diumenge, 18 de gener del 2009

LA NOIA DE LES REBAIXES

Si per alguna cosa m'agrada treballar a la nit de Barcelona,es sens dubte per la gent. La gent del dia son políticament correctes,tenen converses d'ascensor ( Farà bon temps avui sembla oi?? molt de transit no??...). Quan a la nit algú et pregunta per el temps te'l quedes mirant i l'hi dius..
-conversa d'ascensor???
I riuen i allà comença una conversa de veritat de les de la nit. La gent de la nit,son molt espontanis,estant relaxats,son ells tal com son i actuen com si ens coneguessim de fa temps.Be també hi ha algun sieso i algun borde,clar.

L'altre dia,pujo Psg de Gracia i a l'alçada de Diputació,unes cames llarguissimes amb unes mitges negres volien taxi...enseguida en ve al cap aquesta cançó...

-Al restaurant.....
-Ok
-Es a prop ja ho se,em sap greu una carrera tant curta
-No es curta,esta be,mentres sumi... i potser alla hi ha un que va a Saragossa.
-Saps perquè agafo el taxi??
-Perquè m'has vist a mi i...
-També pero no,perquè se'm ha dormit un peu!!!
-Caminant????
-Siiiiiiiiii
-I això??
-No ho se,suposo que del fred o perquè vaig anar de rebaixes i em vaig comprar unes sabates molt xules,que estaven molt rebaixades pero eren un numero menys i m'apreten molt.
-I perquè les compres??
-Perquè eren maquissimes,mira!!!!!!!
I a partir d'aquet moment jo ja no sabia si portava un Taxi,una Diligencia o el Ave. Aixeca la cama amb la minifaldilla... i em planta la sabata a l'apoia braços...I clar perquè no caigues el peu l'hi aguantava la cama.
-Son xulos oi? -deia-
El que menys mirava jo era les sabates,la meva mirada es perdia alla on no aconseguia arribar,per la seva habilitat al creuar les cames.
-A que valia la pena,t'han agradat??
-Torna a ensenyar-me-les perquè no les he vist
Ella reia,mentres quedava asseguda entre les dos cadires explicant-me les excel.lencies de les rebaixes d'aquet any. Nomes recordo una pregunta que em va fer,xerrava molt.
-Tu no t'has comprat sabates a les rebaixes???
-No,jo vaig comprar unes bambes pero soc mes tradicional jo,me les compro del meu numero,es un costum.
Era simpàtica com ella sola i cabra boja,com m'agraden a mi. Al final ja no podia mes i l'hi pregunto
-Vols que anem a fer un cafè i xerrem de rebaixes i sabates???son dos temes que em flipen a mi

15 carreres:

Cristina ha dit...

I què va dir ella???

Lula ha dit...

Ufff
Jo encara no he anat de rebaixes.... i ja portem dos caps de setmana!!

Besotes

chamb ha dit...

estas fi darrerament...molt bons els dos posts de la no època.

La taca del meu blog és perque soc tant antitripartit com tu antimadridista.

Ferran Porta ha dit...

Wow!!! I després què???

Rita ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Rita ha dit...

Iiiiiiiii?????? hahahahahahaha

No ens pots deixar així, home! ;-)

Sílvia ha dit...

Hola!
siiiii...què va contestar la noia?
Uf! els taxistes sou la repera! ;)
Salutacions
sílvia

Jesús M. Tibau ha dit...

A miu m'agrada mé sel que hi ha dins les sabates

Jordi ha dit...

Eh!! Com sempre a mitges!! Què va passar??? No ens ho pots fer això??

Aquest any m'he gastat un munt de pasta en les rebaixes. De tant en tant s'ha de fer!

El veí de dalt ha dit...

Molta boquilla tu...i molt talonejar...Vinga, vinga, eplica...!

ddriver ha dit...

Cristina
Aquesa no es l'historia
Lula
faras tard noia Besotes!!
Chamb
Moltes gracies amic.
Tant com jo antimadridista¿????No fotis!!
Ferran
jeje
Rita
Aixi us quedeu ;)
Silvia
No tots no tots,que tenim algun cas dificil tambe
Jesus
Doncs les sabaes a mi em tiraven poc
Jordi
Com s enteri en olves que vas contra la crisis....
Vei
i noi molta boquilla,si acabes les histories no tindrien el mateix efecte,i haurieu de fer l'ola daant el pc

Mikel ha dit...

podies haver fet una foto a les sabates no? jejeje

ddriver ha dit...

Mikel
estava jo per fotos...

Eli ha dit...

Ostres deunidó....
Si que et toquen personatges agoserats!!!!

I va haver cafe o no???
;-D

mapi ha dit...

jajaja no sabia les teories de la gent nocturna!