vols alguna de Reus (i t'ho dic de veritat, eh?) jo sempre porto la càmera al damunt però de Barcelona-Reus Reus-Barcelona no surto :-(

Saps que a casa meva tinc una làmina amb un taxi de Barcelona? :-))
Quan em vaig casar i vaig marxar de la meva bojament estimada ciutat, el meu germà, a més del regal "normal" que em va fer (les coses que es regalen quan un es casa) em va dir que li demanés alguna coseta especial... i li vaig dir "regale'm una làmina de Barcelona que la penjaré a casa"...

La làmina en qüestió és com una foto en blanc i negre d'un tros del Passeig de Gràcia, per on passa un taxi... i la part de color groc del taxi és l'unica part de color de la foto. És molt xula!! La llàstima és que a sota posa Paseo de Gracia (en castellà) però la foto és tan maca!!

Perdona si ho he fet molt llarg, però és que m'ha fet gràcia explicar-t'ho :-))

FLANDERS ha dit...

tinc una foto molt guai de taxis per central park west.Dona'm una adreça i te l'envio. salut.

Ferran Porta ha dit...

Ei Xavi!, jo també la trobo una idea genial!! T'enviaré alguna foto de Xavi berlinès (espero pensar-hi!).
Molt bona idea!

USD ha dit...

intentaré enviar-te'n

ddriver ha dit...

sargantana
si es taxi ja val
Silvia
gracies
Assumpta
els taxis de Reus, si son taxis tambe valen
Flanders
ddriverbcn@gmail.com
Ferran
Guai, de Berlin no en tinc cap encara
UDS
Graciessss

nur ha dit...

Mira que jo faig fotos a tot arreu, però mai he pensat a fer-ne dels taxis. De tota manera, en prenc nota i potser t'enviaré unes fotos de taxis masnovins (potser et fan il·lusió i tot).

En fi, t'he re-descobert després de mil anys casualment al Facebook i m'ha fet molta gràcia saber qui ets :)

nur-masnovina

ddriver ha dit...

Nur
ara m'has deixat flipant!! be al facebook soc

núria ha dit...

ddriver: voy! :)

Xavi ha dit...

No tinc cap foto de cap taxi, però prenc nota i la propera vegada que vagi fora ja intentaré fotografiar-ne algun.

Albert ha dit...

I on te les podem enviar?

òscar ha dit...

em comprometo a perseguir els taxis de santa susanna (maresme). hi ha una mena de bicitaxis per turistes molt tronats. els vols també com a curiositat turistoantropològica? :)

ddriver ha dit...

Xavi
Ok gracies
Albert
Al mail del bloc ddriverbcn@gmail.com
Oscar
Avia'm, alguns son amics meus, be els dde santa susanna no, els de Pineda

maria ha dit...

Ja miraré que trobo...

ddriver ha dit...

Maria
avia'm avia'm que m'han dit que marxes moolt lluny ;)