dilluns, 27 d’abril del 2009

BULGARS A MONTBAU

Fot dies que no escric ni vaig a blocs,pero es que s'esta morint l'ordinado, suposo,triga molt pero molt en obrir les pag que busco i es un drama fer qualsevol historia mab ell.Haure de començar a buscar una solucio.

L’altre nit pugen una parella de Búlgars al taxi i em diuen

-al carrer del Dr.Arnes

-no la conec,segur que es diu aixi?

-si si,tira cap el metro Montbau i alla esta

-ok

Pujant com no em sonava de res,intento trobar el carrer a la guia. No hi havia manera,no trobava al dichos doctor. Ja arribant

-segur que era Doctor?? No seria abat,taquígraf,mossèn o altre ofici?

-no no es doctor

-doncs no ho trobo,vosaltres si ho veieu ho coneixeu??

-no solo sabemos esto metro Montbau

-doncs ho tenim malament

-Es una zona llena de bares

-a Montbau??

-si

-com no sigui de carajillos,no crec

-no carajoles,bares de noche

-tu flipes nen

-io no flipo,yo bulgaro

Em torno a repasar tots els doctors de la guia...

-No sera el doctor Andreu a prop del Tibidabo???

-esta cerca el metro Montbau

-collons que el metro Montbau no pot ser

-Hay bonitas vista de BARCELONA?

-No anireu al Mirablau i no a Montbau??

-?¿?¿?

Jolin,jo no recordo haver posat en tants apuros a cap taxista quan vaig estar a Bulgària,com a mínim intentava dir les coses com les diuen ells,tot i no saber ben be el que deia

10 carreres:

Carquinyol ha dit...

és que tu ets poliglota nen ... ;)

Això si, tu no et queixis gaire que els pijicosmopolites de l'Ajuntament encara retolarant els carrers en 25 idiomes diferents...

Joana ha dit...

No sé com no peds la paciència! Ets un bon jan! :)
Molts records wapo!

Ferran Porta ha dit...

Haha! Doncs sí que han allargat la L3! :-))

montse ha dit...

pero al final, on anaven ????

Sílvia ha dit...

Hola!
Semblen els "diálogos para besugos" del tebeo "Mortadelos y Filemón" :)
salutacions
sílvia

Clidice ha dit...

hahaha si és que la vostra feina és exemplar: ajudar parteres, dur angleses borratxes, búlgars despistats ... (per no parlar de les coses més negatives, que això no fa riure)

Jordi ha dit...

jajajaja molt bo! Quan n'aprendran aquesta gent??

Lula ha dit...

Ufff
El que la gent necessita és una llibreta i escriure on va...


Besoootes!

Assumpta ha dit...

Jajajajjaja em moro de riure "Doctor Arnes" a Montbau!!

Per aprendre aquests idiomes raros pots escoltar la informació del temps a qualsevol canal estatal i fixar-te molt bé com pronuncien les ciutats i pobles de Catalunya, també fa molta gràcia :-))

bajoqueta ha dit...

jajaja sort que tu entens tots los idiomes! Jo un dia vull venir a treballar en tu, ha de ser la mar de divertit :)